Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Macro

Duindistel herhaalt hier meermaals dat het hem allemaal niet kan schelen, maar ondertussen is de foto wel verdwenen (zoals de laatste tijd wel meer gebeurt op BD).
    Dus stel ik me vragen, nieuwgierig als ik ben, over wat er hier allemaal gaande is in deze draad.
    Bedankt voor de PM'men... het is mij nu ook duidelijk en... ik wacht dringend op een uitleg van de forumleiding, want dit kan niet
    Ik wacht ook op uitleg.

Comment

Hmmm, hier heeft het precies ook geonweerd?!
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

Ik wacht ook op uitleg.
        Wij ook ... van Duindistel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Ha ... Lut is nog wakker!

Een teken dat er nog beweging is in de coulissen.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            ik wacht dringend op een uitleg van de forumleiding, want dit kan niet
            Greetz, Kariboe
            Wacht ik ook op!

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Ha ... Lut is nog wakker!

Een teken dat er nog beweging is in de coulissen.
              Denken jullie nu echt dat dit niet besproken wordt? in het prive onderdeel voor de moderatoren zijn enkel en alleen over dit onderwerp al 38 reacties geweest, het is dan ook duidelijk dat dit niet onder de mat wordt weggeveegd zoals sommigen hier durven beweren. De ( voorlopig ) laatste reactie was er ééntje om 1 uur vannacht stipt . . . en nu is het 06.35, ikzelf ben weer voor BD bezig vanaf 6 uur deze ochtend . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Denken jullie nu echt dat dit niet besproken wordt?
                Dank u moderatoren voor de aandacht hiervoor, want het heeft maar een vies luchtje en dat is niet goed voor de reputatie van het forum.
                Maar als mensen beginnen te denken dat er iets onder de mat gaat geveegd wordt, komt dat misschien omdat er niet duidelijk over gecommuniceerd wordt ...

Comment

Communicatie kan niemand zomaar op zijn eentje doen, dergelijke zaken worden na onderling beraad samengevat en daarna gecommuniceerd, probleem is natuurlijk dat je online niet iedereen die verantwoordelijkhjeid draagt in deze materie, direct kan verplichten zijn dagelijkse bezigheden even opzij te zetten, niet iedereen van onze medewerkers is constant online en beschikbaar, dat kunnen we ook niet eisen van vrijwilligers. Dat is ook de reden waarom er niet onmiddellijk beslissingen genomen worden door 1 individu of enkelen, de gehele groep beslist . . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Wat er op het forum van de moderatoren gebeurt kunnen wij inderdaad niet zien.
                    Wij zien alleen een vaudeville, met dit topic in de hoofdrol:
                    - eerst worden de reacties van Pendragon verwijderd
                    - even later wordt het draadje van Showcase naar Beoordeling verhuisd
                    - nog wat later verwijdert de poster zijn foto en wordt het draadje naar het Testforum verplaatst

Wat moet een mens dan denken?
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht

Wat moet een mens dan denken?
                      Als je inderdaad steeds het meest negatieve van iets denkt, dan denk je inderdaad het ergste, ben je positief ingesteld dan weet je al direct dat die beslissingen niet zomaar genomen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Als je inderdaad steeds het meest negatieve van iets denkt, dan denk je inderdaad het ergste, ben je positief ingesteld dan weet je al direct dat die beslissingen niet zomaar genomen zijn.
                        Als ik niet positief ingesteld was, dan was ik hier al lang weg.

Beslissingen nemen 'in drie etappes' is niet bevorderlijk voor het vertrouwen in het beleid.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Alles wat gedaan moest worden is gedaan door de MOD,s. Er stonden zware details op het bord wat eigenlijk niet publiekelijk hoort.Of het nu zo was of niet dat zal uitgezocht moeten worden.Voor de rest gaan we gezellig door toch?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Voor de rest gaan we gezellig door toch?
                            Uiteraard, er is hélemaal NIKS aan het handje

Ik wacht op een verklaring van de MODs en ga dan mijn conclusies trekken. En ik vind het al een grote teleurstelling dat die verklaring überhaupt van de mods gaat moeten komen (zie reply van Devid).
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Onze discussies worden in het modsteam besproken en niet online.
                              Onze beslissing vind je hier.

Comment

Working...
                              X