Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Beetje stilgevallen ? Parcours ... evenementen ... kostprijs ?
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Originally posted by Skitch
      Maar 's Zondags werken we niet.
      Al de rest zit eigenlijk in kannen en kruiken.
      Groetjes.
      Skitch
      Nee 's zondags is voor Pre-sd's enzo....vandaag meer info over de Brugge SD!
      ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Programma ziet er tof uit, mijn gedacht !
        Die parking bij het station is trouwens 0,5€/uur, maar je kunt ook een dagkaart krijgen, alleen weet ik het tarief niet meer .. misschien ook even vermelden. Trouwens, op zondag ook betalen ? Wij plannen trouwens van Oostende naar Brugge te rijden met de trein.

Comment

Anneke, en de rest

Dat beloofd een leuke dag te worden, zeker als het weer die dag wat wil meespelen.

Kan ik mezelf, tesamen met mijn echtgenote, ook al (onder voorbehoud) voor de hele dag inschrijven?

Normaal moet dat wel lukken, maar ik kan het nu nog niet 100% zeker zeggen

Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Nou het programma ziet er fantastisch uit .
            Hoogstwaarschijnlijk slapen wij in een hotel in hartje Brugge.
            Is het mogelijk om vandaaruit te lopen naar het station?
            Is het OV voor iedereen gratis? Of alleen als je parkeert bij het station?

Die lunch lijkt me wel wat te veel van het goede... Kan het evt. ook zonder lunch? Ik eet dan onderweg wel een broodje of zo.
            Trouwens, ik weet uit ervaring dat een lunch met 30 BD-ers beslist langer duurt dan een half uur hoor.
            Een beetje relaxed lunchen is veel prettiger dan snel snel alles naar binnen te proppen. Ik raad aan minimaal een uur te voorzien voor de lunch.

Ik denk dat ik je tzt om een mobiel nr. ga vragen, omdat 10 uur wat aan de vroege kant is voor deze twee notoire nachtbrekers. Ik neem aan dat we ons zonder problemen halverwege de ochtend ergens kunnen aansluiten?
            Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by Jacki

Hoogstwaarschijnlijk slapen wij in een hotel in hartje Brugge.
              Is het mogelijk om vandaaruit te lopen naar het station?
              Is het OV voor iedereen gratis? Of alleen als je parkeert bij het station?
              Leuke hotels genoeg. Naar het station is het niet echt ver lopen hoor, en langs mooi groen rustig pad. OV is alleen gratis bij parkeren aan station.

Kan het evt. ook zonder lunch? . Ik raad aan minimaal een uur te voorzien voor de lunch.
              Tuurlijk kan het ook zonder lunch. Er is in totaal ook 1 uur voorzien (evt fotograferen Markt en Burg voor degene die vlugger klaar is met lunch - die klaar zal staan).

Ik denk dat ik je tzt om een mobiel nr. ga vragen, omdat 10 uur wat aan de vroege kant is voor deze twee notoire nachtbrekers. Ik neem aan dat we ons zonder problemen halverwege de ochtend ergens kunnen aansluiten?
              Tuurlijk, aansluiten kan altijd.....enne m'n mobiel nr zal ik tegen die tijd zeker opgeven...

Comment

Originally posted by Lightyear
                Die parking bij het station is trouwens 0,5€/uur, maar je kunt ook een dagkaart krijgen, alleen weet ik het tarief niet meer .. misschien ook even vermelden. Trouwens, op zondag ook betalen ?
                Vroeger was het parkeren aan het station 20 Bef/u en maximum 100 Bef/dag, dus zal het nu wel maximum € 2.5 zijn zeker

Comment

Als je niet zegt om welk gebouw het gaat, kunnen mensen zich moeilijk opgeven, nietwaar? Dus weet je ook niet hoe groot de belangstelling is.
                  Meer foto's op Mukblog

Comment

@Annetje: bedankt voor je antwoord.
                    De exacte invulling van onze kant komt tzt wel.
                    Ik heb ondertussen al gezien, dat het gemakkelijk te lopen is van ons hotel naar het station (of naar jullie die daar ergens in de buurt rondlopen)
                    Meer foto's op Mukblog

Comment

Ik ben zeker kandidaat, ongeacht het gebouw hoor ... ben benieuwd ... hmmm architectuur, exclusief ... geen flauw idee wat het kan zijn, maar ik ben curieus hoor !!

Originally posted by Jacki
                      Als je niet zegt om welk gebouw het gaat, kunnen mensen zich moeilijk opgeven, nietwaar? Dus weet je ook niet hoe groot de belangstelling is.

Comment

Zet mij en Amica (mijn vriendin) ook maar op de lijst van de 10 gegadigden
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Mis ik iets ?
                          Iedereen heeft het hier over programma, en dit, en dat en een lunch en ...
                          Ik heb me gemeld bij de eersten en nog steeds wacht ik op allerlei informatie ...
                          Is hier iets verkeerds aan de hand ?
                          Wim
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Originally posted by wimvan
                            Mis ik iets ?
                            Iedereen heeft het hier over programma, en dit, en dat en een lunch en ...
                            Ik heb me gemeld bij de eersten en nog steeds wacht ik op allerlei informatie ...
                            Is hier iets verkeerds aan de hand ?
                            Wim
                            Nee hoor.
                            Het eerste bericht in deze topic wordt momenteel bijna dagelijks aangepast.
                            Dus programma, wie, wat staat allemaal in het eerste bericht.

Comment

Ik heb mijn op deze topic "gesubscribed", jij niet ?

Originally posted by wimvan
                              Mis ik iets ?
                              Ik heb me gemeld bij de eersten en nog steeds wacht ik op allerlei informatie ...Is hier iets verkeerds aan de hand ?
                              Wim

Comment

Ik heb helemaal in het begin mij gemeld voor de volledige dag. Is dit dan voldoende ? Indien neen, wat moet ik dan doen ?

Zoals Skitch al meldde hebben zijn inspanningen z'n vruchten afgeworpen, de grote verrassing - te fotograferen tussen 10-12 voor maximaal 10 fotografen is het veelbesproken CONCERTGEBOUW van Brugge. Hier gelden wel speciale voorwaarden, zie post van Skiktch verder in deze topic!

PROGRAMMA - INFO SD te Brugge op 30 november

10.00 -10.15 uur Verzamelen Stationsplein
                                (Bij het station te Brugge is een grote parkeerplaats voor degenen die met de auto komen - eveneens kan je dan gratis gebruik maken van het OV - kan 's avonds misschien makkelijk zijn).
                                Langs een stukje oud, een stukje nieuw wandelen we Brugge in.
                                Tegen een uur of 12.30 uur staat een boottocht op de Brugse reien op het programma.
                                Na de boottocht lunch bij Song Hua, waar de vrouw van Skitch ons een uitgebreide Chinese lunch serveert.
                                (Lunch kan in 30 min. dus nog even tijd om foto’s van Markt en Burg te maken voor de liefhebbers. Het restaurant ligt tussen beide pleinen en het is de vrouw van Skitch die dit uitbaat en ons een leuk menu heeft aangeboden aan een democratische prijs. Lunch bestaat uit: soep – nasi goreng – bami goreng – loempia – gebakken kipvleugels in currysaus – varkensvlees in pikante saus – groentegerecht – vis in sojasaus – koffie of thee.)

14.30 uur Begin Middagprogramma

Voor degene die aansluiten – afspraak aan Burg (er gaan constant bussen van het station richting Centrum – afstappen op de Markt)
                                Via wat trekpleisters komen we in steeds rustiger Brugge.....kleine straatjes, kleine huisjes met al hun leuke details, kerkjes,....
                                We bezoeken een prachtig mooie kerk, waar prachtfoto’s genomen zullen worden (statief is wel aan te raden .

Tegen 18.00 uur einde programma op het Zand waar nog kan worden gepraat, een frisse pint gedronken en heerlijk kan worden gegeten. Voor wie nog niet genoeg foto’s heeft kan vanop het concertgebouw nog wat foto’s nemen van Brugge by night....!
                                Diner en napraten is voorzien in ‘t Putje waar we afzonderlijk kunnen zitten in een gezellige serre.
                                Voorstel voor het diner (a € 15,00): Fris slaatje van Gandaham en meloen *** Kalkoenbrochette met Provençaalse saus en rijst *** Chocoladeschuim
                                Het is echer geen vereiste dit menu te nemen. Je kan er a la carte eten, je kan er een snack eten, dat maakt verder niet uit. Degene die voor het menu gaan wel graag vooraf opgeven.

En verder, we hebben besteld: droog weer, zonnetje!
                                Er komen, giga-gezellige mensen
                                DUS....het wordt weer een top-dag!

Prijs voor hele dag (zonder diner): € 15,00
                                Dit is inclusief boottocht, bezoek kerk(en), uitgebreide lunch.

Graag voor 20 november het bedrag overmaken op
                                het nummer voor België is 748-0098547-01
                                IBAN voor Nederland (of EU) is BE43 7480 0985 4701
                                Swift code is KREDBEBB
                                Op naam van Verschaeve Mark - Belgium Digital te Koksijde
                                (Het overschrijven binnen de EU is gratis voor iedereen tot een bedrag van € 12.500.)
                                Graag naam vermelden en SD Brugge!

Tot 30 november!!
                                O ja ps: vergeeet je camera niet

Aangemeld voor SD op 30 november - hele dag (voorlopig)
                                Annetje
                                DaVinci
                                mark911be
                                tobrin
                                Wunjo + Els
                                Dieter vh
                                Monsi + Colinda
                                Elo
                                J@n
                                Sammeke & Girly
                                Skitch (aka Aspherix)
                                Jacki +Erik