Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

    sorry ik heb ook mijn lidnummer vergeten bij deze : bd0753be
    nogmaals sorry voor de late reactie
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #47
      Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

      Mij mag je erbij tellen. Ik zal er samen met mijn Minolta Dimage 7i bijzijn. Zonder eten.
      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

      Comment


      • #48
        Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

        Goody staat er ook bij

        @Eric: Geen probleem hoor, Ludo had de lijst al eens bijgevuld.

        Hopelijk hebben we dan ook zo'n schitterend weer als nu


        Ook aan iedereen, kijk eens terug op de startpost, ik heb er nu ook het plannetje met wat uitleg erbij gezet (wel wat minder omvangrijk dan die van Dendermonde )
        Last edited by FilMar; 14 april 2007, 19:12.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #49
          Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

          Mij mag je er ook bijzetten ,geen lid,niet eten en mijn toestel is een
          NIkon Coolpix 5700

          Bedankt

          Comment


          • #50
            Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

            U vraagt, wij draaien Lijst bijgewerkt

            Graag gedaan,
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #51
              Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

              Zet mij er ook maar bij

              Geert_B - BD0723BE - (1 pers) (Canon G5 )

              Eten? Weet ik nog niet maar zeker dorst, dus een frisse pint gaat er zeker in
              BD0723BE

              Comment


              • #52
                Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                Hey,

                Zoals in de andere post al aangegeven, jaja, ik kom ook, heel graag zelfs!

                Peeke, geen lid, met eten, Fuji S5600
                En ik breng nog iemand mee die een Minolta Dimage Z1 heeft, ook geen lid en ook met eten.

                Ok? Niet te laat hoop ik?

                Bedankt voor dit mooie initiatief!!
                Peeke
                ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                Comment


                • #53
                  Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                  @Peeke: Het is nog niet te laat, jullie staan erbij.
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #54
                    Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                    Helaas moet ik afzeggen.

                    Zojuist vernomen dat ik, door werkomstandigheden, er helaas niet kan bijzijn.
                    Heel jammer, want ik keek er naar uit.
                    Hopelijk kan er nu iemand anders gelukkig gemaakt worden. Aan iedereen, maak er een leuke en toffe dag van
                    Vriendelijke groeten van Pyper
                    (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

                    Comment


                    • #55
                      Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                      @doedelzakje: Spijtig maar helaas.

                      Ondertussen is er nog iets anders ook bijgekomen Nogthans onlangs nog nagevraagd of er die dag nog iets te doen was, en dat was niet het geval. En nu lees ik dit:

                      Dag van het Park: zondag 27 mei 2007
                      De laatste zondag van mei, 27 mei 2007, is het traditiegetrouw in Vlaanderen ‘Dag van het Park’, een organisatie van het Agentschap voor Natuur en Bos.

                      Sint-Truiden organiseert voor de 17e keer haar ‘Dag van het Park’. We willen bij deze gelegenheid dan ook het stadspark samen met het Speelhof extra in de kijker zetten.

                      Zoals elk jaar wordt er, bij de organisatie van de Dag van het Park, gewerkt rond een inhoudelijk thema. Dit jaar is het thema ‘bomen’, want een park zonder bomen is als een …

                      Er zijn verschillende activiteiten, van 14.00 uur tot 18.00 uur, waar je gratis aan kan deelnemen.
                      In de cafetaria van de veemarkt, omstreeks 15.00 uur, brengt theater Houtekop ‘Beertje Boris’.
                      In de rozentuin van het Speelhof kan je alles te weten komen over de rozen die daar staan. Een vakkenner kan je de kleinste details verklappen.
                      De veemarkt wordt omgetoverd tot een waar kinderparadijs. Er is een gocart parcours, skateboarden onder begeleiding, etc.
                      De bloemen- en plantenliefhebbers vinden eveneens hun gading op de veemarkt.

                      Op het park brengt het orkest ‘Sound of Music’ je in hogere sferen. Hier kan je tegelijkertijd ook genieten van een hapje en een drankje, verzorgd door het stedelijk feestcomité.
                      Voor de sportievelingen is er een petanquewedstrijd waar er zal gestreden worden voor de beker ‘Filip Moers’. Ook de kinderen kunnen hier hun hartje ophalen met springkastelen, een ballonenstand en een schminkstand.
                      Tevens staan er her en der verspreid over het park infostandjes van onder andere de Volkstuinen, compostmeesters,…
                      De school SYNTRA geeft je een demonstratie ‘boomverzorging’ waar toch ook een beetje acrobaatkunsten mee komen te kijken.
                      Dit jaar opnieuw vind je in het stadspark de levende standbeelden ‘Lysander de Wenself ‘ en ‘H. Conscience’. Elfen hebben magische krachten, dat is al eeuwen bewezen. Het zijn zeer lieve wezens met vleugels en puntoren. Lief, maar met een onstuimig karakter! Laat je niet verleiden door Lysander. Geniet van zijn magische krachten en doe een juiste wens!
                      H. Conscience is dan weer de belangrijkste vertegenwoordiger van de romantiek in Vlaanderen! ‘De leeuw van Vlaenderen’ is één van de populairste boeken van de Vlaamse Letterkunde.

                      Uiteraard ontbreekt het ook niet aan kunst die dag. De vereniging Kunst en Groen stelt in samenwerking met Houses of Communications en artborgloon tentoon in het stadspark, op het Speelhof en in het Kasteeldomein Terbiest. De deelnemende kunstenaars zijn: Jürgen Addiers, Arte Skol, Sara Bomans, Yilli, Jan Cox, Patrik De Wolf, Frank Delbeke, Zjuul Devens, Pierre Dujardin, Eddy Fontaine, Dirk Geerts, Diane Gielen, Jos Herck, Astrid Heylen, Ronny Houwaer, Dorine Hulshof, Jos Jacobs, Annelies Jaminon, Irene Judong, Arno Kuppens, Jos Kuppens, Dirk Lambrecht, Hedwig Luykx
                      Jos Peters, Raf Roeffaers & Fernand Withofs, Magina Sioulants, Frieda Sorber, Gerda Steegmans, Mark Swysen, Jan Vandromme, Piet Verheyden, Luk Vermeerbergen, Gerd Verschoor, Paula Willems, Gaston Wuestenbergs
                      Wat ervoor zal zorgen dat er die dag wel wat meer volk zal rondlopen als initieel verwacht. Anderzijds hebben we ook wel wat extra onderwerpen om foto's van te nemen.
                      Hopelijk is het weer tegen dan terug wat van de partij, want ik heb wel niet echt een alternatief regenprogramma.
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                      Comment


                      • #56
                        Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                        Aangezien ik er niet bij kan zijn
                        (Ik ben in het buitenland)

                        een mooie zonnige leerrijke plezante interessante gezellige superprosumerdag


                        Tot na Pinksteren!

                        Comment


                        • #57
                          Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                          juist uitnodiging gekregen: ik kom ook!
                          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                          Grtjs, Jacky

                          Comment


                          • #58
                            Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                            Filmar,
                            Mijn partner kan niet meekomen, daarom heb ik Jackske gevraagd of ze zin had om mee te komen; zo kom ik toch nog met twee.
                            groetjes,

                            Comment


                            • #59
                              Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                              @Anny B en Jackske: Welkom en fijn dat je het zo regelt. Nu had eentje meer of minder nu ook niet het grootste probleem geweest hoor. Ik veronderstel dat Jackske dus ook blijft eten? En mag ik weten welk toestel Jackske meebrengt .

                              @Iedereen: Hopelijk hebben we wat geluk met het weer, voorlopig ziet het er niet zo goed uit maar uit ervaring weten we dat 'ze hierboven' niet altijd goed luisteren naar onze weermannen/vrouwen.

                              @de eters: Ik heb plaats gereserveerd voor ons maar daar bepaald iedereen zelf maar wat hij of zij wil eten. De link naar de site van het speelhof staat op de eerste post dus kan iedereen al eens naar de menu gaan piepen .

                              Tot zondag
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment


                              • #60
                                Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                                Hey Filmar,

                                Fijn dat ik er nog bij kan. Natuurlijk mèt eten.
                                Mijn camera :Fuji-FinePix S9500

                                See Y'
                                Jacky
                                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                                Grtjs, Jacky

                                Comment

                                Working...
                                X