Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FNAC Aankopen Nieuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FNAC Aankopen Nieuw

Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met lenzen of eventueel ander fotomateriaal te kopen op de site van FNAC.
    Onlangs de Canon RF 200-800 gekocht daar, die moet nog toekomen, maar de prijs was +- 350euro goedkoper dan in alle andere winkels in Belgie, zelfs Nederland. Nu, zolang de lens niet aankomt en het is en nieuw model dus zal zeker geen tweedehands zijn kan ik nog weinig erover oordelen.
    Maar hier is de vraag! Ik heb gisteren zitten kijken voor een andere lens dat bij de meeste winkels 2500-2750 euro kost en ik kan die nieuw krijgen in de FNAC website voor 1850euro, wat ik toch wel raar vindt.
    Mocht het echt zo zijn, dan bestel ik dit per direct! Maar iets zegt me dat ik toch even oplet en eerst eens rondvraag, want de lens komt niet van FNAC zelf, maar van een medewinkel ofzo.
    Er staat duidelijk dat het over een nieuwe lens gaat en niet van tweedehands in nieuwstaat, wel dat er twee jaar garantie is en ze binnen de 14 dagen kan geleverd worden.

De sprong wagen en hopen dat de FNAC zorgt dat dit geen scam is?
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

Er staat vaak bij waar de handelaar gevestigd is - en dat zal bevestigen waar het prijsverschil van daan komt.

Comment

De website Fnac is een platform waarop iedereen verkoper materiaal kan op plaatsen.
      Het is even zoeken en doorklikken maar dan zal je zien dat het materiaal uit één of ander exotisch land komt
      Of het het risico waard is moet je zelf beslissen uiteraard, Fnac staat in ieder geval niet in voor de garantie

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Als het te mooi is om waar te zijn, etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
          Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met lenzen of eventueel ander fotomateriaal te kopen op de site van FNAC.
          Onlangs de Canon RF 200-800 gekocht daar, die moet nog toekomen, maar de prijs was +- 350euro goedkoper dan in alle andere winkels in Belgie, zelfs Nederland. Nu, zolang de lens niet aankomt en het is en nieuw model dus zal zeker geen tweedehands zijn kan ik nog weinig erover oordelen.
          Maar hier is de vraag! Ik heb gisteren zitten kijken voor een andere lens dat bij de meeste winkels 2500-2750 euro kost en ik kan die nieuw krijgen in de FNAC website voor 1850euro, wat ik toch wel raar vindt.
          Mocht het echt zo zijn, dan bestel ik dit per direct! Maar iets zegt me dat ik toch even oplet en eerst eens rondvraag, want de lens komt niet van FNAC zelf, maar van een medewinkel ofzo.
          Er staat duidelijk dat het over een nieuwe lens gaat en niet van tweedehands in nieuwstaat, wel dat er twee jaar garantie is en ze binnen de 14 dagen kan geleverd worden.

De sprong wagen en hopen dat de FNAC zorgt dat dit geen scam is?
          Ik zie dat je van Brugge bent Tjele,
          Er is toch een FNAC winkel op de markt in Brugge, beter daar eens polsen wat hun correcte prijzen zijn.

Comment

Net eens gekeken op de Fnac webshop, eerste link naar Canon lens was al gelijk Chinese webshop. Zoek eens op het forum, er is genoeg te vinden over hoe mis het kan gaan en hoeveel je eventueel aan importtaksen moet bijbetalen. En natuurlijk, geen garantie, want grijze import.

Comment

Heb onlangs ook wat willen bestellen op de site van Fnac.
              het was ook een mooie aanbieding met veruit de goedkoopste prijs.

Tijdens de betaling liep het mis.
              Betaling kon niet voltooid worden en daarna was het plots niet meer in voorraad.

Mvg.
              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Ik vind het vooral eigenaardig dat er toch nog redelijk wat mensen zijn die hierin lopen ...

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                X