Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was inderdaad een leuke aangename dag ,
zeer leuk om de gezichten achter de Nicks te kennen
en te praten/discussiëren over vannalles en nog wat
waaruit blijkt dat het zeer zeker de moeite is geweest
om dit te organiseren daarvoor mijn dank aan de organisatie.
zeker een dank de modellen Shana en Michael ,Kim en Genevieve (hoop dat het correct geschreven is)
Bedankt Bob voor al het werk dat je er ingestoken hebt. Ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is om zoiets voor elkaar te krijgen. Wij mochten "onze voeten gewoon onder tafel schuiven". Super!
Ik heb geleerd dat er een wereld van verschil is tussen de theorie en de praktijk Maar ik heb rustig kunnen experimenteren en proberen... Thanks again!
Voor mij was dit een eerste kennismaking met bd "live". Als beginneling veel geleerd en kennis gemaakt met een groep toffe mensen die hun kennis wilden delen. Ik ga in t vervolg het "shooting days"-forum zeker in het oog houden.
Bedankt aan de organisatoren van deze sd, het was weer een leuke ontmoeting met nieuwe en bekende gezichten. Sorry dat ik zo laat reageer maar mijn pc is maandag gecrast +- 3500 foto's weg waaronder deze van deze sd.
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Bedankt aan de organisatoren van deze sd, het was weer een leuke ontmoeting met nieuwe en bekende gezichten. Sorry dat ik zo laat reageer maar mijn pc is maandag gecrast +- 3500 foto's weg waaronder deze van deze sd.
Oesje,
hangt ervan af wat er gecrasht is natuurlijk maar ik zou de hd niet formateren
je kan de data er nog altijd afhalen tenzij de disc zelf kei hard gecrasht is.
haal ze eruit en steek ze bij iemand anders in de pc als 2de schijf
of herinstalleer je pc nieuwe HD en steek hem er dan bij jou in als 2de schijf en met verschillende tools kan je de data recupereren.
greetz
Kef
Ps daarom geregeld backups nemen van je data en uw foto's altijd op 2
plaatsen zetten.
De foto's van Shana & Michael mogen aan mij bezorgd worden, ik zal ze dan op een cdtje zetten en aan hun bezorgen.
(Niet meer dan fair dat ze hun foto's krijgen)
Comment