Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pete-one

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Pete-one

    Ik hoop dat het zo toch nog even zal blijven, want het tripje van morgen zal niet doorgaan

    Comment


    • #17
      Re: Pete-one

      Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
      Zaterdag hier geweest en wow !

      foto's hier : http://photographybram.com/urbex/graffiti-school/
      Prachtig hé, ik zie dat er een paar zijn bijgekomen in het laatste halfjaar. Wel weet ik niet als dat een revisit rechtvaardigt.

      Comment


      • #18
        Re: Pete-one

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Prachtig hé, ik zie dat er een paar zijn bijgekomen in het laatste halfjaar. Wel weet ik niet als dat een revisit rechtvaardigt.
        idd had het ene wow moment na het andere

        Comment


        • #19
          Re: Pete-one

          Bij deze mijn foto's

          Have fun!
          Sony SLT-A65V 18-55mm - Sony DT 50mm F1.8 SAM - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
          GoPro Hero 3 Black edition

          Comment


          • #20
            Re: Pete-one

            O-o-o er zijn dus idd nieuwe !!!!!!
            Ik moet terug voor het plat ligt.

            Comment


            • #21
              Re: Pete-one

              Wat het wachten op het mooie licht betreft...wacht vooral niet op een heldere zonnige dag want dan gooien de overgebleven raamspijlen vervelende slagschaduwen op de prachtige werken. Pikdonker en een dag met enkel pijpesteleregen is niet goed maar lichtgrijs of passerende wolken is -voor mij althans- het interessantst.
              Pete-One is sterk vertegenwoordigd maar vergeet ook niet MataOne!
              grtz,
              Kinglouie
              de gustibus et coloribus non est disputandum
              Greetz, Artur Bex

              Comment


              • #22
                Re: Pete-one

                Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                Wat het wachten op het mooie licht betreft...wacht vooral niet op een heldere zonnige dag want dan gooien de overgebleven raamspijlen vervelende slagschaduwen op de prachtige werken. Pikdonker en een dag met enkel pijpesteleregen is niet goed maar lichtgrijs of passerende wolken is -voor mij althans- het interessantst.
                Pete-One is sterk vertegenwoordigd maar vergeet ook niet MataOne!
                grtz,
                Kinglouie
                100% mee eens, Erwin. Met een statief kan je het bij donker weer nog redden, maar ja, statieven en ik ...je weet het ook wel.
                Ik heb dus liever wat je voorstelt. We zien wel, er is nog even tijd denk ik maar ik ga het ook geen maand meer laten duren.

                Comment


                • #23
                  Re: Pete-one

                  Statief heb je niet echt nodig.. probeer gewoon zo recht mogelijk je foto te trekken en daarna in photoshop ze wat rechtzetten.
                  Is wat ik gedaan heb en vind mijn resultaat nog echt goed!
                  Wel leuk dat je tijdens het weekend andere mensen daar tegenkomt, fotografen, artiesten, gewone bezoekers met al dan niet hun kinderen, ect.
                  Sony SLT-A65V 18-55mm - Sony DT 50mm F1.8 SAM - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
                  GoPro Hero 3 Black edition

                  Comment


                  • #24
                    Re: Pete-one

                    Ik ga wel mijn statief meenemen, mijn hand is niet vast genoeg op foto's te nemen :P

                    Comment


                    • #25
                      Re: Pete-one

                      De mijne wel
                      Maar na deze trip en de ontmoeting met Pete-one kan mijn dag en mijn week niet meer stuk.
                      @iedereen : waar ik aanvankelijk had gevreesd voor vandalen kan ik zeggen dat het merendeel van de werken onaangeroerd is gebleven.
                      De kunstenaar zelf is aan het zoeken naar een andere locatie niet te ver uit de buurt.
                      @Koenmol : je bent wel degelijk mijn geluksmascotte, we gaan dat nog eens doen, dat urbexen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Pete-one

                        Met heel veel plezier
                        Laat maar weten waar en wanneer

                        Comment


                        • #27
                          Re: Pete-one

                          Hàh, dit topic was me volledig ontgaan.

                          Heel leuke reeks foto's.
                          Had al eens een paar batman werken gezien op een link van iemand anders vorige zomer.

                          Helaas de komende 2 maand veel te druk om nog op pad te gaan.
                          En sinds ik de foto's nu reeds gezien heb, is er nog weinig verrassing aan om op een mooie graffiti te botsen.
                          Maar wel tof om ze te delen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Pete-one

                            Niet met je eens
                            De realiteit is beter dan fotos
                            Als je kan gaan zou ik gaan hoor.
                            Komen nog altijd nieuwe dingen bij.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Pete-one

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Het is niet gewoon dat een urbexer zijn locaties prijs geeft maar hier wil ik een uitzondering maken omdat het gebouw zeer binnenkort tegen de grond gaat.
                              Met wat googelen heb ik het intussen gevonden.
                              Volgens street view is het op 1,7 km wandelafstand van een station.
                              Maar toch bedankt voor het willen delen ;-)

                              Misschien dat ik nog een gaatje kan vinden, met een kameraad, maar dan wordt het al in een weekend ipv in de week, en dan zal het daar al vrij druk zijn, lees ik hier.
                              Mijn camera heb ik hier nog ergens in de buurt, maar de rest van mijn fotomateriaal is al gepakt in verhuisdozen, tot mijn batterijlader toe. Hmm...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Pete-one

                                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                                Met wat googelen heb ik het intussen gevonden.
                                Volgens street view is het op 1,7 km wandelafstand van een station.
                                Maar toch bedankt voor het willen delen ;-)

                                Misschien dat ik nog een gaatje kan vinden, met een kameraad, maar dan wordt het al in een weekend ipv in de week, en dan zal het daar al vrij druk zijn, lees ik hier.
                                Mijn camera heb ik hier nog ergens in de buurt, maar de rest van mijn fotomateriaal is al gepakt in verhuisdozen, tot mijn batterijlader toe. Hmm...
                                Toen we er gisteren waren was er niemand buiten Pete en zijn collega, dat zou nog eens kunnen meevallen.
                                In het kort : als je deze mist dan héb je ook iets gemist. Een foto is altijd een compromis.

                                Comment

                                Working...
                                X