Tegen welke forum-regels ik nu weeral ga zondigen weet ik niet maar een dik half jaar geleden heb ik een serie gemaakt : "graffiti-school" en tot mijn stomme verbazing kreeg ik op goed een half jaar tijd bijna 10.000 visits. Wat bleek ? Een Amerikaanse comic-strip site heeft een link geplaatst, vandaar. De reeks zal dus wel niet zo slecht zijn denk ik dan. Het is niet gewoon dat een urbexer zijn locaties prijs geeft maar hier wil ik een uitzondering maken omdat het gebouw zeer binnenkort tegen de grond gaat.
Pete-one is een vreselijk goede graffiti-artiest van bij ons en het zou spijtig zijn als jullie dit zouden gemist hebben, het biedt ook fotografisch eens een andere uitdaging.
Om mijn geweten te sussen moet ik zeggen dat heel onlangs een of andere inkt-koelie de locatie in de krant heeft gezet, het is dus niet moeilijk om te vinden. Ik ga de locatie hier niet openbaar zetten want dan gaan ze me vermoorden
Alles probleemloos toegankelijk en 100% veilig.
Deze reeks dus :
PS : na het aanpassen van een Engelse spelfout staan mijn teller en commentaren weer op nul, ik weet het
Pete-one is een vreselijk goede graffiti-artiest van bij ons en het zou spijtig zijn als jullie dit zouden gemist hebben, het biedt ook fotografisch eens een andere uitdaging.
Om mijn geweten te sussen moet ik zeggen dat heel onlangs een of andere inkt-koelie de locatie in de krant heeft gezet, het is dus niet moeilijk om te vinden. Ik ga de locatie hier niet openbaar zetten want dan gaan ze me vermoorden
Alles probleemloos toegankelijk en 100% veilig.
Deze reeks dus :
PS : na het aanpassen van een Engelse spelfout staan mijn teller en commentaren weer op nul, ik weet het
Comment