Ik heb sinds kort een Scarlet Mobile Red abonnement. Ik heb problemen om de app te installeren. Via pc heb ik een account aangemaakt maar daar is de informatie heel miniem. (enkel factuur bekijken).
Als ik dan wil inloggen via mijn iPhone in mijn account kom ik in een eindeloze lus terecht van captcha foto’s. De klantendienst helpt niet echt en weet van niks als ik melding maak dat er toch blijkbaar problemen zijn volgens de reviews met de app. (https://apps.apple.com/be/app/myscar...w/id6450859908 )
Factuur info is dus lang na de feiten en niet duidelijk: bvb zie ik een lijn voor mobiele data met "23/04/2024 "time" 01:57:37" en via een omweg zie ik dat daar 20 MB aanplakt. "Time" lijkt de starttijd te zijn vermoed ik...maar 's nachts zit ik dus niet met mijn gsm bezig.
Is hier iemand die ervaring heeft met Scarlet mobile ?
Als ik dan wil inloggen via mijn iPhone in mijn account kom ik in een eindeloze lus terecht van captcha foto’s. De klantendienst helpt niet echt en weet van niks als ik melding maak dat er toch blijkbaar problemen zijn volgens de reviews met de app. (https://apps.apple.com/be/app/myscar...w/id6450859908 )
Factuur info is dus lang na de feiten en niet duidelijk: bvb zie ik een lijn voor mobiele data met "23/04/2024 "time" 01:57:37" en via een omweg zie ik dat daar 20 MB aanplakt. "Time" lijkt de starttijd te zijn vermoed ik...maar 's nachts zit ik dus niet met mijn gsm bezig.
Is hier iemand die ervaring heeft met Scarlet mobile ?
Comment