Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD model-leden shooting ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Wil best hier aan mee werken Triker Zal zekers nog iets
    laten weten hoe en wat. Heb alvast een model die wil meedoen
    als dragqueen en danser.
    Het begin is er al
    Respect begint bij uzelve

Comment

Ik denk dat er bij een oproep modellen genoeg zullen opdagen, niet?

Comment

Triker,

count me in for help....

Stef

Comment

Originally posted by kodoal
          Als de locatie Geel jullie aanstaat heb ik daar wel een grote verwarmde booghal ter beschikking , met een cafetaria en toiletruimte.Ik hoor het wel
          kodoal, hebt gij meer informatie zie uw mail
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

We hebben nog een zee van tijd, maar zijn er mogelijke kandidaten "modellen" onder ons, kleur, groote, gewicht, haar, kleding, rijk of arm speelt geen rol.

Juist het "onervarene" spreekt mij wel aan...

Modellen met ervaring kan/moet ook kunnen natuurlijk.

Als er plaats en ruimte genoeg is, kunnen er verschillende soorten shootings gehouden worden.

Enfin, het is maar een voorstel hé

Comment

de hal die ik kan fixen is de vriendenkringbedrijfshal bij ons op de firma.Het is een grote booghal,met verwarming en verlichting.Er staat ook een toog en naast deze hal is er nog een clublokaal met twee grote ruimtes.Wij geven in september een curcus digitale fotografie voor onze werknemers.Als ik dan voorstel om in november bv een modelshootingdag te organiseren ism BD dan denk ik dat het ons geen frank gaat kosten.Ik moet het eerst nog wel bespreken,maar ik zie het positief tegemoet.Ons bedrijf is naast de autostrade in Geel gelegen.
              Ik heb ook conecties in de theaterwereld,waar ik wel wat belichting kan fixen (als die tenminste voor dat doel geschikt is,want ik ben bleu in modelfotografie)
              Een profesioneel manmodel heb ik ook in mijn vriendenkring.

Comment

@kodoal

Dat is al méér dan we hadden van kunnen dromen hoor !!

Comment

als jullie modellen nodig hebben geef maar een gil !
                  doe wel een beroep op mijn zus haar modellen bestand...

mvg
                  gabriella
                  Canon 300D en 350D
                  canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                  canon 20-35 usm

Comment

Hallo mannen/vrouwen,

Ga vooral door met organiseren ...
                    Ik vind het heerlijk dat er zoveel sollidariteit en medewerking is.
                    Dat wordt alweer een dag om naar uit te kijken!

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

roadrunner,gij zijt toch ook kandidaat om te poseren in uw netkousen he,en ge kunt met de velo komen wat tis vlakbij uw huis!
                      sorry ik liet me effe gaan,en realiseerde mij te laat dat we niet op de chitchat zitten.
                      alle gekheid op een stokje,wat kan ik aanbieden:
                      de barak,incl verwarming,kleedruimte,gedeeltelijke belichting,achtergrond muziek,drank,toiletruimte.
                      alsook computerinfrastructuur om eventueel directe fotobewerking te doen en beamer met groot scherm om resultaten te bekijken en te beoordelen.Ik kan bv mijn camera daar rechtstreeks op aan sluiten (zal met andere ook wel gaan)en dan kan iedereen opmerkingen over belichting,poses enz geven.Ja ik begin er al zin in te krijgen!
                      wa moet er nog meer zijn?ne neen heb je ne ja kunde ge krijgen

Comment

Hallo kodoal,

Roadrunner met netkousen en op de fiets, da's dus al een prachtig "model"onderwerp op zich ... Voeg daar wat muziek aan toe en geef hem de drank op voorhand - en het wordt super .

Jaja

Originally posted by kodoal
                        roadrunner,gij zijt toch ook kandidaat om te poseren in uw netkousen he,en ge kunt met de velo komen wat tis vlakbij uw huis!
                        sorry ik liet me effe gaan,en realiseerde mij te laat dat we niet op de chitchat zitten.
                        alle gekheid op een stokje,wat kan ik aanbieden:
                        de barak,incl verwarming,kleedruimte,gedeeltelijke belichting,achtergrond muziek,drank,toiletruimte.
                        alsook computerinfrastructuur om eventueel directe fotobewerking te doen en beamer met groot scherm om resultaten te bekijken en te beoordelen.Ik kan bv mijn camera daar rechtstreeks op aan sluiten (zal met andere ook wel gaan)en dan kan iedereen opmerkingen over belichting,poses enz geven.Ja ik begin er al zin in te krijgen!
                        wa moet er nog meer zijn?ne neen heb je ne ja kunde ge krijgen
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

met wat geluk breng ik een volledige flitsinstallatie mee....

Stef

Comment

je zal in alle geval in verschillende groepjes moeten werken....de interactie model-fotograaf blijft een vrij intieme aangelegenheid (naakt of geen naakt).....

Je kan iedere groep dan voorzien van een model of twee en een ervaren studiofotograaf, en dan eens "doordraaien" zodat iedereen eens met iedereen heeft gewerkt. zo pik je van iedereen iets op...

Stef

Comment

Ik vind dit een prachtig idee Teddy !! Mag ik ook meedoen? Geeft niet welke kant van de camera, na een paar van die BD shootings ben ik precies minder cameraschuw
                              Ben al benieuwd, zal vast weer heel leuk en leerrijk zijn.
                              @mimi
                              "There is no path
                              You create it
                              Once you set out to walk it"

Canon 350D + canon 28-135 IS USM

Comment

Originally posted by mimi
                                Ik vind dit een prachtig idee Teddy !! Mag ik ook meedoen? Geeft niet welke kant van de camera, na een paar van die BD shootings ben ik precies minder cameraschuw
                                Hi, hi... ik zat daar op te wachten Mimi

Comment

Working...
                                X