Mijn Peugeot 307cc 1.6 benzine van 2004 staat al 6 maand in de garage, omdat garagist oplossing niet vind ivm foutmelding uitlaatgas stoornis.
Hij had distributieriem vervangen en 2e hands gekuiste gevlakte cilinderkop vervangen en ook de olie.
-Zou de foutmelding kunnen zijn door dit herstel?
ik had dit ervoor niet en hij zegt van niet.
-Zou het kunnen dat het door de nieuwe olie komt? Misschien geen goede.
-Kan ik terugkrijgen van de verzekering of autobelasting gezien ik er niet mee reed en hoe bewijs ik dit, km teller foto of attest garagist?
-In Aug is er pas keuring, als hij nog in garage staat is uitstel niet mogelijk zeker, want is zo zeker afgekeurd.
-Kan ik er nog mee rijden of beter niet en komt die in noodloop daardoor?
Is een goede garagist voor carosserie, banden, remschijven enz, maar hij heeft gewoon geen materiaal/computers om de exacte oorzaak te vinden. Enkel zon bakje om de foutcodes te lezen zoals iedereen heeft. Eerst dacht hij dat er een fout in de stuurdoos zat, werd naar NL opgestuurd maar nog steeds foutmelding.
Hij had distributieriem vervangen en 2e hands gekuiste gevlakte cilinderkop vervangen en ook de olie.
-Zou de foutmelding kunnen zijn door dit herstel?
ik had dit ervoor niet en hij zegt van niet.
-Zou het kunnen dat het door de nieuwe olie komt? Misschien geen goede.
-Kan ik terugkrijgen van de verzekering of autobelasting gezien ik er niet mee reed en hoe bewijs ik dit, km teller foto of attest garagist?
-In Aug is er pas keuring, als hij nog in garage staat is uitstel niet mogelijk zeker, want is zo zeker afgekeurd.
-Kan ik er nog mee rijden of beter niet en komt die in noodloop daardoor?
Is een goede garagist voor carosserie, banden, remschijven enz, maar hij heeft gewoon geen materiaal/computers om de exacte oorzaak te vinden. Enkel zon bakje om de foutcodes te lezen zoals iedereen heeft. Eerst dacht hij dat er een fout in de stuurdoos zat, werd naar NL opgestuurd maar nog steeds foutmelding.
Comment