Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

    Onder voorbehoud mag je me ook inschrijven, is bijna in mijn achtertuin .
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #17
      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

      Mooi initiatief
      Prachtige streek
      ben helaas verhinderd

      Comment


      • #18
        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Ziet er veelbelovend uit... heb wel grote interesse...
        9 februari is hier een fuifdag en bijgevolg niet te missen...

        voorlopig kijk ik de kat uit de boom...nog tijd tot 26/01.

        mvg,

        Roland
        Ik ben van hetzelfde gedacht. Bij mij is het, als ik niet moet werken.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #19
          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

          Mooi initiatief , zet mij er alvast maar bij

          mvg xiebu
          "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
          *BD1033BE*

          Comment


          • #20
            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

            mooie streek ben er al een paar keer geweest
            zet mij er ook maar bij
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #21
              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

              Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
              Onder voorbehoud mag je me ook inschrijven, is bijna in mijn achtertuin .
              idem hier, ben van Wellen... schrijf me maar op...

              ik zal wel 17u niet halen want moet om 17u30 bij Moke zijn in Ter Poorte voor vanal te bespreken ivm mijn trouwfeest
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #22
                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                Belooft een mooie dag te worden. Zet er mij en Marleen (mijn madam) maar op.

                Tot dan.
                Patrick
                BD0694BE
                http://pdeco.fotopic.net

                Comment


                • #23
                  Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                  Ik zou zeer graag mee gaan, heb op het werk al verlof geregeld maar zou nog graag willen weten of je bij benadering weet hoeveel km er gaat gewandeld worden? Zet me maar alvast op de lijst!
                  Groetjes,Anita
                  Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                  tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                    Ik zou zeer graag mee gaan, heb op het werk al verlof geregeld maar zou nog graag willen weten of je bij benadering weet hoeveel km er gaat gewandeld worden? Zet me maar alvast op de lijst!
                    Hupla, zo gaat het goed, zo gaat het beter, alweeeer een kilometer

                    Ik kan er moeilijk een aantal kilometers op plakken, maar ik schat de afstand op +/- 6 km voor de volledige rondgang.
                    www.festivalnoise.be
                    http://www.timmyhaubrechts.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                      Zet me er maar bij.
                      www.mussedigital.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Musse Bekijk bericht
                        Zet me er maar bij.
                        done
                        Tot 9 februari!
                        www.festivalnoise.be
                        http://www.timmyhaubrechts.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                          Ge moogt mij mee op de lijst plaatsen en heel waarschijnlijk nog enkele leden van fotoclub Beringen , maar dat zal ik nog bevestigen na zaterdag 26 januari .

                          Noliko

                          Comment


                          • #28
                            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                            Hier ga ik zeker naartoe!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                              Graag een korte routebeschrijving naar de kapel van Helshoven .


                              P.S Noliko neemt nog een colege mee (Erwin)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                                Graag een korte routebeschrijving naar de kapel van Helshoven .


                                P.S Noliko neemt nog een colege mee (Erwin)
                                Ik zie dat je van Beringen afkomstig bent. Best volg je dan volgende route:

                                1. Autosnelweg Beringen - Hasselt
                                2. Afrit Hasselt-Zuid (Sint-Truiden)
                                3. Aan einde afrit naar rechts richting Sint-Truiden, rechtdoor aan grote rotonde en de N80 (Expressweg) blijven volgen tot in Sint-Truiden (afstand = +/- 15 km)
                                4. Aan het kruispunt van de N80 (Expressweg) en de Tongersesteenweg sla je links af (kort voor dit kruispunt zie je aan je linkerkant grote zaken als "Vandenborre", "Carrosserie Liebens" en een broodjeszaak met de naam "Smack-In).
                                5. Eens op de Tongersesteenweg, blijf je deze weg volgen. Aan de rotonde die je tegenkomt, blijf je rechtdoor volgen richting Tongeren. (totale afstand op Tongersesteenweg is +/- 6 km)
                                6. Aan de eerstvolgende lichten (dat zijn die van Hoepertingen) sla je rechtsaf (deze straat noemt de Helshovenstraat). Deze weg blijf je volgen tot je in een "zone 50" komt (afstand = +/- 2 km). Aan je linkerkant zal je nu de kapel van Helshoven opmerken. Net na de kapel is er een wegje aan je linkerkant. Daar kan je je auto parkeren.

                                Niet duidelijk genoeg? Vraag naar meer.
                                Indien nodig en / of gewenst, is m'n gsm-nummer te verkrijgen via PM.
                                www.festivalnoise.be
                                http://www.timmyhaubrechts.be

                                Comment

                                Working...
                                X