Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Ik ook zééééééééééér blij met m'n foto op een ganse bladzijde. LINK
Wie zou daar niet blij mee zijn? Ik ben groen van jaloezie man!
Maar ik heb ook nog niks ingezonden, terwijl anderen (die dat wel doen) er al voor de derde keer in staan ( naar Pascal) ... en ik weeral groen
Wie zou daar niet blij mee zijn? Ik ben groen van jaloezie man!
Maar ik heb ook nog niks ingezonden, terwijl anderen (die dat wel doen) er al voor de derde keer in staan ( naar Pascal) ... en ik weeral groen
Tja je kan dat bekijken als iets positiefs maar alleen maar als je iets leert van de commentaar van de persoon van Shoot. Is het altijd waar??? Wie zal dat zeggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vind 1 ding wel straf..Ik zou er normaal 1 extra krijgen door de foto in Shoot maar telkens kreeg ik er maar 1..Aan 1 heb je genoeg hoor maar kunnen de heren van Shoot dit even ophelderen?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
iedereen van wie een foto in Het oordeel gepubliceerd wordt krijgt normaal een nummer toegezonden, of je nu al abonnee bent of niet. Die nummers vertrekken vandaag.
Comment