Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik heb in het weekend eens lekker rondgelopen en een paar specialekes gezocht. 't was verschrikkelijk koud, doch dit kon ik niet laten ...
    Op de ledermarkt.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Hallo Annetje en Skitch

Ik wil graag ook mijn zusje en zwager(Corrie en Frank Breugem)aanmelden net als wij voor de hele dag zonder lunch, wel a la carte diner s'avonds, ik hoop dat dit nog mogelijk is.
      Alvast bedankt

Groetjes Coby en NoName

PS Het geld voor de boot en kerk wordt afzonderlijk overgemaakt.
      Nikon D100,
      Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
      www.langenacker.nl

Comment

Zet mij voorlopig toch maar bij de concertgebouwgangers.
        Voor Erik wel een chinese lunch, voor mij niet.
        En 's avonds graag à la carte.
        Meer foto's op Mukblog

Comment

Graag zouden Amica en ik ook het concertgebouw onveilig maken . Ons mag je dus ook bij de lijst zetten.
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

...Wat is duizend jaar. Een flits in de geschiedenis...
            Ah ja skitch, maar 1000 jaar is ook ongeveer de helft van onze jaartelling he . En nog eens 1000 jaar daarvoor liepen jij en ik in deze contreien in berenvellen rond met een knots in de hand om een konijntje op de kop te kloppen en dat vervolgens te barbecuen. En in China hadden ze toen al 479 verschillende andere manieren om zo'n konijntje culinair te verpakken en moest je er met wat pech al belasting over betalen ook nog. Niet dat ik belastingen nu direct wil gelijkschakelen met beschaving, maar toch

Om terug te komen op het culinaire: Ook al zouden de foto's van het concertgebouw niet mogen worden gebruikt (we zullen wel zien), dan ga ik zeker toch foto's van brugge maken hoor. En dus héél zeker de chinese lunch genieten

Comment

@Erik Mansvelders

Moete gij ne grijzaard zijn !!!
              't Is te hopen dat er niet teveel van die ouw mannekes mee zijn ...

En nog eens 1000 jaar daarvoor liepen jij en ik in deze contreien in berenvellen rond
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

als het nog niet te laat is, wij (Sam Jae en vriendin)hebben ook interesse vor het concertgebouw. Als er nog interesse zou zijn ... misschien dat we voor ne 'saké' 's middags onze plaats willen afstaan waarschijnlijk zijn er meer gepassioneerde architectuur-fotografen

Greetz

Sam Jae

Comment

Klein min of meer off-topic vraagje? Is er niemand die deze maand een bestelling bij topfoto/PIN gepland heeft? Aangezin dat ik zaterdag al in Brugge ben (en vermoedelijk reeds een hoop foto's zal nemen) denk ik niet genoeg geheugen te hebben. Het zou dus leuk zijn om de zondag met een vers-uit-de-oven CF'ke te starten.

Greetz

Sam Jae

Comment

hoi allemaal,wij wensen jullie een prachtige shooting day , met goei weer en veel lol en prachtige kiekjes!!

Het modellendag team

Comment

Originally posted by Skitch
                      Toemaatje :
                      We hebben daar een gekke foto gemaakt. IN het gebouw.

(Inderdaad : zonder statief.... , of was het dubbel glas ? )

En toch vind ik 'm best leuk geworden!
                      DE torens van Brugge prachtig weergegeven!
                      ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

En mannekes hoe ist geweest?

Comment

Originally posted by kodoal
                          En mannekes hoe ist geweest?
                          Ik denk dat je volgende maand dit berichtje opnieuw mag zetten
                          http://www.vannecke.be
                          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Of kodoal moet gewoon een maandje geduld hebben om het antwoord te weten

Comment

Mss dat kodoal zich vergist heeft van datum (30/10 ipv 30/11) en kan hij toch meegaan volgende maand?

Met spijt in het hart moet ik wel laten weten dat ik er niet bij kan zijn volgende maand, mijn examens beginnen de week nadien en daar ga ik mijn tijd wel voor nodig hebben (aanvang van de examens was ons nog niet meegedeeld). Spijtig, ik had Brugge graag eens leren kennen en dit zeker via een SD!
                              :: http://www.dpix.be ::

Comment

De Eurotjes zijn onderweg
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

Comment

Working...
                                X