Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe breed moet een dubbele poort zijn om als garage te bestempelen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Onze nonkel André rijdt al 40 jaar met een stuk in zijn frak van de café naar huis en is nog nooit tegengehouden. Dus er bestaat geen controle op dronken rijden. Stop met uw ervaringen te veralgemenen alsof ze voor iedereen zo gelden.
    Ge moet het niet belachelijke maken dan je al deed want mocht men vaststellen dat nonkel André dronken gereden heeft, dan zou hij beboet zijn.
    Hier stellen ze het parkeren vast, maar beboeten niemand.

Ge had u beter niet bemoeid, want elke keer dat gij reageert is het om olie op het vuur te gieten!
    Van eigen ervaringen veralgemenen kent ge anders ook wel wat.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Ge had u beter niet bemoeid, want elke keer dat gij reageert is het om olie op het vuur te gieten!
      Is hier zoiets van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht

Is hier zoiets van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
        Precies nog iemand dat enkel komt stoken?
        Heel dit topic is een triestig geheel, begint met buren den duvel willen aandoen.
        Een hele discussie om zelf voor iemand anders zijn poort te mogen staan en niet te gunnen dat ze er zelf staan.
        Tijd dat het wat beter weer wordt en iedereen stopt met altijd het slechte op te zoeken.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Precies nog iemand dat enkel komt stoken?
          Niets van, ik stel enkel vast dat je in elke topic het laatste woord wil en enkel u woord het juiste is. Dag en nacht op de loer liggen om als eerste je reageren tot in het oneinde.

Comment

Niets van, ik stel enkel vast dat je in elke topic het laatste woord wil en enkel u woord het juiste is. Dag en nacht op de loer liggen om als eerste je reageren tot in het oneinde.
            Misschien moet ge er ook eens bij stilstaan dat wie hier veel vertoeft, ook meer post dan iemand dat hier maar af en toe eens komt koekeloeren?
            Wie moet trouwens het laatste woord hebben?
            Telkens ik iets post zijn het dezelfde die het komen afbreken, ge ziet ze een tijd niet maar om commentaar te geven zijn ze plots daar (niet op u bedoeld).

Ik heb van in het begin tenminste de moeite gedaan om eerst de info te geven zoals het wettelijk is, laatste toevoeging is ook info dat van de politie komt en bepaalde mensen spreken zelfs de info tegen welke op officiële websites staat.

Maar goed, de meningen zijn gedeeld en iedereen doet wat hij denkt goed te doen.

Toch verder een groot verschil tussen duidelijk twee kampen hier, zij die altijd over alles klagen, zagen en iedereen den duvel willen aandoen en zij die wat positiever door het leven willen gaan.
            En ook veel die hier komen zeveren zonder ooit een cent bij te dragen.
            Misschien net op tijd om me nog te bedenken en niet meer te betalen voor hun arrogante houding.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

En ook veel die hier komen zeveren zonder ooit een cent bij te dragen.
              Even Off topic Freddy. Of je nu lid bent of niet maakt het voor iedereen vrij om hier te reageren of een topic te starten. Ben zelf vele jaren betalend lid geweest en heb vele foto's gepost en ook goede en leuke reactie's gehad.
              En dan uit het niets komt er een verdict darmkanker en gaat het dagelijks leven een andere richting uit wat ik maar dan ook niemand wens en verdomme na zeer zware operaties en kort daarop een zwaar hart infarct en drie jaar vechten en met veel steun van iedereen
              die maar kon helpen ben ik er toch redelijk weer bovenop gekomen maar mijn grote hobby fotografie heb ik moeten laten gaan.

Dus ik had een reden om het lidmaadschap niet te verlengen en er zijn hier ook wel mensen die om een of andere reden geen (kunnen) lid zijn maar laat iedereen vrij op een vrij forum zijn mening te zeggen en of ze zeveren of niet
              laat hun mening zijn en breek niet altijd iedereen af op probeer ze te jennen zoals je in een ander topic met Red Falcon deed want op alles wat je ook een reactie plaatst het meeste moet je zelf toch uitzoeken op Google. Ik heb gezegt en van mij geen reaties meer op deze topic.

Leef, het leven kan zo kort zijn, groeten.

Last edited by Felix69; 13 december 2024, 01:36.

Comment

Even Off topic Freddy. Of je nu lid bent of niet maakt het voor iedereen vrij om hier te reageren of een topic te starten. Ben zelf vele jaren betalend lid geweest en heb vele foto's gepost en ook goede en leuke reactie's gehad.
                En dan uit het niets komt er een verdict darmkanker en gaat het dagelijks leven een andere richting uit wat ik maar dan ook niemand wens en verdomme na zeer zware operaties en kort daarop een zwaar hart infarct en drie jaar vechten en met veel steun van iedereen
                die maar kon helpen ben ik er toch redelijk weer bovenop gekomen maar mijn grote hobby fotografie heb ik moeten laten gaan.

Dus ik had een reden om het lidmaadschap niet te verlengen en er zijn hier ook wel mensen die om een of andere reden geen (kunnen) lid zijn maar laat iedereen vrij op een vrij forum zijn mening te zeggen en of ze zeveren of niet
                laat hun mening zijn en breek niet altijd iedereen af op probeer ze te jennen zoals je in een ander topic met Red Falcon deed want op alles wat je ook een reactie plaatst het meeste moet je zelf toch uitzoeken op Google. Ik heb gezegt en van mij geen reaties meer op deze topic.

Leef, het leven kan zo kort zijn, groeten.
                Iedereen heeft het recht te reageren en alle respect daarvoor, maar men moet ook geen verzinsels of leugens posten of tenminste aanvaarden dat mensen er op reageren, dat wat betreft het ander topic van Red Falcon.
                Dat is niet persoonlijk tegen hem, maar het is gewoon compleet onmogelijk wat hij gepost heeft en nog meer omdat de extra info dat erbij vermeld werd ook helemaal niet klopte.
                Voor hem misschien uit onwetendheid of omdat iemand hem op dat spoor gezet heeft, op zich maakt dat niet uit.

Hier met Hombre idem, ik kaart aan dat de politie op uitzondering van een overijverige agent niet snel zal beboeten zolang de mensen niet klagen (info komt van politie, niet van mezelf).
                De kans dat men voor eigen inrit een boete krijgt is dus eerder klein.
                Meteen weer een reactie van hem dat het in het belachelijke trekt en dat ik moet stoppen met mijn ervaring te veralgemenen.
                Die persoonlijke ervaring heb ik anders wel gepost nadat hij en nog iemand er van overtuigd was dat men eerder per definitie een boete kan krijgen, van veralgemening gesproken.

Wat iemand anders als bijdrage betaalt, dat interesseert me op zich ook niets, ik kaart dit enkel aan omdat ik er zelf aan twijfel te blijven betalen op voor een forum waar enkelingen enkel op een arrogante manier reageren.

Niet iedereen moet dezelfde mening hebben en dat heeft niets te maken met gelijk hebben of niet, maar voortgaand op info waarover men beschikt.
                Als men denkt dat ik verkeerd ben, dan kan dat ook met Freddy ik denk dat ge u vergist of ben je zeker dat het zo is want ik heb iets anders gevonden.
                Maar neen, vaak is het direct dat men moet stoppen met de zever, dat men leugens vertelt, dat men veralgemeent, …

Maar uiteindelijk doen de anderen eigenlijk net hetzelfde, eveneens blijven discussiëren en soms arrogant worden om gelijk te krijgen en ook hun mening veralgemenen als enige waarheid.

En ja, als men steeds op een arrogante of stokende manier reageert, dan komt er soms ook eens een weerbots en schrijf ik misschien ook eens zaken die anders konden.

Ik ken hier ook redelijk wat leden al langere tijd en spijtig genoeg vind ik, persoonlijke mening, dat sommigen na al die jaren fors veranderd zijn, meer bitsiger en steeds op alles klagen.
                Is het met het weer, is het de leeftijd, de gezondheid of wat ook, geen idee erover.
                Ik heb het al vaker aangekaart, mocht men naast elkaar staan en hetzelfde in een gewoon gesprek aankaarten, niemand zou daar iets slecht in zien.
                Maar typen komt altijd anders over dan spreken en zeker als men dat op een klein scherm doet zoals een smartphone of tablet en geen overzicht heeft over het geheel dat men typt.

Reageer ik veel op BD, ja dat geef ik gerust toe en daar zit een oorzaak achter.
                Ongeveer tien jaar geleden heb ik een zwaar ongeval gehad, rondzeulen met een zware camera rond de nek zit er niet meer in op een uitzondering na.
                Vorig jaar ben ik ten val gekomen en volledige quadriceps ruptuur gehad, actueel nog steeds revaliderend maar veel rondlopen kan ik niet doen.
                Zelf heb ik geen enkele familie meer, iedereen is overleden.
                Het enige dat ik nog heb buiten mijn vrouw is wat op sociale media of in chats vertoeven en virtueel contact hebben, dus ja ik post misschien veel meer dan het gemiddelde lid, omdat ik niet veel anders heb.

Er is een ding dat ik niet kan aanvaarden en dat is onrecht en dat gebeurt als men de verkeerde mensen gaat viseren of verwijten.
                Ik geef eenieder bedrijf, leverancier, service of wat ook altijd het voordeel van de twijfel tot het tegendeel bewezen is.
                Is er eens iets defect, is er eens iets te laat, ja dat is soms vervelend als men het net nodig heeft, maar is dat een ramp?
                Niets is belangrijker in het leven dan uw eigen gezondheid en dat van uw naasten.
                Als ik dan zie over welke futiliteiten mensen een drama maken, dan stel ik me toch de vraag waar men mee bezig is.

Soit, voldoende off topic volgens de titel, al blijft het een on topic reactie op uw tekst.
                Last edited by VerSeg; 13 december 2024, 02:56.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...
                X