Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planckendael 02/01/2009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Planckendael 02/01/2009

heb het ook net gehoord, ik vrees dat er niets te zien zal zijn...
    maar ik ga alleszins het risico toch niet nemen, hoe jammer dat het ook is...
    Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
    http://gallery.atsharp.com

Comment

Ik ga morgen bellen en eens informeren.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik ga morgen bellen en eens informeren.
        Gezien de meeste dieren binnen zitten, misschien een bezoek achter de schermen ?

Comment

Ik heb even gebeld ondertussen, er zitten inderdaad wel wat dieren binnen maar er is ook mogelijkheid om dieren binnen te bekijken. Zebra's zitten wel binnen. Giraffen zijn ook binnen te bekijken. Er is nog voldoende te zien zeiden ze . . . laat ons hopen
          De cafetaria is ook de hele dag open, dus we kunnen ook warm binnen zitten.
          Morgenavond of eventueel morgenmiddag ( 1 jan dus ) wordt het definitieve uur vermeld.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ze geven vrijdag zeer bewolkt weer en zaterdag mooi zonnig ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
              Ze geven vrijdag zeer bewolkt weer en zaterdag mooi zonnig ??
              Ik kan eventueel op zaterdag ook maar zo op het laatste nippertje van dag veranderen????

Comment

Volgens KMI zaterdag misschien wel meer zon (later op de dag toch ook meer bewolking), maar ook 3°C kouder dan vrijdag (max. -2° i.p.v. +1°).
                Ik kan enkel op vrijdag... en dat heeft niets met het weer te maken.
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik heb even gebeld ondertussen, er zitten inderdaad wel wat dieren binnen maar er is ook mogelijkheid om dieren binnen te bekijken. Zebra's zitten wel binnen. Giraffen zijn ook binnen te bekijken. Er is nog voldoende te zien zeiden ze . . . laat ons hopen
                  De cafetaria is ook de hele dag open, dus we kunnen ook warm binnen zitten.
                  Morgenavond of eventueel morgenmiddag ( 1 jan dus ) wordt het definitieve uur vermeld.
                  en voor binnen hebben we de 200 1.8 ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rudy Bekijk bericht
                    en voor binnen hebben we de 200 1.8 ;-)
                    :d:d:d

Comment

Als die beestjes nie buiten zitten haak ik af hoor.
                      Heb geen zin om binnen te gaan liggen shooten ....

Comment

Het ziet er naar uit dat de afspraak 11.00h wordt aan de ingang van het park, wat niet wegneemt dat anderen later kunnen komen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
                          Als die beestjes nie buiten zitten haak ik af hoor.
                          Heb geen zin om binnen te gaan liggen shooten ....
                          Ge moet ook niet liggen binnen hé, rechtstaan mag ook.
                          Eigenlijk is het nog beter zo, binnen, want buiten is het al snel te koud, en slecht licht.
                          Is weer eens een nieuwe uitdaging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Ge moet ook niet liggen binnen hé, rechtstaan mag ook.
                            Eigenlijk is het nog beter zo, binnen, want buiten is het al snel te koud, en slecht licht.
                            Is weer eens een nieuwe uitdaging

Binnen fotograferen met een 500mm is idd een nieuwe uitdaging
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              Ik kom het gezelschap ook vervoegen. Het startuur blijft me om het even.
                              Voor wie moet ik het BOF-boek meebrengen?

Lut,

heb je pm gestuurd, dat vervalt dan en je moogt hem meebrengen naar Planckendael.

Bedankt

Voor inschrijving "planckendael"

Zullen ook aanwezig zijn Bachus1909 en Francis1950

Was dit vergeten te vermelden.
                              Last edited by Bachus1909; 1 januari 2009, 14:06. Reden: Ietske vergeten
                              Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                              Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                                Binnen fotograferen met een 500mm is idd een nieuwe uitdaging
                                Ik was eigenlijk niet van plan dienen bazooka mee te sleuren, tenzij er een paar mensen deze willen proberen natuurlijk ....

Comment

Working...
                                X