Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tall Ships Antwerpen 21/07-24/07

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

We zijn nu ook pas thuis, lekkere mosselen gegeten

Tuurlijk is pcwiet bedankt voor zijne sixpack Hoegaarden, ze waren nog lekker fris, 2 zijn er bij mij ingegaan
    De sukkelaar sleurt met dat sixpack al vanaf Diest en héél Antwerpen + L.O. door tot aan de zeevaartschool..

Ze waren echt lekker...

Idd we zaten er goed daar op die stenen, 'k voel mijn achterwerk nog.

@refibe
    Iets verder de witte tent, via een hééél klein padje dat leide naar het water en een houten staketsel met een licht op (oef...) daar zaten we te boemmelen

Veel (alle) schepen van onder tot boven getrokken, moet de foto's nog zien, enfin het was idd weer een prachtige dag... mede dank zij jullie, toffe gasten die pcwiet en Black B@ndit, echte BD'rs

Knap die foto's refibe

Comment

Walsoorden voorbij de bocht van Bath, dat lijkt me voor volgende keer (19-22 aug. 2006) wel de gouden tip! Dus na 18u begint de pret daar opnieuw
      M.A.C.H.T.I.G.E. foto's refibe! Grandioos ... zet je een album online ?

Comment

Originally posted by tilde
        Walsoorden voorbij de bocht van Bath, dat lijkt me voor volgende keer (19-22 aug. 2006) wel de gouden tip! Dus na 18u begint de pret daar opnieuw
        Zal ik zeker doen..ben er aan bezig...zowel Antwerpen als Brest 2004 en Douarnenez 2004..genoeg werk voor de boeg..als voorloper van Brest 2004 bijgaande foto.

groetjes refibe..toffe..bende..
        [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Originally posted by teddy-bear
          We zijn nu ook pas thuis, lekkere mosselen gegeten

Tuurlijk is pcwiet bedankt voor zijne sixpack Hoegaarden, ze waren nog lekker fris, 2 zijn er bij mij ingegaan
          De sukkelaar sleurt met dat sixpack al vanaf Diest en héél Antwerpen + L.O. door tot aan de zeevaartschool..

Ze waren echt lekker...

Idd we zaten er goed daar op die stenen, 'k voel mijn achterwerk nog.

@refibe
          Iets verder de witte tent, via een hééél klein padje dat leide naar het water en een houten staketsel met een licht op (oef...) daar zaten we te boemmelen

Veel (alle) schepen van onder tot boven getrokken, moet de foto's nog zien, enfin het was idd weer een prachtige dag... mede dank zij jullie, toffe gasten die pcwiet en Black B@ndit, echte BD'rs

Knap die foto's refibe

Hoi Teddybear ....geloof het of niet maar zijn echt op zoek geweest naar een pad om daar beneden te raken ,langs die tent gezocht maar niet gevonden.Nadien vanuit mijn toren met windmeter dan toch een groep mensen gezien die daar beneden op de stenen zaten.Had kans om ook op dat staketsel te geraken zodat ik op de eerste rij kwam om foto's te nemem .Jammer van de lucht die niet zo optimaal was zo vond ik ,maar ja ben maar een newbie anderen zullen misschien een andere mening hebben.Ben daarna nog naar Walsoorden getrokken en naar Asseneede mosselen eten in de Cardinaal.Toffe dag ..je hebt je hoegaarden nog te goed...dus zoeken we wel naar een oplossing..enig idee??????
          Groetjes refibe..toffe bende..
          [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

We zaten daar echt wel hoor, goed dat ik die Hoegaarden nog te goed heb...

Comment

Ik was er ook en heb TB zijn Harrietje ook zien staan ik stond op het staketsel voor de witte tent. op de eerste rij.
              Groeten,
              Bert
              http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

Comment

Originally posted by refibe
                Brest 2004 en Douarnenez 2004..genoeg werk voor de boeg..als voorloper van Brest 2004 bijgaande foto.
                Ik kijk er zeker al naar uit!

Comment

@René,
                  kun je zeggen welk schip dit is? Die heb ik precies niet tegengekomen, vandaar (waar lag die?)

Trouwens, heel mooie foto's!

http://www.digifotofreak.nl

Comment

groetjes refibe..toffe..bende..

Fantastische foto!

Comment

Originally posted by MarcFoto

@René,
                      kun je zeggen welk schip dit is? Die heb ik precies niet tegengekomen, vandaar (waar lag die?)

Ik ben René wel niet, maar dat is de Russische Kruzenshtern, built 1926, length 113.50m - Barque. En indeed een knappe foto.

Comment

Originally posted by MarcFoto

@René,

Eerste vraag al beantwoord.Op de laatste vraag waar lag die ook in Antwerpen .Was een van de voorlaatste die vertrokken is..voor de Mir..
                        Groetjes refibe..toffe ..bende.. Thanks for comment...

Comment

Deze lag bij de Electrabel Village, aan kaai 19.
                          Die hadden een heel kraam voor hun schip met "souvenirkes".
                          De kadet die ik fotografeerde (hoger in dit topic) was ook van de Kruzenshtern. Vlak daarvoor, kaai 18, lag de Sedov, ook Russisch.
                          Na de Kruzenshtern vertrok de Prince William, de Georg Stage, de Alexander von Humboldt (met zijn groene zeilen), de Lord Nelson, Mir en Thalassa denk ik. Lord Nelson, Mir en Thalassa heb ik niet meer zien vertrekken.

Comment

Dank je voor het uitgebreide antwoord...

Comment

Originally posted by tilde
                              Hallo Tilde...en Marcfoto.Het is zover.. Antwerp, Brest en Douarnenez2004 zijn klaar online..Was effen zoeken naar een goede online album.Misschien ken je nog andere?Hopelijk heb je er wat aan..Verwacht niet teveel ,en laat gezonde kritiek maar komen.Sta altijd open om te leren..A newbie in de digitale wereld...
                              Alvast een voorproefje van Brest 2004 waar alleen nog The Endeavour lag.Was in feite te laat voor het evenement en ben dan maar naar Douarnenez 2004 getrokken waar een gezellige haven ons best kon bekoren.

Groetjes refibe..toffe bende..

Comment

Rene, ik heb je Antwerpen album ondertussen bekeken. Jij had echt een hele mooie plaats uitgekozen voor de finale. Maar ook aan wal heb je mooie foto's kunnen maken. Ik ben jaloers op de mooie belichting en al die blauwe luchten. Mag ik in 2006 uw fototas helpen dragen ?
                                En nu Brest ...

Comment

Working...
                                X