Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

    Hey,

    CVke en Peeke zijn ook weer in Lommel aangekomen.
    Het weer was goed, het gezelschap ... gezellig en het eten was nog beter

    Filmar, bedankt voor de puike organisatie en het bij elkaar houden van de groep. Gelukkig is je eenmanszoektocht goed afgelopen

    De foto's van CVke zijn al uitgekozen, nu ze nog on-line zetten hé

    Die van mij volgen ook nog wel ... denk ik

    Greetz,
    CVke en Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

    Comment


    • #77
      Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

      Ook van mij nog een kleine reactie. Het was zeer tof en zeker voor herhaling vatbaar. Nu de foto's nog online zien te krijgen. Alvast groetjes een iedereen en tot de volgende

      Gerry
      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

      Comment


      • #78
        Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

        Ook nog ff dag zeggen aan iedereen die erbij was zondag,'t was tof!
        We hadden geluk met 't weer,'t gezelschap èn de organisatie.
        Bedankt FilMar : volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

        mvg,jacky
        Last edited by Jacky2; 28 mei 2007, 07:33.
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #79
          Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

          ook voor mij was het de eerste keer . Eerst en vooral bedankt filmar .
          En de andere hopelijk nog eens tot ziens, het was heel leuk
          Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

          Comment


          • #80
            Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

            Hallo allen,

            Mijn allereerste SD is mij heel goed meegevallen
            Het was een toffe bende en het is altijd tof een gezicht achter iemands nick te kunnen plakken. Gisteren tevens het bewijs gezien dat Sint-Truiden meer te bieden heeft dan enkel bloesems en fruit. Het is een mooie gezellige stad met mooie parken, pleinen en hier en daar mooie stadsarchitectuur.
            Diegene die op het einde niet mee gaan eten zijn hebben iets gemist. Het was gezellig tafelen en mijne chateaubriand met championnekes was heel lekker hoor !!

            Bedankt Filmar voor dit mooi initiatief en de puike organisatie

            Ik heb gisteren effe snel de foto´s bekeken, veel moet je daar niet van verwachten maar ik zal zo snel ik kan de beste ergens on-line zetten
            BD0723BE

            Comment


            • #81
              Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

              Hela ik ben ook net thuis of beter gezegd uit mijn bed

              Filmar en alle andere BDers bedankt voor den toffe dag
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #82
                Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                zo, ik veronderstel dat ik de laatste ben die thuis is, om één of andere reden draait het àltijd zo uit
                Blijkbaar niet alleen voor het thuiskomen

                @Iedereen: Bedankt dat jullie er waren, en als jullie het leuk vonden is voor mij de dag zeker geslaagd.
                En, zoals nete al zei, voor diegenen met 'maar een prosumer', laat je zeker niet afschrikken voor de andere SD's, de sfeer is dezelfde.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #83
                  Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                  Dag iedereen,

                  Ook hier: bedankt Filmar!

                  Na een grondige selectie (jaja, de anderen waren nóg slechter ) hou ik nog een stuk of tien foto's over en heb ik me gewaagd aan twee posts: ik ben benieuwd...






                  Groetjes allemaal en tot nog eens, hé!

                  Nanske (a-k-a MrsMoe)
                  Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                    Hallo FilMaR
                    Bedankt voor de gezellige namiddag. Weer heel wat nieuwe leden leren kennen. Hoop dat het eten gesmaakt heeft, spijtig genoeg kon ik daarvoor niet blijven.
                    Misschien tot binnenkort.
                    ___________________________________
                    JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                      't Eten was lekker, het cognacske in besloten kring erna was nog beter

                      Zeg, als jullie geïnteresseerd zijn - ik heb het al eens vernoemd bij het eten:
                      Wim (purlut) heeft een zeer interessant programma'tje geschreven om de foto-albums van de verschillende deelnemers samen te voegen. Diegenen die hun foto's willen delen krijgen dan ook de foto's van de anderen (uiteraard geresized), zodat je van alle anderen kan zien wat zij ervan gebakken hebben.
                      Vroeger gebeurde dit dmv CD-roms maar nu heeft Wim een web-interface gemaakt om je afbeeldingen te uploaden. Als alle deelnemers dan klaar zijn dan wordt er een totaalbestand van gemaakt dat je kan downloaden.
                      Je kan met dit systeem zowel zoeken op onderwerp als op fotograaf.

                      Als er geïnteresseerden zijn, graag een pm of een berichtje hier, dan regel ik het wel met purlut.

                      Comment


                      • #86
                        Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                        Voor mij OK


                        Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                        't Eten was lekker, het cognacske in besloten kring erna was nog beter

                        Zeg, als jullie geïnteresseerd zijn - ik heb het al eens vernoemd bij het eten:
                        Wim (purlut) heeft een zeer interessant programma'tje geschreven om de foto-albums van de verschillende deelnemers samen te voegen. Diegenen die hun foto's willen delen krijgen dan ook de foto's van de anderen (uiteraard geresized), zodat je van alle anderen kan zien wat zij ervan gebakken hebben.
                        Vroeger gebeurde dit dmv CD-roms maar nu heeft Wim een web-interface gemaakt om je afbeeldingen te uploaden. Als alle deelnemers dan klaar zijn dan wordt er een totaalbestand van gemaakt dat je kan downloaden.
                        Je kan met dit systeem zowel zoeken op onderwerp als op fotograaf.

                        Als er geïnteresseerden zijn, graag een pm of een berichtje hier, dan regel ik het wel met purlut.
                        gr, eb

                        Comment


                        • #87
                          Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                          ik heb nog maar een vrijwilliger of 4, wil de rest geen foto's delen?

                          Comment


                          • #88
                            Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                            STEFAAN, WAKKER WORDEN
                            Ik zie hier toch al meer dan 20 topics met foto's van de prosumerdag

                            Of bedoel je echte albums?
                            Ikzelf ben wat aan het vechten met mijn site om mijn albums wat anders te laten tonen.
                            Mijn resultaten zij ook wat minder, ik zat meer met de organisatie in mijn hoofd (en het bijeenhouden van mijn kudde schapen )
                            Groetjes,
                            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                            Comment


                            • #89
                              Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                              ik heb nog maar een vrijwilliger of 4, wil de rest geen foto's delen?
                              Allen,

                              Ik heb Stefaan ook al laten weten dat ik daar wel interesse voor heb
                              Zeer mooi initiatief trouwens! Ik kan hier alleen maar een oproep doen om mee te doen

                              Deel jullie albums aub !!

                              Mijn album is intussen ook klaar en staat hier:


                              Greetz,
                              Peeke
                              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                              Comment


                              • #90
                                Re: Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

                                Wel, de bedoeling is van de foto's nóg eens te gaan uploaden, maar dan naar Wim's site, die maakt er dan één overzicht van, dat enkel te downloaden is voor diegenen die foto's geüpload hebben ook. De foto's die jullie uploaden zijn dus niet online te zien, de bedoeling is eerder van ze op CD te zetten, dan heb je naderhand een mooi overzicht. Maar 't vraagt natuurlijk voor Wim wat werk, als ik nog een paar mensen heb die willen meedoen dan komt het in orde.

                                Comment

                                Working...
                                X