Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

    De Kapel van Helshoven kent mijne GeePeeSss niet, is er ook een straat in de geburen
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #62
      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      De Kapel van Helshoven kent mijne GeePeeSss niet, is er ook een straat in de geburen
      Helshovenstraat is the place to be. Het huisnummer ken ik niet, maar de kapel valt wel op hoor. Je kan er niet langs kijken. Kom je van richting Tongersesteenweg / Sint-Truidersteenweg, dan ligt de kapel aan je linkerkant. Kom je van richting Luikersteenweg, dan vind je de kapel terug aan je rechter zijde.
      www.festivalnoise.be
      http://www.timmyhaubrechts.be

      Comment


      • #63
        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

        Noliko brengt nog 4 leden van fotoclub Beringen mee .

        Comment


        • #64
          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
          Noliko brengt nog 4 leden van fotoclub Beringen mee .
          Nice... Nu nog hopen dat we zaterdag wat mooi weer hebben he! De vooruitzichten zijn alvast redelijk aanvaardbaar:

          Windsnelheid: 9km/u
          Windrichting: Z/O
          Aantal uren zon: 7
          Neerslagkans: 4 %
          Minimumtemperatuur: 3°C
          Maximumtemperatuur: 11°C
          Licht bewolkt weer
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

          Comment


          • #65
            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

            Weersvoorspellingen zijn goed, een 6 persoonshuisje staat voor ons klaar... wij hebben er zin in
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #66
              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

              Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
              Weersvoorspellingen zijn goed, een 6 persoonshuisje staat voor ons klaar... wij hebben er zin in

              Zal zorgen dat de koffie klaar staat
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #67
                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                Met deze kan ik jullie bevestigen dat ik er bij zal zijn.
                Tot zaterdag.

                Comment


                • #68
                  Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                  Blijkbaar heb ik nog altijd geen groene bol gekregen.
                  Nochthans heb ik reeds mijn lidkaart ontvangen voor 2008.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                    Met deze kan ik jullie bevestigen dat ik er bij zal zijn.
                    Tot zaterdag.
                    tot dan
                    www.festivalnoise.be
                    http://www.timmyhaubrechts.be

                    Comment


                    • #70
                      Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                      Als ik dus nog vervoer vind, zal ik er ook bij zijn
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                      Comment


                      • #71
                        Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                        Voor het fotograferen van de Kapel (binnenkant) vraag ik misschien best eerst toestemming aan broeder Arsène . Ook voor het fotograferen van Chateau De La Motte en Martenshof is wellicht toestemming vereist. Daarnaar informeer ik nog mits voldoende interesse in deze SD.
                        Ik wil morgen best afkomen, echter zonder avondmaal, omdat ik ten laatste om 19.30 uur terug thuis moet zijn en 't toch meer dan een uur rijden is.
                        Mag ik daarom eens vragen of die "toestemmingen" gevraagd zijn, en of die verleend zijn ?

                        Comment


                        • #72
                          Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                          Hallo,

                          Ik moet er ook vrij "vroeg" vandoor omdat we nog een voorstelling hebben in het Cultureel Centrum van Hasselt. Voor mij dus ook zonder avondmaal ...

                          jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #73
                            Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                            Hey deelnemers allemaal,

                            Ik kijk enorm uit naar morgen. De weersverwachtingen zijn fantastisch en we zullen alles kunnen fotograferen. Echter (en sorry voor mijn erg late reactie), ik zal er pas vanaf +/- 11u kunnen bij zijn door onvoorziene omstandigheden. Ik heb vandaag immers een klein arbeidsongevalletje gehad en moest voor verzorging bij een oogarts passeren. Ik kan m'n ogen amper openhouden. Deze oogarts heeft een kleine ingreep gedaan zonder al teveel erg, maar ik moet morgen om 10u weer daar naartoe gaan voor een controle. Ik zal dus ten vroegste ronde de klok van 11 in Helshoven kunnen zijn.

                            Laat dit echter jullie dag niet in de war brengen en doe gewoon je ding vanaf 10u. Ik heb één van de deelnemers zijn telefoonnummer en zal hem, van zodra ik terug ben van mijn controle, opbellen om te zien waar jullie zich al bevinden...

                            Tot dan!
                            www.festivalnoise.be
                            http://www.timmyhaubrechts.be

                            Comment


                            • #74
                              Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                              Helaas kan ik er morgen wegens familiezaken niet bij zijn.
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

                              Comment


                              • #75
                                Re: Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

                                Ik kwam, ik zag en nam foto's! Het was supergoed weer en de company was ook super!

                                Vette SD Tim! Kijk al uit naar de volgende!

                                Helaas nog geen foto's vanwege kaartlezer nog op werk
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

                                Comment

                                Working...
                                X