Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Ik vermoed dat mn foto's zijn verzonden

    Grtz
    <<Sallypaparazzi>>
    Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

    www.sallyphotographics.be

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Daarnaast vond ik het een deprimerende plek, grauwe architectuur geen echte vrolijkheid en ik 'voelde' de ellende en dood die daar ontbeerd is.
      Klinkt toch als een super uitdagende plaats om erg gave foto's te maken....

      Wat een geklaag toch altijd hier, kan niet snel goed zijn volgens mij. De locatie is echt super, maar dan moet je niet foto's maken voor een wit geverfde baksteenmuur, maar de ziel van het gebouw opzoeken. Probeer de elende en de dood op de gevoelige plaat te zetten.
      www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        kijk over de modellen dat vind ik ja - zeker als ik andere modellendagen gewend ben - en ok smaken verschillen maar komaan zeg 70% wat er was mag zich nog niet predikaat speciaal aankaarten - vnl geen goede proporties niet echt fotogreniek gezicht en daarnaast wat ik uit mijn ooghoeken zag geen benul hoe ze moeten staan...

        Over de locatie - was niet de meest opbeurende plek en ja dan kan je er oook gave platen maken, echter dan wordt het superlastig met stralend weer en tempeartuurtje van rond 20C. Dan liever mistig / heig / reganchtiv weer die dat complemeteerd - nu staat eht voor mijn gevoel haaks op mekaar. ook kwam ik primair voor modellendag en mijn intentie was ook om andere modellen te schieten (voor mijn portfolio) maar ik ga daar geen tijd moeite en nog eens extra kosten als het voor mij toch 98% de prullenmand in kan...

        Sorry als dat hard is maar wereldje is hard.
        Empowering Ideas in Photography

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Oorspronkelijk geplaatst door F4-2grapher Bekijk bericht
          kijk over de modellen dat vind ik ja - zeker als ik andere modellendagen gewend ben - en ok smaken verschillen maar komaan zeg 70% wat er was mag zich nog niet predikaat speciaal aankaarten - vnl geen goede proporties niet echt fotogreniek gezicht en daarnaast wat ik uit mijn ooghoeken zag geen benul hoe ze moeten staan...
          Hieruit blijkt het alsof je geen kans geeft aan beginnende modellen,en dan is het maar normaal dat ze niet weten hoe ze moeten staan.
          Ik vind het ook een beetje aan de fotograaf om te zeggen hoe je model moet staan,want anders ben je maar en flutfotograaf als je je model alle werk laat doen.
          Een model moet toch niet zo'n baby-girl zijn,toch? Zou ook maar tegenstrijdig zijn met die gebouwen.
          Zo zie ik het hé.

          Grtz
          <<Sallypaparazzi>>
          Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

          www.sallyphotographics.be

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Mustang Sally, gotta put your flat feet on the ground...
            What i said now...let me say it one more time.

            Now all you wanna do is ride around Sally...
            Ride, Sally, Ride





            sn rry

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Dank aan diegene die de moeite doen om het progje toch te proberen ... ipv te kritiekasteren

              Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
              1) (geertc)
              2) (mir)
              3) (vanstraetenfotografie)
              4) (SallyPaparazzi)
              5) (cDirk)
              6) (Sugar)
              7) (Jansegers)
              8) (LJ Tom)
              9) (edwin1974)
              Last edited by Wim.Vanmaele; 27 april 2007, 07:29.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                We zouden je moeten bedanken purlut,voor de werking van dit progje,ze zouden idd wat minder kritish zijn,een mens steekt er al zn werk in

                grtz
                <<sallypaparazzi>>
                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                www.sallyphotographics.be

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                  Dank aan diegene die de moeite doen om het progje toch te proberen ... ipv te kritiekasteren
                  Ik zou zeggen : respect man

                  Ik heb de indruk dat er nog één en ander bijgeschaafd is sinds de mini-SD.
                  Zoals steeds staan de beste schippers aan wal

                  Als alles goed is zou er een pakketje moeten aankomen van mij, van modellen die de plaats op mijn CF - kaartje wel waard waren, net zoals de gebouwen
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    Dank aan diegene die de moeite doen om het progje toch te proberen ... ipv te kritiekasteren

                    Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
                    1) (geertc)
                    2) (mir)
                    3) (vanstraetenfotografie)
                    4) (SallyPaparazzi)
                    5) (cDirk)
                    Momenteel zit ik midden in de eindexamenperiode, dus je moet me nog even wat tijd geven, maar mijn foto's komen (uiteraard) ook bij jou terecht. Binnen twee weken ben ik door het ergste door en maak ik de status op. En de plannen voor de volgende shoot liggen al klaar. Hou je vast aan je bretellen!

                    En van harte bedankt voor alle hulp. Het doet deugd te weten dat er mensen zijn waarop je kan rekenen.

                    Leon
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                      Momenteel zit ik midden in de eindexamenperiode, dus je moet me nog even wat tijd geven
                      idem hier
                      over enkele weken ligt alles (hopelijk) weer op z'n plooi

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Dank aan diegene die de moeite doen om het progje toch te proberen ... ipv te kritiekasteren

                        Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
                        1) (geertc)
                        2) (mir)
                        3) (vanstraetenfotografie)
                        4) (SallyPaparazzi)
                        5) (cDirk)
                        De mijne zullen ook voor binnen 2-3 weken zijn , 'k moet eerst nog die van SD concertshoot doen en vrijdag vertrek 'k voor 'n goei week naar NYC.
                        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                        MySite - All your base are belong to us - What you say

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          En ik maar denken dak al bij de laatsten was

                          Grtz
                          <<sallypaparazzi>>
                          Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                          www.sallyphotographics.be

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Mijn fotokes zijn doorgestuurd. Mooi progje Purlut..werkt vlot!!!

                            Zou het misschien ook niet mogelijk zijn om een webalbum te maken van al de geposte foto’s.; ok zal wel wat werk zijn. Maar het zou toch een idee geven wat elke fotograaf zo een beetje heeft gedaan die dag op het mha. Nu zien we hier en daar een foto opdagen.

                            Groeten ivo

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Een klein vraagje, en ik hoop dat ik er niet overgelezen heb, wordt er al dan niet verwacht dat de naam van de fotograaf op de foto zelf staat?
                              ----
                              http://www.wispr.be

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Ik heb dat niet gedaan hoor Witam,je kan ook gewoon in je copyright zetten (via PS)
                                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                                www.sallyphotographics.be

                                Comment

                                Working...
                                X