Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bye bye forum

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

BD was meer dan een forum. Het was een plek waar kennis gedeeld werd, waar vriendschappen ontstonden, waar beelden tot leven kwamen. We nemen afscheid, niet met een knal, maar met een stille buiging voor wat geweest is. De stoof mag dan uit zijn, de herinneringen blijven warm.
    Skitch,

Dat is zowat de mooiste en oprechtste samenvatting van wat Het Belgiumdigital forum is geweest. Dank daarvoor ...

Jaja,
    namens Het Bestuur van Belgiumdigital
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

• Inderdaad Jacques, Skitch heeft dit schitterend onder woorden gebracht.
      Het was een supermooi verhaal waar je terecht trots kan op zijn.

Ik ben ook zo geen FB liefhebber, maar tegenwoordig kan je er bijna niet omheen.
      Bedrijven houden hun site nauwelijks up to date.
      Als je wil weten of een bepaald bedrijf open is, kijk je best op Facebook, want dat houden ze wel bij.
      Dus ik volg FB wel een beetje.

Fotografie is hier ook op een laag pitje gestrand, maar ik hoop toch op FB nog oude bekenden tegen te komen.

Mijn oprechte dank aan al de moderatoren maar zeker aan de oprichter, Jacques !
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

• Voor mij houdt het hier op na 22 jaar , ik heb geen FB en ga ook geen aanmaken, het gaat jullie goed, bye .
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

• Echt jammer dat deze forum op rust gaat !!!

Comment

• Nog eens terug komen kijken op het BD forum na héél lange tijd. Ik heb duidelijk niets gemist. En nu is er blijkbaar beslist om te verhuizen naar Facebook. Nooit van mijn leven. Gelukkig is er niet veel (meer) om te missen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht

Beste,

Heb je een mailtje gestuurd naar forumadmin@belgiumdigigital.com ?
              Dat komt dan in orde.

Jaja
              Ik kreeg vandaan zelfs nog een notificatie van het forum, jullie hebben blijkbaar nog geen enkele actie ondernomen om mijn volledige content te wissen.
              Moet ik echt via de GBA gaan om mijn "recht om vergeten te worden" af te dwingen?

En nee, "het komt in orde" is niet voldoende.

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
              X