Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tall Ships Antwerpen 21/07-24/07

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ja en gisteren namiddag heb ik er ook rondgelopen maar geen BD'er herkend. Had misschien mijn pasje moeten omdoen, maar daar ben ik een beetje te verlegen voor .
    @BB, hoe heb je die mist weggehaald? Ben wel geinteresseert
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Originally posted by Lazy Charles

@BB, hoe heb je die mist weggehaald? Ben wel geinteresseert
      Met de quick fix van Photoshop Elements (zit onder "Enhance").

Brightness - Auto Contrast
      Color Correction - Auto Color

Meer werk is het niet
      Je kan natuurlijk ook zelf bepalen in hoeverre kleur en contrast aangepast moeten worden, maar hier heb ik gewoon de automatische instellingen gebruikt. Soms zitten die er ook wel flink naast, maar in dit geval werkt dat vrij goed.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Hallo
        Heb al enkele dagen rondgelopen op dit evenement en wat foto’s genomen. Morgen wil ik het vertrek fotograferen maar ga (om de zon niet in de lens te hebben) naar LO ter hoogte van Sint-Anneke. Ik heb al wat opnamen van de Tallships op mijn website.
        http://users.telenet.be/luc.roovers/
        Groetjes

Comment

@ Teddybear, ik kom morgen wel naar die plaats, daar aan de zeevaartschool, en we proberen er gewoon het beste van te maken. De andere plaatsen zullen overvol zitten, hopelijk valt het daar nog wat mee met de drukte. Het is mogelijk dat ik iets vroeger kom, om de drukte te vermijden. Ik breng wel wat drinken mee, maar dat is dus zonder alcohol .
          En het probleem van de zon die recht in de lens schijnt, dat zal wel meevallen, want de weersvoorspelling geeft lichte bewolking na de middag. Het "zal wel" droog blijven. Hopelijk hebben ze gelijk.

Tot morgen
          BD0338BE

Comment

Ok BB en anderen, mij zal je kunnen herkennen in die massa aldus ;

- Het de Gazet van Antwerpen onder de arm.
            - Heb een groot leeg glas Hoegaarden in de hand.
            - Ben overduidelijk op zoek naar frigo-boxen en de eigenaars ervan.

Ach dat tegenlicht zal best meevallen, gelukkig hebben we nog PS.
            Ik zal trachten er omstreeks 15.00h te zijn!

'k verschiet ervan dat we niets van Jaja horen, 't is noch thans ook zijn ding zoiets, hij zal in het bos zitten zeker. Tegenwoordig!!

Comment

Originally posted by RL
              Hallo
              Heb al enkele dagen rondgelopen op dit evenement en wat foto’s genomen. Morgen wil ik het vertrek fotograferen maar ga (om de zon niet in de lens te hebben) naar LO ter hoogte van Sint-Anneke. Ik heb al wat opnamen van de Tallships op mijn website.
              Groetjes

Was tof om ze te bekijken. Jij hebt wel meer geluk als ik. Ik heb ze dit jaar nog niet in hun masten zien klimmen.

Comment

[QUOTE] Originally posted by tilde
                Originally posted by RL
                Hallo
                Groetjes

Was tof om ze te bekijken. Jij hebt wel meer geluk als ik. Ik heb ze dit jaar nog niet in hun masten zien klimmen.
                Misschien mag dit een troost zijn ,maar ik heb die matrozen al zien vliegen..

ps:Teddybear jij mag me zeker verwachten ,niet een gewoon pintje voor dat hoegaarden glas ,neen maar een echte hoegaarden hoort daarbij..Hopelijk vinden we elkaar ..zal wel wat vroeger zijn...
                Groetjes refibe..toffe bende..

[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Originally posted by tilde
                  Originally posted by RL
                  Hallo
                  Groetjes

Ze hebben donderdag duchtig geklommen en als ik de houding op deze foto mag omschrijven: ook hoogtevrees gehad

Comment

Originally posted by teddy-bear
                    Ok BB en anderen, mij zal je kunnen herkennen in die massa aldus ;

- Het de Gazet van Antwerpen onder de arm.
                    - Heb een groot leeg glas Hoegaarden in de hand.
                    - Ben overduidelijk op zoek naar frigo-boxen en de eigenaars ervan.

Ach dat tegenlicht zal best meevallen, gelukkig hebben we nog PS.
                    Ik zal trachten er omstreeks 15.00h te zijn!

'k verschiet ervan dat we niets van Jaja horen, 't is noch thans ook zijn ding zoiets, hij zal in het bos zitten zeker. Tegenwoordig!!

Teddy, dat je er NU pas aan denkt ook Jaja uit te nodigen? Die mens zal zeker danig gepikeerd zijn! Een SD zonder hem, ook al is het een Micro-SD En dan insinueer je nog dat hij op bosnymfen jaagt?!

Comment

Hoi Iedereen

Redelijk druk deze middag op Linkeroever. Mijn vriendin en ik hadden een schoon plaatske gevonden,

En wat er voorbij kwam was ook wel de moeite

En het 'kanon' dat af en toe achter ons af ging, was ook de moeite, vooral de eerste keer

Greetz

Woozle
                      One's never alone with a rubber duck
                      Nikon D70 - Canon A70

Comment

Ik was, zoals de meesten waarschijnlijk wel onder de indruk van de Poolse Dar MLodziezy, met alle kadetten in tenu op de masten.

De afvaart van de Mir heb ik helaas gemist. Half Antwerpen was bezig met een volksverhuizing naar kaai 26 en dat was me net iets te ...
                        De rest van mijn kiekjes ga ik morgen op pixelfish.be zetten.

Comment

Hier is een eerste foto, met dank aan PC Wiet voor de hoegaarden

De andere 246 foto's moet ik eerst zelf nog eens bekijken
                          BD0338BE

Comment

Originally posted by Black B@ndit
                            Hier is een eerste foto, met dank aan PC Wiet voor de hoegaarden

De andere 246 foto's moet ik eerst zelf nog eens bekijken
                            Ik kom net thuis van een "zware SD" en lap al direct een foto van mezelf in actie En dan nog wel mijn eerste foto op dit forum

Ik heb nog geen enkel fotoke bekeken, maar ook al zouden ze allemaal mislukt zijn, het was een toffe namiddag. De afwezigen hadden, zoals steeds, ongelijk

Ik wil alvast 1/2 trouwboek, teddy-bear en Black Bandit bedanken voor deze toffe shooting, mijn eerste SD, allé, MICRO-SD. Dat er maar snel terug zulk een shooting komt.

Als mijn fotokes om aan te zien zijn, zal ik er seffens eentje posten Was er ook niet ergens een rubriek "compromiterende foto's"???

Comment

Mijn "albummeke" zal morgen waarschijnlijk op Fotopic komen, maar nu ga ik eerst kermis vieren (er heeft niemand van de motorclub gebeld om morgen mee te toeren, dus ga ik maar pintjes pakken).
                              De foto's zullen dus niet vroeg te zien zijn .

Ik moet ook nog 1/2 trouwboek, Teddy Bear en pcwiet bedanken voor een plezante namiddag .
                              En hopelijk zien we elkaar nog eens terug op één of andere SD .
                              BD0338BE

Comment

Originally posted by teddy-bear
                                Dat is niks pcwiet, daar krijg ik alleen maar nog meer dorst van.

Ik zie het al gebeuren, in de krant maandag "BD'rs opgepakt wegens 'wild feestje' aan de Schelde, de stad wenst hier ook geen frigobox toestanden meer"

[ERNSTIG] Persoonlijk vallen mijn foto's nogal tegen, reden, de achtergrond is soms echt zo danig druk dat je zelfs de grootste zeilschepen moet zoeken.

Dat zij morgen van de kade loskomen zal wel "iets" geven maar vanaf de L.O. heb je dus steeds de sterke skyline van Antwerpen.

Op mijn "geheim " plekje zie je de skyline van Antwerpen (zie foto BB) véél kleiner en in de verte.

Op deze plaats varen ze in het midden van de Schelde en komen ze je naar u toe,vervolens langs u, je kan hen dan trekken op alle 4 hoeken.

Dat is natuurlijk het grote voordeel dat je in de (goede zijde) van een Schelde bocht staat!!!
                                maw. je staat dus beter in een bocht aan de 'buiten zijde' en is natuurlijk van toepassing op alle bochten van de rivier!

Zoek de schepen...

Hoi Teddybear,.Je moet wel een heel mysteriues geheim plekje hebben want we hebben je niet gevonden..Had nochtans een goede voorraad Hoegaarden,Stella,Jupiler mee.. Zelf zat ik eerst ongeveer op de plaats waar je motor stond in de witte toren waar een windmeter op staat ,voor de zeevaartschool .Vandaar moest je langs het royerssluis om naar de zeevaartschool te gaan, waar vandaag ook een grote tent stond voor de eregenodigden.
                                Ben na vertrek van laatste schip nog naar Walsoorden voorbij de bocht van Bath getrokken op aanraden van een pressfotograaf.Moet zeggen was zeker de moeite.Wij kwamen juist aan als het eerste schip juist voorbijvoer. Vanwege de zandbanken moeten schepen naar kant van Walsoorden varen en komen zo langszij de dijk.Zon in de rug redelijke blauwe lucht en scheldewater als achtergrond.Prachtig zie bijgaande fotos...rustiger dan in Antwerpen met al die drukte ..
                                Zo ben ik je nog een hoegaarden schuldig ...die hou ik je tegoed...
                                Groetjes refibe..

[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Working...
                                X