Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    Lucas, zeer mooi album, zo weet ik meteen waar Rulan/Cahor dat jupiler-scheeltje heeft gevonden... Ik leer nog alle dagen bij, bijvoorbeeld dus dat een stomme hoop opgebroken asfalt ook een mooie foto kan opleveren.
    Zéér leuk vind ik die foto met die verticale lijnen van dat raam...
    Ik ben blij dat je die witte pluizige bloemdingen en die kat gefotografeerd hebt, details die ikzelf niet heb gefotografeerd maar me wel herinner.

    Eén klein detail: bij één foto luidt de beschrijving: "dak van de collégiale van Dinant"... het dak is eigenlijk wat er bovenop ligt. Hier spreek je beter over "de gewelven".
    Details... maar ik heb nu eenmaal boeken over architectuur als bedlectuur

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      sorry hoor, voor die drie reacties na elkaar, maar aangezien ik dadelijk weer voor drie dagen "de pist in" ben moet ik mij toch nog even moeien

      In de hoofdthread heb ik nog een paar voorstellen voor extra sleutelwoorden voor de CD gedaan. Wie er nog meer wil post ze daar maar.
      Ik zat me net te bedenken: als we nu die CD eens persoonlijk gingen afgeven i.p.v. op te sturen... Wie weet ligt er tegen dan sneeuw? We laten nog wel iets weten, dan kunnen we het evt nog eens dunnetjes (en zonder al te veel georganiseer) overdoen, en dan gaan we wèl mosselen eten in Dinant

      pdeco (voor mij tot in de eeuwigheid "de vegetarische eter" ) - bedankt voor je lof, ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt! Maar "ultima" betekent (in de context op de zuil) "de laatste"... zeker niet dus!

      ('t ging over een overstroming op "ultima februarii", "de laatste (dag) van februari".)

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
        is dit de foto met of zonder lensdop?
        Doet me wel denken aan die keer dat ik portretfoto's van een kameraad ging trekken nà dat we allebei aan de zuip gegaan waren... je foto zou in de rij passen

        Zat worden is niet zo erg, zolang je niet moet rijden... al is mijn "zware" tijd ook gepasseerd... je perceptie verandert, maar helaas vaak niet ten goede. Ik schrijf zelf wat muziek, en ik herinner me één avond, toen ik na de nodige sterke drank aan 't schrijven sloeg... ik dacht dat ik de meest geweldige nummers geschreven had tot dan toe... tot ik alles nuchter eens herlas en in de vuilbak gegooid heb...
        Fotografie en zattigheid gaan volgens mij sowieso niet goed samen... en jij lijkt wel een zekere interesse in fotografie te hebben
        Toeval wil dat ik een foto of drie-vier van jou heb... (één in die kleine leuke straat "rue des trois escabelles"), en dan nog eentje met die "kadeeën" (= kinders) toen je je resultaten liet zien...
        Wacht maar tot op de CD
        Als ze goed zijn gelukt, wil me moeder daar wel een afdrukske van he, op 20x30 Dan krijg je de vraag om hem op te sturen in betere kwaliteit
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          je kan eens in mijn album kijken welke je mooi vindt:

          http://sddinant.fotopic.net/c1187758.html

          ------

          a propos: ik heb een mailtje gekregen van Jean-Luc, de man waarmee purlut & ik op verkenning zo 'n constructief gesprek hadden (ik heb hem de link naar bd en een paar albums doorgestuurd):

          Que tout cela est beau !
          Magnifique !
          Extraordinaire !
          Incroyable !
          Bravo à toutes et à tous ... et toujours les bienvenus en terre de Sax.
          Merci pour les délicieux breuvages (pas encore bus à ce jour ...)

          Jean-Luc
          En van Marianne (de sacristine):

          C’est moi qui vous remercie pour votre présence. C’est avec plaisir de vous revoir quand vous le souhaiter
          En van Sonia (toeristische dienst):

          Hallo Stefaan,
          Wat prachtig weer hebben jullie gehad !!!
          Waouw, ongelooflijk, het was zo slecht verleden week en ook op zaterdag.
          Ik was op werk op zondag en ik heb een paar fotografen in de stad gezien.
          Ik ben zo blij voor jou.
          Super en ik heb haast om je cd te zien.
          Sonia
          Altijd goed om te horen dat het in de smaak valt...
          Last edited by vanslycken; 18 januari 2007, 17:03.

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            foto DSC_2098, DSC_2100, DSC_2107 & DSC_2108 zou ik wel in een maatje groter willen toegemaild krigen. Ik ben ten slotte het onderwerp

            En als je me een afdrukje zou willen opsturen, mag je nummer DSC_2098 nemen.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Stefaan, wanneer gaan we terug of brengen we de CD's ?
              Ik zal dan ne keer over Leffe spreken, misschien is er iets te regelen
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                wel, ik had gedacht: als jij in staat bent om foto's te nemen zoals je wil.
                En de mensen die graag nog eens meebollen: same place same time

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Hoi Stefaan,

                  Schitterend album . Toffe reacties van onze Dinantse vrienden ... Schitterend zelfportretje in het resto (laatste foto van je album) ...

                  en in de zomer een SD'tje aan de kanten van Lernieux/Manhay/... of omstreken ??? Zitten enkele streekbrouwers zoals A'Chouffe, Phantome (spelling is mischien niet juist), en daar in Durby, dacht ik Marklof ...

                  En als je terugbold naar Dinant, laat het maar weten ... !

                  Greetz
                  Last edited by Krims@nline; 19 januari 2007, 07:21.
                  Krims@nline - A memory in the raw

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Oorspronkelijk geplaatst door Krims@nline Bekijk bericht
                    Hoi Stefaan,
                    Schitterend zelfportretje in het resto (laatste foto van je album) ...

                    en in de zomer een SD'tje aan de kanten van Lernieux/Manhay/... of omstreken ??? Zitten enkele streekbrouwers zoals A'Chouffe, Phantome (spelling is mischien niet juist), en daar in Durby, dacht ik Marklof ...

                    En als je terugbold naar Dinant, laat het maar weten ... !

                    Greetz
                    Ja, beaumkr zei: "stoefer! gaan pissen met een groothoeklens!"

                    Ik ben al aan 't broeden op een volgende SD.

                    Ik wou nog vragen aan iedereen: was het programma te vol of fysiek te belastend? Zouden er dingen anders moeten? Probeer eens wat kritiek te geven

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Te vol of belastend zeker niet! Misschien dat het komt doordat ik nog jonge benen heb, maar ik vind dat je op zo'n dag zoveel mogelijk moet doen!
                      One day, I would like to make nice pictures :-)
                      www.lucaskoijen.nl

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        Volkomen mee eens

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Ik ben het ook met Luckyluke eens.
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Tja, voor mij zeker niet te vol. Het mag wel een beetje vooruitgaan. (ik heb natuurlijk wel een andere dag gehad, zonder statief had ik sneller gedaan met foto's nemen, ik heb zelfs (volledig uit interesse en zeker niet met spijt) de rondleiding met gids in de grot gevolgd...

                            Laat ook maar weten wanneer je terug zou gaan, ik heb ook wel interesse(hangt een beetje van het tijdstip af)

                            Tja, ik dacht er ook aan toen ik je toiletfoto zag...

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              de jeugd heeft al gesproken

                              Comment

                              Working...
                              X