Ja, maar als ik zo rond mij hoor, dan lijkt het niet provider gebonden. Als het op klantenservice aankomt zijn ze allemaal "even slecht". Of "even goed als je wil.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Proximus ellende.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtJa, maar als ik zo rond mij hoor, dan lijkt het niet provider gebonden. Als het op klantenservice aankomt zijn ze allemaal "even slecht". Of "even goed als je wil.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Ik ken uw facturen niet, maar mogelijks zitten er betalende diensten bij.
U bent de enige die dat kan weten.
Mogelijke zaken die impact hebben zijn SMS parkeren, huren van films, bellen naar het buitenland, buiten de bundel gaan, …
@ Geert, ik kan pas overschakelen op 14 oktober naar Telenet.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
@ Geert, ik kan pas overschakelen op 14 oktober naar Telenet.
dat het je laatste maand bij Proximus was.
Comment
-
. . . . ben ik weer een superblije Telenetter weer.
Gedaan met het gedoe van Proximus, wat een verschil tussen die twee bedrijven, dat had ik de verste verte niet zien aankomen.
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Je zou mijn Proximus facturen moeten zien, allemaal meer dan het afgesloten contract.
Is dat normaal bij Proximus?
In elke geval sinds ik Telenet heb is er niks verkeerd gegaan, geen panne, geen onderbrekingen.
Comment
-
Moderator Note: Twee topics samengevoegd.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtJe zou mijn Proximus facturen moeten zien, allemaal meer dan het afgesloten contract.
Is dat normaal bij Proximus?
In elke geval sinds ik Telenet heb is er niks verkeerd gegaan, geen panne, geen onderbrekingen.
Maar bij Telenet is niets veranderd, de reden waarvoor je weggegaan bent zal vermoedelijk nog steeds bestaan.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment