Ik zie, hoor en lees regelmatig reacties van leden die geintereseerd zijn in het trekken van modellen en mensen.
Ik dacht aan "iets" in het najaar/winter in een studio of zo iets waar we een SD kunnen houden enkel gericht op "mensen".
En waarom niet wijzelf als model dienende... = goedkoop en toch leuk en extra amateurisme!
Op SD's shooten wij op de anderen er toch ook op los
De voornaamste doelstelling zou dan zijn, gezellig potretfotografie doen, technieken uit proberen, enz.. enfin weer een gezellige SD van maken.
Locatie???
Mij intereseren mensen erg, maar heb nog niet veel ervaring in studiowerk.
Enfin, het is maar een voorstel.
En het organiseren ervan... die fakkel geef ik graag over aan een ander die er meer over weet/kan
Ik dacht aan "iets" in het najaar/winter in een studio of zo iets waar we een SD kunnen houden enkel gericht op "mensen".
En waarom niet wijzelf als model dienende... = goedkoop en toch leuk en extra amateurisme!
Op SD's shooten wij op de anderen er toch ook op los
De voornaamste doelstelling zou dan zijn, gezellig potretfotografie doen, technieken uit proberen, enz.. enfin weer een gezellige SD van maken.
Locatie???
Mij intereseren mensen erg, maar heb nog niet veel ervaring in studiowerk.
Enfin, het is maar een voorstel.
En het organiseren ervan... die fakkel geef ik graag over aan een ander die er meer over weet/kan
Comment