Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat het wachten op het mooie licht betreft...wacht vooral niet op een heldere zonnige dag want dan gooien de overgebleven raamspijlen vervelende slagschaduwen op de prachtige werken. Pikdonker en een dag met enkel pijpesteleregen is niet goed maar lichtgrijs of passerende wolken is -voor mij althans- het interessantst.
Pete-One is sterk vertegenwoordigd maar vergeet ook niet MataOne!
grtz,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Wat het wachten op het mooie licht betreft...wacht vooral niet op een heldere zonnige dag want dan gooien de overgebleven raamspijlen vervelende slagschaduwen op de prachtige werken. Pikdonker en een dag met enkel pijpesteleregen is niet goed maar lichtgrijs of passerende wolken is -voor mij althans- het interessantst.
Pete-One is sterk vertegenwoordigd maar vergeet ook niet MataOne!
grtz,
Kinglouie
100% mee eens, Erwin. Met een statief kan je het bij donker weer nog redden, maar ja, statieven en ik ...je weet het ook wel.
Ik heb dus liever wat je voorstelt. We zien wel, er is nog even tijd denk ik maar ik ga het ook geen maand meer laten duren.
Statief heb je niet echt nodig.. probeer gewoon zo recht mogelijk je foto te trekken en daarna in photoshop ze wat rechtzetten.
Is wat ik gedaan heb en vind mijn resultaat nog echt goed!
Wel leuk dat je tijdens het weekend andere mensen daar tegenkomt, fotografen, artiesten, gewone bezoekers met al dan niet hun kinderen, ect.
Sony SLT-A65V 18-55mm - Sony DT 50mm F1.8 SAM - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
GoPro Hero 3 Black edition
De mijne wel
Maar na deze trip en de ontmoeting met Pete-one kan mijn dag en mijn week niet meer stuk.
@iedereen : waar ik aanvankelijk had gevreesd voor vandalen kan ik zeggen dat het merendeel van de werken onaangeroerd is gebleven.
De kunstenaar zelf is aan het zoeken naar een andere locatie niet te ver uit de buurt.
@Koenmol : je bent wel degelijk mijn geluksmascotte, we gaan dat nog eens doen, dat urbexen.
Heel leuke reeks foto's.
Had al eens een paar batman werken gezien op een link van iemand anders vorige zomer.
Helaas de komende 2 maand veel te druk om nog op pad te gaan.
En sinds ik de foto's nu reeds gezien heb, is er nog weinig verrassing aan om op een mooie graffiti te botsen.
Maar wel tof om ze te delen
Het is niet gewoon dat een urbexer zijn locaties prijs geeft maar hier wil ik een uitzondering maken omdat het gebouw zeer binnenkort tegen de grond gaat.
Met wat googelen heb ik het intussen gevonden.
Volgens street view is het op 1,7 km wandelafstand van een station.
Maar toch bedankt voor het willen delen ;-)
Misschien dat ik nog een gaatje kan vinden, met een kameraad, maar dan wordt het al in een weekend ipv in de week, en dan zal het daar al vrij druk zijn, lees ik hier.
Mijn camera heb ik hier nog ergens in de buurt, maar de rest van mijn fotomateriaal is al gepakt in verhuisdozen, tot mijn batterijlader toe. Hmm...
Met wat googelen heb ik het intussen gevonden.
Volgens street view is het op 1,7 km wandelafstand van een station.
Maar toch bedankt voor het willen delen ;-)
Misschien dat ik nog een gaatje kan vinden, met een kameraad, maar dan wordt het al in een weekend ipv in de week, en dan zal het daar al vrij druk zijn, lees ik hier.
Mijn camera heb ik hier nog ergens in de buurt, maar de rest van mijn fotomateriaal is al gepakt in verhuisdozen, tot mijn batterijlader toe. Hmm...
Toen we er gisteren waren was er niemand buiten Pete en zijn collega, dat zou nog eens kunnen meevallen.
In het kort : als je deze mist dan héb je ook iets gemist. Een foto is altijd een compromis.
Comment