Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
1) (geertc)
2) (mir)
3) (vanstraetenfotografie)
4) (SallyPaparazzi)
5) (cDirk)
6) (Sugar)
7) (Jansegers)
8) (LJ Tom)
9) (edwin1974)
PS? om er een webalbum ervan te maken volstaat één toetsindruk (hier bij me thuis bij het globalizeringsprogje). DUs, dat kan
Last edited by Wim.Vanmaele; 27 april 2007, 08:29.
he leuk.; hopelijk komen er nog veel foto's op de server te staan..En ja Druk dat knopje op het einde van de rit toch maar in hoor. Zou leuk zijn .
Groetjes ivo
Ik zou het erg op prijs stellen als iedereen het programma van Purlut zou gebruiken. Op die manier kunnen we eenvormig werken.
Stuur me aub geen CDs of e-mails met fotobijlagen. Ik heb momenteel noch de tijd noch de mogelijkheden noch de bandbreedte om dit individueel te verwerken. Bovendien ontneem je de andere fotografen dan de kans om je werk te zien.
Als laatste inzenddatum stellen we 1 juni 2007. Wie dan zijn foto's niet heeft binnengestuurd, verspeelt zijn waarborg (die gaat naar de modellen). Dus nog ruim de tijd, maar die tijd verloopt sneller dan je denkt.
Vanaf 1 juni worden al de waarborgen terugbetaald. De lijst wordt nauwkeurig bijgehouden. Dank aan iedereen die zijn waarborg afstond als bijdrage in de - hoger dan verwachte - onkosten. Ook de vele blijken van appreciatie hebben me deugd gedaan. Ze vormen een aanmoediging om op de ingeslagen weg verder te gaan.
Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
1) (geertc)
2) (mir)
3) (vanstraetenfotografie)
4) (SallyPaparazzi)
5) (cDirk)
6) (Sugar)
7) (Jansegers)
8) (LJ Tom)
9) (edwin1974)
Last edited by Wim.Vanmaele; 27 april 2007, 08:28.
Comment