Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kom dat tegen !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    Dit vind ik wel heel interessant. Ik denk aan iets dergelijks voor fotografie of bruikbaarheid voor verlichtingsdoeleinden.

Er wordt een link gegeven naar bruikbare LED strips... bij Amazon... op het eerste zicht vanuit US of van UK ? https://www.amazon.com/gp/product/B0...5e7254e7eff16c
    Maar wat zou een alternatief zijn dat in onze contreien te koop is?

Comment

red Falcon: naar de Kringwinkel brengen? .. of een RepairCafé (indien niet herstelbaar mag je het daar achter laten).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht

Dat is niet zo. Zie art. 5.1 van het "REGLEMENT BETREFFENDE HET RECYCLAGEPARK VAN APPELS, BERLARE, DENDERMONDE, LAARNE, LEBBEKE, MELLE, WETTEREN WICHELEN en BUGGENHOUT: Personen die enkel AEEA, batterijtjes, herbruikbare kringloopgoederen, frituurvet of frituurolie, auto- of motorbanden, officiële gemeentelijke huisvuilzakken, PMD-zakken, matrassen aanbieden, vermalen snoeihout t.b.v. het thuiscomposteren komen afhalen en gebonden asbesthoudende materialen afleveren onder het tegoed van 20 gratis verpakkingen per jaar (zie ook art. 5.2.1.e) zoals door het systeem bijgehouden wordt via de identiteitskaart, zijn ook geen inkomgeld verschuldigd."
        [Off Topic]
        Wel Pol, dan moet je dat eens proberen te doen. En helaas, ik vrees dat ik uit ervaring moet spreken. Het is zelfs zo, dat wanneer je binnen bent, je pas de aangeboden afval mag deponeren na een controle. Al wat in de thuis-afvalzakken kan, mag je NIET deponeren en kan je terug mee naar huis nemen om het daar in de daartoe voorziene afvalzakken te steken. Ik heb vorig jaar een grote kuis gedaan in de serre ... Ik had twee bananendozen met plastiekafval, kapotte plantpotten. Ik heb die terug mogen mee nemen naar huis en in de gewone pmd-zak (ik had er 5 volle) steken voor de 14-daagse ophaling. En afhankelijk van de goesting van de ophalers, mogen die potten aldan niet in elkaar geschoven worden. Dit om maar een voorbeeld te geven. Trouwens, kan je mij een sluitende beschrijving geven van wat ik dien te verstaan onder 'herbruikbare kringloopgoederen'
        Maar soit, Ooit waren wij een voorbeeldgemeente, paradegemeente omdat we als eersten waren overgeschakeld van de vervuiler betaalt en werd afval gewogen. Dit ging vlot (met gechipte containers), maar de gmeente en DDS vonden het maar niks en na twee jaar werd alles omgezet naar gewoon steek het in huishoudzakken of presneteer het aan het container-park. Ook daar kan ik een heel verhaal over vertellen ... Was in handen van een zelfstandige ... Nu is het in beheer van DDS en hebben de situatie die ik als voorbeeld aan haalde. En op de gemeente is men dan verbaasd dat er zoveel zwerfafval, sluikstort is. Maar dit is off topic

https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

2de hands verkopen zijn raar geworden de laatste tijd. Enkele jaren geleden lukte dat nog vlot.
          Heb nu onlangs iets op zowel 2dehands als Facebook Marketplace gezet : Bij die laatste een 10-tal reacties waarbij ze een "vervoerder van Bpost" gingen sturen om het ding op te halen en ik moest dan zogezegd het geld via die vervoerder ontvangen...
          Op 2ehands krijg je de vraag of het nog beschikbaar is, ze doen een bod : je geeft aan dat het OK is, en dan niets meer...
          Blijkbaar is normaal communiceren en ernstige reacties heel last geworden...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Op 2ehands krijg je de vraag of het nog beschikbaar is, ze doen een bod : je geeft aan dat het OK is, en dan niets meer...
            Blijkbaar is normaal communiceren en ernstige reacties heel last geworden...
            Het probleem is dat dit een standaard vooropgestelde tekst is dat klaar staat om te verzenden, dat zouden ze op die website moeten afschaffen.
            Ik heb daar ook een standaard antwoord op, als het te koop staat, dan is het beschikbaar. LOL
            Maar de oorzaak is misschien wel dat velen de verkochte goederen nog lang laten staan.
            Ik vraag me af of die dan zelf geen last hebben van alle mails met overbodige vragen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Er is helaas geen echte concurrentie voor 2dehands.be en daar is het ploeteren door de commerciële "zoekertjes" en nepadvertenties om iets naar je zin te vinden. Vaak doet men dan ook totaal geen moeite om het te verkopen item te omschrijven. Te koop: tafel. Punt. Afmetingen zijn blijkbaar van geen belang. Als je dan toch een leuke tafel ziet staan en je vraagt de afmetingen, dan is het blijkbaar voor sommigen teveel moeite om het te gaan opmeten. Alsof ik kan zien op foto dat het een tafel is van 160 x 60cm dan wel 240 x 100cm. Alsof het allemaal onbelangrijk is.
              Hetzelfde voor machines en apparaten, geen typenummer, geen beschrijving... zoek het maar uit.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
              X