Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Pieterbie en archer zouden ook graag van de partij zijn.
    Ganse dag kan voor ons en wij verkiezen het onbekende brugge.
    http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Originally posted by pieterbie
      onbekende brugge.
      Voor mij hetzelfde
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Zeker het onbekende (als er nog veel over is voor mij) Brugge.
        Probleem, Brugge is heel, heel heel schoon, maar ook heel, heel groot.
        Richting Katelijnepoort en dan de baan naar Oostkamp toe, Nivelle-Brugeoise ? In feite is deze allee een beetje moderne industriële geschiedenis. Dan kunnen we misschien verder langs de vaart ?

Mij mag je er zeker op voor de volledige dag op 30 november. Houdt er wel rekening mee, dat het dan al baar koud kan zijn, de SInt komt er dan stillaan aan en die klopt hard op de deur. Wie weet, komt hij dan iets vroeger bij een paar BD-leden ?
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Hoi Annetje en andere BD-SD-Brugge-organisatoren
          30 november is voor mij nog ontzettend ver om nu te plannen. Ik heb deze datum alvast in mijn agenda genoteerd.
          Je mag me (onder voorbehoud) voor de ganse dag "onbekend" Brugge noteren.
          eMJeke
          website

Comment

Hallo Annetje zoals vorige SD in Brugge zouden wij er ditmaal weer bij willen zijn en dit voor de ganse dag ( maar nog wel onder voorbehoud ) 30 november is nog 2 maanden ver je hoort nog van ons

Hopelijk kunnen wij er weer bij zijn om met toffe gekende en nieuwe BDers weer eens een leuke shooting dag te beleven

Groetjes , en hopelijk tot 30 November

Erik.D en Trees

Comment

Zet ons (1/2trouwboek en mij) er ook maar bij, ook onder voorbehoud gelet op de late datum.

Die oosterlingen daar, zullen deze keer zelf eens raar opkijken sé, als BD in actie komt ...

PS: steeds blij oude bekenden terug te zien en nieuwe BD'rs te leren kennen

Comment

Originally posted by teddy-bear
                Zet ons (1/2trouwboek en mij) er ook maar bij, ook onder voorbehoud gelet op de late datum.

Die oosterlingen daar, zullen deze keer zelf eens raar opkijken sé, als BD in actie komt ...

Is inderdaad nog ver weg, maar het november is er natuurlijk ook zooooooooo
                En ja, als ik dat lijstje zo bekijk mogen ze Brugge verder wel af gaan sluiten....
                ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Originally posted by wimvan
                  Richting Katelijnepoort en dan de baan naar Oostkamp toe, Nivelle-Brugeoise ? In feite is deze allee een beetje moderne industriële geschiedenis. Dan kunnen we misschien verder langs de vaart ?
                  of de kant van het Groot-Seminarie? Via de VanEyck-plaats langs de Lange Rei en zo naar de molens op om eventueel via de coupure terug te keren richting binnenstad?

30 november is het ook al vrij vroeg donker, dus het bekendere Brugge sparen we beter voor dan op (Brugge-by-night is voor de meesten ook wel iets nieuws denk ik)
                  mvg,
                  Dieter

Comment

Originally posted by wimvan
                    Richting Katelijnepoort en dan de baan naar Oostkamp toe, Nivelle-Brugeoise? In feite is deze allee een beetje moderne industriële geschiedenis. Dan kunnen we misschien verder langs de vaart ?
                    Bij BN is het niet toegestaan om te fotograferen... de bewaking loopt er weldegelijk rond. Ben er ook al weggestuurd. En langs de vaart is het niet echt de moeite om te fotograferen (volgens mij). Dan trekken we beter richting Damse Vaart, meer natuur.

TOM
                    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Ons mag je er ook bij zetten (NoName&Coby) voor 30 November de gehele dag
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by NoName
                        Ons mag je er ook bij zetten (NoName&Coby) voor 30 November de gehele dag

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Sam greetzzzzzzz U
                        -------------------------------------------
                        Never apologize for showing feeling.
                        When you do so, you apologize for the truth.
                        -------------------------------------------
                        Canon Stuff

Comment

Denk dat het weer een hele gezellige dag gaat worden !!!!!
                          Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Monsi, ge moet dat niet DENKEN, dat zijn we ZEKER !!!

Ik bedoelde met de archeologische site, meer de straat voor BN.
                            Nu, het kanaal achter BN is ook zeker de moeite waard. Het is minder mooi wat zichten betreft, doch, daar kan je in de zomer leuke flora en fauna waarnemen.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Zet er ons (middas, ineke en diny) er ook maar bij voor de gehele dag. (onder voorbehoud).
                              grt. Chiel
                              lidnummer: BD0033NL

Comment

Ik heb de SD in Gent gezien... Dan wil ik deze SD in Brugge ookwel zien. (Gaan we weer met bootjes varen?)
                                Zet mij er dus maar bij.

Comment

Working...
                                X