Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe grasmaaier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Hebben jullie dan allemaal geen verdeler?
    Jawel hoor, maar ik heb nog es een accessoire bijgekocht dat in pakket met een extra batterij veel goedkoper was dan bij mijn verdeler.
    En om eerlijk te zijn , voor die Ego heb ik nog nooit ofte nimmer service nodig gehad.

Wat ik nu wel af en toe voor heb is dat de lader van de Ego batterijen soms een raar geluid maakt. Maar daar zit een fan in, en hoogstwaarschijnlijk is het dat. Klein tikje ertegen en hij loopt weer. Ik weet niet of zulks zelf op te lossen is of te repareren valt. Maar dan kan de reparatiekost misschien de prijs van een lader (109 euro ) overstijgen …
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Kwam van keesvanderspek.nl.
      Van een dealer dus. Maar EGO invoerder/fabrikant moet er dus ook min of meer mee geconfronteerd geweest zijn neem ik aan. Ik ga mijn verdeler nog eens aanspreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Hier al jaren EGO en zou niets anders meer willen.
        Veel handiger dan op benzine of met kabel en vooral ook veel stiller.
        Ook nog eens weinig plaats nodig om die weg te zetten, ook dat is mooi meegenomen.
        De laatste 20 jaar nooit meer naar het containerpark gereden met gras, altijd mulchen zowel vroeger met due op benzine als de EGO op batterij.
        Trouwens ook beter voor het gras want de afgereden sprieten dienen als meststof.

Ook nog een heggenschaar, bladblazer, â€Â¦ van EGO en alles werkt zoals het moet.
        Ik heb je raad opgevolgd Freddy, gisteren eens gaan zien voor een EGO bladblazer LB5804E
        om dan tegen de zomer ook een nieuwe grasmaaier te kopen.
        De verkoper deed mij een mooi voorstel, als ik nu een grasmaaier EGO LM2135E-SP kocht, kreeg ik er de
        bladblazer gratis bij, voor de ronde prijs van 1.000€
        Deze kon ik niet laten liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Ik heb je raad opgevolgd Freddy, gisteren eens gaan zien voor een EGO bladblazer LB5804E
          om dan tegen de zomer ook een nieuwe grasmaaier te kopen.
          De verkoper deed mij een mooi voorstel, als ik nu een grasmaaier EGO LM2135E-SP kocht, kreeg ik er de
          bladblazer gratis bij, voor de ronde prijs van 1.000€
          Deze kon ik niet laten liggen.
          Een goede zaak gedaan dan.
          Voor kortingen is men altijd beter einde seizoen, dan verkopen ze minder en geven ze iets bij.
          Vergeet wel niet de toestellen en ook de batterijen afzonderlijk te registreren op de website.
          Dat is de enige manier op effectief verlengde garantie te krijgen op zowel de toestellen als de batterijen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Een goede zaak gedaan dan.
            Voor kortingen is men altijd beter einde seizoen, dan verkopen ze minder en geven ze iets bij.
            Vergeet wel niet de toestellen en ook de batterijen afzonderlijk te registreren op de website.
            Dat is de enige manier op effectief verlengde garantie te krijgen op zowel de toestellen als de batterijen.
            Registratie gedaan Freddy.
            Ook eens goed getest verassend resultaat.

Comment

Bladblazer kan je ook gebruiken om je wagen te drogen na het wassen.
              Als je wagen goed beschermd is door een sealant of een wax, blaas je het water er op letterlijk 5 minuten van af. Ik doe het al jaren zo.

En in de winter is de bladblazer ook geschikt om ( weliswaar verse, pas gevallen ) sneeuw van het voetpad te blazen.

De grasmachine daar ga je sowieso heel tevreden van zijn.
              Nagenoeg geen onderhoud + de batterijen zijn écht zeer degelijk. Nog geen enkele defecte of zelfs verzwakte batterij tot nu toe.

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Bladblazer kan je ook gebruiken om je wagen te drogen na het wassen.
                Als je wagen goed beschermd is door een sealant of een wax, blaas je het water er op letterlijk 5 minuten van af. Ik doe het al jaren zo.

En in de winter is de bladblazer ook geschikt om ( weliswaar verse, pas gevallen ) sneeuw van het voetpad te blazen.

De grasmachine daar ga je sowieso heel tevreden van zijn.
                Nagenoeg geen onderhoud + de batterijen zijn écht zeer degelijk. Nog geen enkele defecte of zelfs verzwakte batterij tot nu toe.
                Inderdaad, gisteren na het kuisen mijn auto mee afgeblazen
                In totaal gisteren met bladen wegblazen, gras afrijden en auto afblazen
                zo een 45 minuten gebruik nog 20% over op de batterij (56volt 7,5Ah)
                maakt dat ik theoretisch zo een 330watuur heb verbruikt, en op ongeveer
                dezelfde tijd weer bijgeladen tot 100%.
                Last edited by Geerten; 17 november 2024, 14:23.

Comment

Working...
                X