Jos Vanhengel wint de vijfde Shoot Challenge. Lees hier het volledige bericht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winnaar Shoot Challenge 5: Slecht weer
Collapse
X
-
-
Re: Winnaar Shoot Challenge 5: Slecht weer
prima Jos en Van Harte.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
proficiat Jos. Knappe foto maar dat vond ik "toen" ook al. Veel plezier met de camera.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
proficiat jos!
en waar kan men eigenlijk de volledige uitslag vinden of is die niet te vinden?
mvg jancanon eos 450D + 18- 55mm IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtProficiat Jos. Hoewel ik geregeld over die stippen loop, is het nooit bij me opgekomen om daar een foto van te maken.
Zo zie je maar weer dat gewone dingen mooi genoeg zijn!
en een verdiende Proficiat hierbij
jeannot
Comment
-
-
Gefeliciteerd Jos !
Oorspronkelijk geplaatst door waterfanaat Bekijk berichten waar kan men eigenlijk de volledige uitslag vinden of is die niet te vinden?Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert B Bekijk berichtProficiat Jos, al had ik liever van plaats gewisseld...Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht... Jos, je hebt wel wat tijd in de foto gestoken maar het resultaat mag er zijn, prachtig
Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk berichtProficiat Jos, het "trabantje" krijgt een jonger neefje. Dat wordt dubbel fotoplezier.
Oorspronkelijk geplaatst door Gert B Bekijk berichtProficiat Jos, al had ik liever van plaats gewisseld...
De mensen die de foto wat groter willen zien, kunnen in het draadje van vorig jaar gaan kijken: KLIK!
Wil je 'm op maximum grootte zien dan klik je HIER!
't Is fijn te weten dat er nogal wat mensen deze foto mooi vinden. Bedankt allemaal.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment