Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    Pas aangemeld als lid -beter laat dan nooit- Kan ik nog mee naar de SD in Dinant?
    BD1331BE

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      geen probleem, laat me even weten (hier of via pm) of je met eigen vervoer komt of met iemand meerijdt, en of je ook avondeten wil (wij proberen een groepsmenu te reserveren in een leuk restaurant), en of je geïnteresseerd bent in een CD met de foto's van de andere deelnemers, voorwaarde is dan wel dat je zelf ook foto's deelt natuurlijk. Die CD gaat enkel naar de deelnemers van de SD die zelf ook foto's gedeeld hebben, en jij kiest natuurlijk wat je deelt.

      Wij hebben ook aan de Dinantezen beloofd dat ze foto's mogen gebruiken die door onze groep genomen zijn; ze mogen die mits naamvermelding in hun publicaties gebruiken. Diegenen die foto's aanleveren voor de CD moeten dan meteen ook maar laten weten of we ze mogen bezorgen aan de mensen van de kerk en de grot. Details over die CD krijg je bij purlut.

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        Ik zal mijn inschrijving moeten annuleren wegens andere verplichtingen . Dus ook dat carpool-plekje komt terug vrij

        Greetz

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Jammer maar helaas... volgende keer meer geluk!

          Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
          Ik zal mijn inschrijving moeten annuleren wegens andere verplichtingen . Dus ook dat carpool-plekje komt terug vrij

          Greetz

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            Volgende week vanaf dinsdag, wordt deze thread in tweeën gesplitst. De huidige als chit-chat maar onder SD-shooting, een nieuwe met alle info, links, tips, albums, ... oonder de account SD-Dinant.
            Dan zal ook een definitieve pdf klaar zijn voor download.
            Gelieve alle PM voor de SD te sturen naar die account SD-Dinant dan ben je zeker dan Stefaan en/of ik het gezien en gelezen hebben.
            Nu ga ik in PC-ontwenning.

            Wim
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Is er ook al een speciale account voor aangemaakt op BD

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Was voorstel van Wim, zeer goed bekeken aangezien ik begin januari in het buitenland zit!

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Wim heeft de pdf met de informatie (alsook mijn wandelingen die afhankelijk van de tijd en het weer al of niet gaan doorgaan) online gezet, zie de andere thread voor de link.

                  Ik dank Wim voor al het werk!

                  Voor het restaurant wordt nog gezocht... maar alles komt in orde.
                  Zoals reeds gezegd ben ik het grootste deel van januari afwezig, dus:

                  CONTACTEER VANAF NU SD-Dinant via PM over deze SD. Zowel Wim als ikzelf kunnen dan reageren.

                  Gezien de huidige opzet van de SD kunnen wij nog last-minute inschrijvingen ontvangen, zolang er geen 20 man meer bijkomt...

                  En: moest er bij iemand echt de microbe gaan bijten om Wallonië verder te gaan bezoeken, of als er mensen zijn die echt in de details over Dinant geïnteresseerd zijn: ik heb hier nog heel wat documentatie liggen. Contacteer me gerust. Maar de pdf is al meer dan uitgebreid.

                  Ik ben zelf een grote Wallonië-fanaat, en ik hoop dat dat aanstekelijk werkt
                  En die Franstaligheid is niet echt een bezwaar, zoals je kan zien uit dit mailtje van Sonia van de toeristische dienst van Dinant:

                  "Hallo Stefaan,
                  Ik probeer mijn Nederlands te oefenen.
                  Ik zend vandaag, per post, de documentatie die ik je had beloofd.
                  Tot ziens

                  sonia "

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Er is een nieuwe thread gestart over deze SD:

                    Hallo, Bij deze starten we de definitieve thread voor deze SD. Gelieve hier geen aanvullingen, opmerkingen te willen posten. Doe dit in geval van nood aan: chit-chat aangaande SD-Dinant (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=134065) Hierin komen alle info, duidingen en eventuele last-minute-boekingen,


                    Dit is de "dienstmededelingenthread" over de SD, er staat een link naar de pdf waar ik over sprak, en evnetuele wijzigingen worden ook langs daar aangegeven. De "chit chat" over deze SD houden we binnen deze thread.

                    mvg,
                    Stefaan.

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Er wordt blijkbaar echt op gehamerd om een statief mee te nemen. Jammer genoeg bezit ik geen statief en hoop ik op iemand die er 2 kan meenemen en me het tweede kan uitlenen. Ik stel geen hoge eisen (alles beter dan geen veronderstel ik ).

                      En anders zal ik mijn ochtendlijke koppen straffe koffie maar laten

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        Je kan altijd proberen uit de hand te fotograferen, maar dan hoge iso, veel, veel ruis.
                        Gebruik van flitser in kerk zal geen oplossing bieden
                        Nu, als je hier effen een oproepke doet, zal dat wel lukken hoor.
                        Ik kan zo'n klein handstatief meebrengen. Ik heb nog een heel oud statief, ik ga eens kijken of ik beiden aan elkaar kan fixen totdat je iets stabiels hebt. Indien ja, laat ik het nog eens weten.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          ge moogt mijn reserveke gebruiken, 't is wel een erg licht (meer voor compact), dus ik raad je wel aan om het steeds aan één been vast te houden.

                          Zonder dank

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Ik heb ook nog ergens een oude Velbon staan. Ik zal hem meebrengen. Eentje teveel is veel beter dan eentje te weinig.

                            Patrick, de vegetariër (met een uitroepteken)
                            BD0694BE
                            http://pdeco.fotopic.net

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Dit is nu eens weer op en top oud-BD zoals ik het altijd kende en hoop te blijven kennen.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht

                                Deelnemerslijst (als je naam hier nog niet opstaat, nog eens bevestigen via pm aub):
                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                21-Vanbuggenhout Hugo
                                22-Krims@nline
                                23-TBoeve
                                24-mevr. TBoeve
                                25-Spanjaart
                                26-Sloefke
                                27-Beaumkr
                                28-rsgvv
                                29-Luckyluke
                                30-eefke
                                31-zimbru
                                Ik wou even onder de aandacht brengen ik ben met de rsgvv die rood is gemakeerd. Dus dan weten jullie dat
                                het klinkt misschienraar maar toch is het zo.

                                rsgvv -> Rogier
                                Waar een wil is, is een weg
                                ---------------------------------

                                Comment

                                Working...
                                X