Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

    Bedankt om te komen allemaal! Leuk jullie te leren kennen!
    'k Moet wel zeggen: 'k was aangenaam verrast door de grote opkomst. Jammer dat het er op veel plaatsen nogal drassig bij lag, maar het mooie weer maakte toch al veel goed.

    Foto's volgen.
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

    Comment


    • #77
      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

      Tim,

      Prima SD, ik heb me weeral goed geamuseerd.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #78
        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

        Prettige dag gehad. De herinneringen hangen nog aan mijn schoenen
        Fijn om weer zoveel volk bij elkaar te zien. Een beetje jammer dat we niet op dezelfde bestemming afscheid namen.
        Bij deze: groetjes aan iedereen !

        Comment


        • #79
          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

          ...ik heb blijkbaar veel gemist... ik kon het hier niet verkocht krijgen om op mijn verjaardag weg te zijn...

          mvg,

          Roland

          Comment


          • #80
            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

            tim dag gehad prima gedaan bedankt
            en jepe we hebben toch weer wat afgelachen
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #81
              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

              En of we gelachen hebben , hahahahah , na pret
              Tim , was een supergoede dag en supergoed weer

              mvg xiebu
              "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
              *BD1033BE*

              Comment


              • #82
                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                Kunnen we de resultaten straks in één topic bekijken?
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #83
                  Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                  Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                  Kunnen we de resultaten straks in één topic bekijken?
                  ik heb er al gepost in natuur en landschappen
                  ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                  *BD1034BE

                  Comment


                  • #84
                    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                    Amai jullie zijn er al snel bij... ik ben nog maar net thuis .

                    Hoe dan ook, 't was een leuke dag. Bedankt aan iedereen die er bij was voor de gezelligheid, en vooral aan de organisator SPB = Tim .
                    Last edited by FestinaLente; 9 februari 2008, 18:36.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                      Tim

                      Ook van ons een woordje van dank. Het wachten bij de start werd ruimschoots goedgemaakt door de mooie omgeving en dito weer.
                      We komen graag terug naar 'de Limburg'

                      Patrick, Marleen, Stijn
                      BD0694BE
                      http://pdeco.fotopic.net

                      Comment


                      • #86
                        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                        Ook van mijnentwege een dikke mercie aan Timmy de organisator, en nog veel beterschap met "het oog"!
                        Het was weer een super-leuke SD met een fijne compagnie, oude bekenden en weer nieuwe gezichten, mooie landschappen, bomen, heksen, modder, kasteel en dat allemaal op een dag die de geschiedenis zal ingaan als warmste dag ooit op 09/02! Maar onvergetelijk is toch de afsluiter op de "vruchtbare" weide aan chateau-de-la-motte,met enkele Bd-ers achterna gezeten door een schaap!
                        Hopelijk zijn daar nog wat foto's van gelukt!
                        Aan alle deelnemers; bedankt voor het gezelschap en tot wederziens!
                        Groetjes,Anita
                        Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                        tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                        Comment


                        • #87
                          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                          Ik ben er deze morgend ff met de wagen langsgereden tegen 9.30 .
                          En ik denk als ik goed gezien heb , op de kataraktparking zat Festinalente in een Renault Laguna . Tegen de middag ben ik nog eens met het hele gezin , nog eens met de fiets langsgereden , maar ik heb niemand gezien .
                          Maar ik ben blij te horen aan deze eerste reacties , dat het plezant geweest is .
                          Bij deze U WARE WELKOM IN HET MOOIE LIMBURG .
                          Ik ben benieuwd naar de geposte foto's .
                          Groeten ,

                          Rohnny
                          Groeten , VDSDigit@l

                          Comment


                          • #88
                            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                            Ook van mijnentwege een dikke mercie aan Timmy de organisator, en nog veel beterschap met "het oog"!
                            Het was weer een super-leuke SD met een fijne compagnie, oude bekenden en weer nieuwe gezichten, mooie landschappen, bomen, heksen, modder, kasteel en dat allemaal op een dag die de geschiedenis zal ingaan als warmste dag ooit op 09/02! Maar onvergetelijk is toch de afsluiter op de "vruchtbare" weide aan chateau-de-la-motte,met enkele Bd-ers achterna gezeten door een schaap!
                            Hopelijk zijn daar nog wat foto's van gelukt!
                            Aan alle deelnemers; bedankt voor het gezelschap en tot wederziens!
                            Merci Zonet nog wat last gehad van m'n oog (vooral bij felle lichtinval, en voor de tv heb je dat dus), maar intussen is 't alweer beter se

                            En dat schaap...daar worden volgende keer m'n winterkousen van gemaakt, en tegen kerstavond dit jaar ligt 'm op m'n bord als 'm me nog 'n keertje aanvalt
                            www.festivalnoise.be
                            http://www.timmyhaubrechts.be

                            Comment


                            • #89
                              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                              Ik heb mij geweldig geamusseerd op deze SD. Mooie omgeving,schitterend weer, veel BDers leren kenen.
                              Bedankt Tim
                              Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                                Wij waren weer eens happy met zo,n SD. Oude bekenden weer eens terug zien is altijd fijn, maar ook nieuwe mensen ontmoeten met de zelfde passie is altijd leuk. Wij willen Tim dan ook via deze weg bedanken voor deze mooie en gezellige dag en de uitgekozen locatie

                                Groetjes NoName en Coby

                                Ps foto,s volgen zo snel mogelijk
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

                                Comment

                                Working...
                                X