Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Bij deze nogmaals dank aan iedereen die deze fantastische dag mogelijk heeft gemaakt.
Ikzelf en mijn modellen en visa kijken terug op een geslaagde dag.
Nu nog de foto's uitsorteren en het is af.
Bij deze wens ik nogmaals Fullator en zijn ganse team te bedanken voor deze geweldige unieke ervaring.
We hebben genoten van een prachtige locatie overgoten door zonneschijn (godzijdank voor die eieren )
Het was een gelegenheid om de forumleden wat beter te leren kennen en er een gezicht op te plakken.
Prachtige professionele modellen en sommige fotografes mochten er ook wezen hoor tot 3 keer toe dacht ik een model aan te spreken en bleek het een fotografe te zijn.
Het eten achteraf was de gelegenheid om wat na te praten.
Kortom ik heb me geweldig geamuseerd en heel wat bijgeleerd van de "anciens" of ervaringsdeskundigen.
Uiteraard schenk ik dan ook met plezier de 20 EUR aan de organisatie
Mijn foto's volgen nog...maar dat kan nog een weekje duren
Het was super, mooi weer en een toffe locatie.
Ondanks de vele aanwezigen hebben we niet echt het gevoel gehad dat dit een storende factor was (buiten enkelingen, die zonder scrupules, tijdens de shoot hun eigen bedienden van een foto ).
Aan de organisatie een dikke mercie
We hebben ons ding kunnen doen en dat is het voornaamste
@fotofolio
Ondanks de vele aanwezigen hebben we niet echt het gevoel gehad dat dit een storende factor was (buiten enkelingen, die zonder scrupules, tijdens de shoot hun eigen bedienden van een foto ).
Comment