Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD model-leden shooting ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Mimi en ik samen op de foto ik kijk er al naar uit

Comment

@ kodoal en @ Jaja: ja,dat is inderdaad vlak aan mijn huizeke en ik heb hier blijkbaar op korte tijd een erg "slechte reputatie" opgebouwd (nu niet dat ik dat erg vind ).Mijne fiets wil ik wel meebrengen maar ik vrees dat het aanzicht van mezelf met mijn netkousen erg veel volk zou wegjagen en misschien zelfs sommige "gevoelige" lenzen zou kunnen beschadigen dus...
      In elk geval als dit doorgaat kunnen jullie op mij rekenen om te komen helpen moest daar op voorhand iets klaar gezet worden,de zaal uitkeren,den tap controleren en wat dan ook.Jullie geven maar een seintje!
      Ben nog steeds vlijtig aan het oefenen met sluitertijden en belichting en ik ga daar weer heeeel veel kunnen bijleren (het zal ook nodig zijn want ik vind het aartsmoeilijk maar plezant )Prachtidee,teddybear!
      Danny's Photosite

Comment

ok roadrunner ik zal het niet meer over uw netkousen hebben!
        Maar van die dag kunne we inderdaad iets goed maken,denk ik.
        Heb ondertussen ook al een bevriende fotografe gesproken,welke haar flitsinstallatie wil meebrengen en tips wil komen geven.
        Kunnen we die dag ook geen leveranciers aanspreken van cameras,flitsen,lichtinstallaties,reflectieparaplu s,direct fotoprinters,bewerkingsprogrammas enz enz
        Ook dacht ik het te combineren met een mini ruil en occasiekoopbeurs.
        Wa peinsde gellie hiervan?

Comment

Dat wordt op de duur wel een hele onderneming
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

alle geslaagde ondernemingen en evenementen beginnen met een grote brainstorming!Selecteren is de volgende stap.
            Wie wil een van de volgende avonden,tss pot en pint mee brainstormen?

Comment

Als je bijkomende verlichting moet hebben, dan kan ik eventueel wel iets regelen hier op 't werk. Wij hebben hier verschillende spots (HPI-lampen van 400W, geven ± zoveel licht als gewone halogeenlampen van 2500W maar verbruiken veel minder). Een stroomgroep kan met een beetje geluk ook wel geregeld worden als dat nodig is.

Stef Posted - 05 July 2003 : 11:44:23
              --------------------------------------------------------------------------------
              je zal in alle geval in verschillende groepjes moeten werken....de interactie model-fotograaf blijft een vrij intieme aangelegenheid (naakt of geen naakt).....

Je kan iedere groep dan voorzien van een model of twee en een ervaren studiofotograaf, en dan eens "doordraaien" zodat iedereen eens met iedereen heeft gewerkt. zo pik je van iedereen iets op...
              Dan zullen er ook wel tussenwanden moeten voor zien worden om in de hal te zettten?? Of is die mogelijkheid voorzien in de hal van kodoal?

Laat maar iets weten als er werkvolk nodig is

Groetjes,
              Frank

Comment

Originally posted by mimi
                Mag ik ook meedoen? Geeft niet welke kant van de camera, na een paar van die BD shootings ben ik precies minder cameraschuw
                Ben al benieuwd, zal vast weer heel leuk en leerrijk zijn.

Doe ook mee met Mimi, ervoor indien gewenst en zeker met mijn camera, leuk!
                Mijn albums; http://an.fotopic.net www.photoman.be

Comment

mmmmmmm....biker babes.... en dan nog liefst met motor en al....

Stef

Comment

Biker babes alleen is ook goed,naar die moto kijkt toch geen kat
                    Danny's Photosite

Comment

@Roadrunner
                      Voor uw straf wil ik ook wel voor de camera staan(enkel als het moet en bij gebrek aan beter)

Heb hier nog wel wat "speciale" outfits liggen, neen geen of supperman, maar "deftige dingen"

Maar zelf shooten = zeker!!

Comment

Als het echt moet Teddy,allé dan.Maar alleen als je geen biker babes kan krijgen.Ik dacht mijne slag weer eens te slaan,maar dat valt weer dik tegen 't Leven is toch echt ne strijd
                        Danny's Photosite

Comment

kodoal, ik kom graag even aan om die hal te bekijken. Ben zelf vandaag even naar Calais, maar heb meestal wel door de weeks even tijd om aan te komen Had je nog mail gestuurd, maar geen reactie op gehad!!!
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

sorry triker , maar tleven is meer dan fotostrekken alleen (der is ook nog afwassen!!
                            neen neen laatste week van de bouw en ik moet nog teen ent tanter afwerken.We spreken wel af!

Comment

Ik ben zelf nog " ne grand bleu" in modelfotografie (lees : absoluut nog nooit van z'n leven gedaan), maar 'k ben wel wreed geïnteresseerd om mee te doen (als de betreffende datum past). Zoals ik hier kan lezen, zou die dag een zeer leerrijke dag moeten zijn. Teddy-bear, je hebt schitterende initiatieven!!
                              http://users.pandora.be/Wim_Ellen

Comment

Hallo Allemaal,

Tot heden ben ik nog niet in de gelegenheid geweest een BD-dag mee te maken. Ik volg echter met veel belangstelling dit forum.
                                Wanneer mijn agenda het toelaat zou ik zou heel erg graag deelnemen aan deze dag. Maar dat weten we aps als de datum bekend is. Ik ben in het bezit van een flitsinstallatie en een aantal achtergronddoeken.
                                Maar als ik dit topic zo bekijk zitten jullie niet echt meer te wachten op apparatuur.

Epix
                                Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
                                Lidnummer: BD0209BE

Comment

Working...
                                X