Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelukkig hebben we nog internet......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Vraag me nu al af wat "meneer weet alles beter" nog te zeggen heeft.
    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Je maakte een terechte opmerking waarvoor verontschuldiging voor mijn foutieve interpretatie van de tekst.
    Er zijn geen verontschuldigingen nodig omdat men eens iets verkeerd geïnterpreteerd heeft.

Maar dat Bpost nogal vaak problemen heeft op zijn servers ?
    Bij elk bedrijf loopt wel eens iets fout, geen enkel systeem is onfeilbaar.
    Maar meestal komt het pas in de media als er ook externen, lees klanten of gebruikers, er hinder van ondervinden.
    Niet elk probleem hoeft altijd een grote impact te hebben of moeilijk oplosbaar te zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Vraag me nu al af wat "meneer weet alles beter" nog te zeggen heeft.
      Beter zou zijn dat u eens toegeeft dat u zich vergist heeft of foute conclusies getrokken heeft.
      Last edited by VerSeg; 9 december 2024, 14:59.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Beter zou zij dat u eens toegeeft dat u zich vergist heeft of foute conclusies getrokken heeft.
        Dat kan ik ook van jou zeggen. Ik heb 101 keer uitgelegd hoe het is verlopen maar dat was onmogelijk volgens uw gedachten kronkels.
        Ik had tenminste KBC gebeld, had jij ook kunnen doen maar nu horen we het van een Bpostbediende.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Maar dat Bpost nogal vaak problemen heeft op zijn servers ? Wel leuk dat de beste stuurlui steeds aan wel staan.
          Als “U” het dan toch allemaal zo goed weet Wim, wat was dan het probleem dat de bankkaart van Luc geblokkeerd werd? Wat heeft de uitval van het Telenet 4/5G daarmee te maken? Graag een gedegen uitleg van een echte stuurman.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht

Welk voordeel doe jij daar nu mee met Luc voortdurend te tergen en er een spel van te maken om gelijk te krijgen het probleem is al lang opgelost hou toch op man.
            +1 absoluut.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Dat kan ik ook van jou zeggen. Ik heb 101 keer uitgelegd hoe het is verlopen maar dat was onmogelijk volgens uw gedachten kronkels.
              Ik had tenminste KBC gebeld, had jij ook kunnen doen maar nu horen we het van een Bpostbediende.
              U had toevallig op hetzelfde moment een probleem met uw kaart als Telenet met hun mobiel netwerk en u beslist onterecht om dat als oorzaak aan te kaarten, hetgeen gewoon volledig onmogelijk is.
              En nooit of te nimmer zal KBC aangeven dat Telenet de oorzaak is van een geblokkeerde bankkaart, tenzij ze uw gedachten gevolgd hebben om er vanaf te zijn.

En nogmaals, dat heeft niets met u persoonlijk te maken, maar gewoon omdat het niet klopt.

Adem nu maar rustig en maak u niet nerveus.
              Last edited by VerSeg; 9 december 2024, 14:58.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

+1 absoluut.

Weer enkel om te komen stoken maar zonder constructieve bijdrage.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  U had toevallig op hetzelfde moment een probleem met uw kaart als Telenet met hun mobiel netwerk en u beslist onterecht om dat als oorzaak aan te kaarten, hetgeen gewoon volledig onmogelijk is.
                  En nooit of te nimmer zal KBC aangeven dat Telenet de oorzaak is van een geblokkeerde bankkaart, tenzij ze uw gedachten gevolgd hebben om er vanaf te zijn
                  Je vist in een lege visvijver.

En nu stop ik er echt mee, ik ben dat gezever van welles nietes kotsbeu.
                  Als je een fijne wilt weten bel dan naar KBC, mar vertel dan mijn verhaal en niet uw persoonlijke veronderstellingen.
                  Salut en de kost en de wind van voren.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Je vist in een lege visvijver.

En nu stop ik er echt mee, ik ben dat gezever van welles nietes kotsbeu.
                    Als je een fijne wilt weten bel dan naar KBC, mar vertel dan mijn verhaal en niet uw persoonlijke veronderstellingen.
                    Salut en de kost en de wind van voren.
                    Blijf maar bij uw verkeerde mening.
                    Mijn bankkaart kan dus geblokkeerd zijn omdat de NMBS staakt, dat is even onzinnig als geloofwaardig.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Nog één ding voor deze die het nog steeds niet snappen.
                      KBC internet is KBC Touch niet.

Comment

Nog één ding voor deze die het nog steeds niet snappen.
                        KBC internet is KBC Touch niet.
                        Dat heeft nog steeds niets te maken als link tussen uw geblokkeerde kaart en het Telenet mobiel netwerk en wijkt meer en meer af.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X