Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    Ja, allee, ik heb toch eerst een heet bad genomen zulle.
    Ja, op stap met Purlut is een avontuur naar 't schijnt...
    Vandaag heb ik mijn concurrent gevonden.
    Nu, ik heb,euh, sorry Stefaan, we hebben schitterend alternatief mits iederen akkoord gaat.
    Morgen kruip ik in mijn stylo en bel (??? die wijn zit me toch te hoog of is het het hoogteverschilafhaspelrecord dat we vandaag gedaan hebben) voor de nodige contacten.
    Ja, Stefaan, je kent mijn leuze nu wellicht stilaan goed...
    Een NEEN heb ja al, maar een JA, die kan je krijgen en ik geloof dat we daarvan vandaag het bewijs hebben geleverd.
    Nu, vandaag een echt leuke dag gehad met Stefaan, en zo hebben wij bij het verorberen van het laatste avondmaal twee definiteve alternatieven, euh dat zijn dan geen alternatieven meer opgesteld.
    Een natte fase en een droge. Nu, hopelijk weten we alles definitief tegen eind deze week. Het wordt heel goed, geloof ons maar. Ikzelf heb hier 187 fotokes. En nittegenstaand die plotse vloedgolf is de humor ering gebleven en zijn geen fotokes weggespoeld. Een geluk dat we een GPS mee hadden.
    Hierdoor heb ik de citadel en de kerk meer dan éénmaal mogen aanschouwen ...
    En de Dinantezen ???? stukken beter dan de Chinezen

    PS. ik kruip in mijne bak ... Bepaalde oogspieren van mijn oogrolluiken werken niet goed meer
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #77
      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      ja, vooral dan die ene chinees met zijn baby-nikonneke

      zoooooooooooooveel wijn was 't nu ook weer niet maar ik heb toch ook wat suizingen in mijn oren, ik heb hier al drie keer mijn gsm opgenomen omdat ik dacht dat die belde... een warm badje gaat mij ook deugd doen.

      Ah, vergeet uw couque niet verder op te eten hé, dat hij niet hard ligt te worden

      Comment


      • #78
        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        Ja, hij een toestel uit zijn land, wij twee rugzakken met rommel uit eijn land. Kon er precies niet mee lachen. Wij wel.

        En als ge veel speelt gebeurt het dat je foto's hebt zonder dat je weet dat je die genomen hebt ... (visooglens)





        Natuurlijk gaan we hier niet al ons heel schoon fotokes tonen zulle ... deze zijn al twee uitschieters
        Last edited by Wim.Vanmaele; 3 december 2006, 22:03. Reden: fotokes toegevoegd
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #79
          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Jullie hebben duidelijk een toffe dag beleefd .
          Als alle avondturen en impressies zijn verwerkt, de kleren opgedroogd en de innerlijke mens voldoende is versterkt, kijken wij uit naar jullie conlusies .

          Kan nu al niet wachten tot 14/1 .
          Groeten,
          Ludo

          Comment


          • #80
            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            ivm die bovenste foto: we waren aan 't spelen: onder welk lensdopke zit de knikker... de verliezer trakteert

            Dat doet me er aan denken: misschien kunnen we toch wandeling 2 doen, en we maken er een wedstrijdje van: we vertrekken elk met een groep van 15 man, en wie met het grootste aantal levende mensen terugkomt heeft gewonnen. Mensen die een attaque gekregen hebben en gedragen moesten worden tellen voor een half punt.

            O ja, wellicht wordt de groep toch niet opgedeeld, maar purlut loopt dan vooraan met een fluitje en ik achteraan met de zweep. Dan blijft de groep ook samen.

            Comment


            • #81
              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Ja mannen, ik kijk er eigenlijk al naar uit, kan ik toch nog al die lessen over EHBO en reanimatietechnieken eens in de praktijk brengen.
              Allez feitelijk wil ik van jullie van alles en nog wat leren over fotografie hoor.


              Patrick
              BD0694BE
              http://pdeco.fotopic.net

              Comment


              • #82
                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Als iedereen voor zich zelf een naam kaartje maakt zou het makkelijk zijn
                Naam en username op BD. Of zorgt een iemand voor de rest. Ik heb maar een ding om je naam kaartje instoppen, maar misschien zijn er andere mogelijkheden. Als ik alle gegevens van iedereen heb, wil ik gerust is iets in elkaar zetten voor de rest. Maar de kaartjes zelf op vel papier plakken wordt bij mij een beetje een plakboel. Dus als ik ze daarna de bestand naar iemand zou kunnen opsturen zou ook makkelijk zijn.



                Vinden jullie zoiets wat?? Zoiets zou ik voor iedereen kunnen maken, maar me printer doet nooit wat ik wil. Dus dat gaat wat lastig.
                Last edited by bezoeker; 6 december 2006, 10:59.

                Comment


                • #83
                  Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv Bekijk bericht
                  Als iedereen voor zich zelf een naam kaartje maakt zou het makkelijk zijn
                  Naam en username op BD. Of zorgt een iemand voor de rest. Ik heb maar een ding om je naam kaartje instoppen, maar misschien zijn er andere mogelijkheden. Als ik alle gegevens van iedereen heb, wil ik gerust is iets in elkaar zetten voor de rest. Maar de kaartjes zelf op vel papier plakken wordt bij mij een beetje een plakboel. Dus als ik ze daarna de bestand naar iemand zou kunnen opsturen zou ook makkelijk zijn.



                  Vinden jullie zoiets wat?? Zoiets zou ik voor iedereen kunnen maken, maar me printer doet nooit wat ik wil. Dus dat gaat wat lastig.
                  das dus het nut van BD lidkaarten hee,
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #84
                    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Het lijkt wel een schooluitstap
                    Neen, serieus; vind het geen slecht idee eigenlijk, 20 man naar hun naam vragen is ook niet even gemakkelijk, en onthouden nog minder.

                    Comment


                    • #85
                      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                      Het lijkt wel een schooluitstap
                      Neen, serieus; vind het geen slecht idee eigenlijk, 20 man naar hun naam vragen is ook niet even gemakkelijk, en onthouden nog minder.
                      Ik ben ook nooit zo goed in namen. Dus daarom leek het mij dus een goed idee. En als het maar een zeer gezellige schooluitstap wordt, waar iedereen fijn op terug mag denken. Dus geen ruzie of irritatie en diefstallen of ongelukken met schade.

                      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                      das dus het nut van BD lidkaarten hee,
                      Hebben BD leden dan al zoiets??? Gekregen van VZW Belgium Digital?

                      Comment


                      • #86
                        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        De BD leden hebben al iets dergelijks ja... Aan de niet-leden zou ik vragen om ook een naamkaartje te maken. Maar dit komt nog wel ter sprake in de definitieve mail die de eerste dagen van januari naar jullie komt (daar vind je ook de details ivm betaling, eten en dergelijke). Bedankt rsgvv voor het goeie idee van de naamkaartjes

                        P.S. In pm naar jou vergeten vermelden, Rogier: de twee typen op die foto's zijn purlut en ik, purlut met zijn lensdopjescollectie en ik met mijn bier

                        Comment


                        • #87
                          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Heren, euh, ook dames ...
                          Het is mooi, heel mooi, maar je kan het embleem, logo van BelgiumDigital niet zomaar gebruiken... Ook hier moet er een erkenning gevraagd ...
                          Euh, het liefst zag ik iets lichtgevends. Kan heel nuttig worden in de gront mochten de lichten plots uit gaan.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #88
                            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            /Mod off:
                            In de grot komen de nieuwe fluo-vestjes van BD handig van pas.
                            En inderdaad zulke naamkaartjes lijken verdacht veel op de lidkaarten van BD.

                            Ach, er zijn veel voordelen aan het lidmaadschap van BD, maar nu wijk ik te fel af van het topic.
                            Groeten,
                            Ludo

                            Comment


                            • #89
                              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              ik moet jullie teleurstellen, wij gaan geen speleologie doen! 't Is een heel mooie grot, ze is ook goed verlicht, en de wandelpaden zijn zéér goed aangelegd. We zullen dus geen naar beneden gestorte lijken moeten gaan identificeren adhv het fluo naamkaartje.

                              Qua naamkaartjes: wees creatief Maak gerust zelf iets... als 't maar leesbaar is.

                              Comment


                              • #90
                                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
                                /Mod off:
                                In de grot komen de nieuwe fluo-vestjes van BD handig van pas.
                                En inderdaad zulke naamkaartjes lijken verdacht veel op de lidkaarten van BD.

                                Ach, er zijn veel voordelen aan het lidmaadschap van BD, maar nu wijk ik te fel af van het topic.
                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Heren, euh, ook dames ...
                                Het is mooi, heel mooi, maar je kan het embleem, logo van BelgiumDigital niet zomaar gebruiken... Ook hier moet er een erkenning gevraagd ...
                                Euh, het liefst zag ik iets lichtgevends. Kan heel nuttig worden in de gront mochten de lichten plots uit gaan.
                                Ik heb er geen moment aangedacht om toestemming te vragen.
                                Maar ik heb me definitieve versie nog niet af. Maar ik heb nog nooit aan een SD meegedaan en nog nooit van die naamkaartjes gezien, dus dat is echt puur toeval dat ze erg veel op lijken. Maar ik zal is een PM sturen naar Hombre voor toestemming van de logo. Of kan jij me ook toestemming geven Ludo?

                                Maar weet iemand hoe ik dat met lichtgevend kan bereiken, ik zou het eigenlijk niet echt weten.
                                En is een groene fluor hesje ook goed of moet ik er een lenen van Belgium Digital?

                                Comment

                                Working...
                                X