Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't ziet er goed uit voor zondag !!
------------------------------------------------------------
Zondag blijft het voorlopig droog maar bewolkt. De temperatuur zal tegen die tijd als tot zo'n 9 à 10 graden zijn opgelopen.
Op het front dat morgenavond regent produceert ontstaat boven Frankrijk een golf. Dit systeem beweegt in de loop van zondag naar het noorden en dat betekent dat het uiteindelijk (loop van de namiddag) van het zuidwesten uit opnieuw gaat regenen.
De meeste neerslag is voor het zuiden en oosten van het land bestemd.
----- Bron http://www.vtm.be/weer/index_weervandaag.htm ----
Jacki en Erik vertrekken zo dadelijk richting Brugge.
Morgen al een pre-shooting dus dat wordt een gezellig weekend.
Nu maar hopen dat het inderdaad een beetje droog blijft.
ps. Onderweg pik ik de D30 van Jimmy op dus Jacki gaat aan het oefenen dit weekend
Allee, bijna zondag!
De badges, de blauwe cirkel, m'n goed humeur, camera met volgeladen batterij, alles ligt klaar dus ..... laat zondag maar zo komen!
Spijtig...ik had nochthans graag zo'n blauwe cirkel gehad...
Maar ik wens jullie zondag veel plezier, goed weer en duizenden mooie fotokes.
Ik zit dan op de HCC beurs in Utrecht tussen honderduizendenden andere computerfreaks... (Misschien verkopen ze daar ookwel blauwe cirkels...
Comment