Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spamfilter van Telenet webmail laat sinds enkele dagen veel spam doorglippen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Hier Proximus en weet eigenlijk niet wat die juist tegenhoudt.
    In MS Outlook op de PC zie ik een Junk mail folder en één met Ongewenste email.

Deze laatste wordt m.i. gecontroleerd door het Avast Premium Security (betalende versie) email schild. Werkt op alle mailadressen (dus niet alleen die van Telenet of PX).
    Idem op onze smartphones.

In vergelijking met de aantallen spams hier geciteerd valt het bij ons erg mee. Hout vasthouden maar tot nu toe nooit gehackt geweest.

Ik betaal Avast nu € 79/jaar voor 10 devices (PC, tablet, mobiel) en kan er niet over klagen.
    Ook supersnelle VPN. Add-ons zoals Cleanup zijn nice to have maar geen reden om het te kopen.
    De antitrack functie is traag, ik heb die nu vervangen door het (gratis) Ghostery.
    Sinds ze de Password manager hebben afgeschaft ben ik op de (gratis) versie van Bitwarden overgeschakeld. Werkt over alle browsers en ook op Android.

In hoeverre de betalende versie van Avast nog een voordeel biedt is nog de vraag.
    Na een periode gratis Avast en AGV, jarenlang betalend Avast Premium Security gebruikt. Niet ontevreden maar het pushen om meer addons te kopen begon me te storen. Dan de laatste frats enkele jaren geleden waarbij bleek dat Avast klantengegevens en surfgedrag doorspeelde aan andere bedrijven heeft me een wrang gevoel gegeven. Als antivirus ontwikkelaar ben je maar beter heiliger als de paus. Sinds een jaar of zo overgestapt naar Bitdefender en ik vind die beter dan Avast. Oh, en als je bij Avast het abonnement niet verlengt krijg je wel een aanbieding aan 75% korting.
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Na een periode gratis Avast en AGV, jarenlang betalend Avast Premium Security gebruikt. Niet ontevreden maar het pushen om meer addons te kopen begon me te storen. Dan de laatste frats enkele jaren geleden waarbij bleek dat Avast klantengegevens en surfgedrag doorspeelde aan andere bedrijven heeft me een wrang gevoel gegeven. Als antivirus ontwikkelaar ben je maar beter heiliger als de paus. Sinds een jaar of zo overgestapt naar Bitdefender en ik vind die beter dan Avast. Oh, en als je bij Avast het abonnement niet verlengt krijg je wel een aanbieding aan 75% korting.
      Die € 79 is al een korting voor Avast Ultimate (waarvan we maar 5 van de 10 licenties meer gebruiken), ik ga mij wel wat agressiever opstellen bij de volgende vernieuwing .
      Of de anderen heiliger zijn weet ik niet.

Comment

Working...
      X