Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkeren met gehandicapten kaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Freddy ik heb gezegd wat ik te zeggen had, het is geenzins persoonlijk bedoeld.
    We kunnen nu weer tezamen door één deur en dat zou ik heel graag zo houden.
    Ik heb de brief gepost in #12.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Freddy ik heb gezegd wat ik te zeggen had, het is geenzins persoonlijk bedoeld.
      We kunnen nu weer tezamen door één deur en dat zou ik heel graag zo houden.
      Ik heb de brief gepost in #12.
      Misschien best eens je eigen woorden herlezen in het topic over scheermachines … je vond het ongepast dat een topic door anderen een ander leven gaat leiden.
      Waarom doe je dan eigenlijk net hetzelfde?
      En ik neem niks persoonlijks, maar vind het wel ongepast dat steeds dezelfde groep eigenaars van wagens geviseerd wordt. ;-)
      Geniet van het zonnetje zolang het duurt.
      En de brief die je gepost hebt, die komt dus overeen met de info,op de website van de overheid.
      Met andere woorden moet men dus vooraf weten of de gemeente waar men naartoe gaat ook gratis parkeren toelaat met de kaart.
      Spijtig dat ze daar geen uniforme regeling om hebben.
      Last edited by VerSeg; 16 juli 2024, 10:40.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Even goede maten Freddy.
        Het is echt mijn schuld niet dat er zoveel BMW's en Mercedes-en rondrijden hé.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Stel: ik vervoer iemand met zo'n kaart, parkeer op zo'n plaats, vervolgens een eindje stappen naar het adres, zet die persoon af, ga naar de wagen en toevallig staat er een agent als ik terug wil instappen, wat dan?

Ps, meestal ga ik mee heen en terug...
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Stel: ik vervoer iemand met zo'n kaart, parkeer op zo'n plaats, vervolgens een eindje stappen naar het adres, zet die persoon af, ga naar de wagen en toevallig staat er een agent als ik terug wil instappen, wat dan?

Ps, meestal ga ik mee heen en terug...
            Officieel heb jij de regels gevolgd, maar of die agent u gaat geloven is weer een andere vraag.
            Idem, u bent alleen op weg met de wagen en gaat iemand met een handicap ophalen, u parkeert zich dus op zo een plaats om die persoon daarna te laten instappen.
            Het zal eerder op vertrouwen gebaseerd zijn dat die agent u al dan niet een boete zal geven vrees ik en weer een ieders vrije interpretatie ervan.
            Tenzij ze blijven wachten tot je terugkomt met die persoon, al staat er geen tijdslimiet op.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Even goede maten Freddy.
              Het is echt mijn schuld niet dat er zoveel BMW's en Mercedes-en rondrijden hé.
              Ik denk dan zo dat die BMW en Mercedes rijders dezelfden zijn die zich scheren met een elektrische Braun.
              Andere mensen rijden met gewone auto's en scheren zich met een dubbelzijdig scheermes.
              " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Ik denk dan zo dat die BMW en Mercedes rijders dezelfden zijn die zich scheren met een elektrische Braun.
                Andere mensen rijden met gewone auto's en scheren zich met een dubbelzijdig scheermes.
                De leukste thuis?

Comment

Working...
                X