Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spamfilter van Telenet webmail laat sinds enkele dagen veel spam doorglippen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
    Probleem lijkt opgelost, sinds enkele dagen “geen enkel” spambericht meer in de spambox.
    Lijkt nu wel of deze niet meer bestaat, moeten we ons zorgen maken?
    Of hebben ze bij Telenet het probleem “echt” gevonden en opgelost?
    Na een periode van tientallen spamberichten per dag zijn er hier ook geen enkele meer.
    Ik maak me een beetje zorgen omdat er soms een nuttige mail in de spamfilter blijft steken.
    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

Na een periode van tientallen spamberichten per dag zijn er hier ook geen enkele meer.
      Ik maak me een beetje zorgen omdat er soms een nuttige mail in de spamfilter blijft steken.
      Voila Skitch, exact wat ik zelf denk, maar als er al eens eentje onbedoeld in de spambox
      geraakte was dat eigenlijk nooit belangrijk nieuws dat ik persé “moest” lezen.
      We zullen maar positief blijven denken en hopen dat we van die rommel vanaf zijn zeker,
      gewone mail blijft hier normaal toe komen vind ik.
      Last edited by Geerten; 1 februari 2024, 13:38.

Comment

Ik word soms geteisterd door een beetje tot veel spam, in de inbox en-of spambox van TN, nu, sinds ongeveer een week, ben ik daar van gespaard gebleven...
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Smamfilter lijkt terug open te staan bij Telenet.
          Na een maand weinig tot geen spam terug heel wat in de spambox.

Comment

hier ook terug de volle lading, nog erger dan ooit.

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
            Smamfilter lijkt terug open te staan bij Telenet.
            Na een maand weinig tot geen spam terug heel wat in de spambox.

Comment

Hier dito
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
                hier ook terug de volle lading, nog erger dan ooit.
                Hier idem dito. Een lawine is het.
                Het is ook een nieuwe vormstijl me dunkt. De (vermeende) e-mail adressen van de "afzenders" zijn niet expliciet zichtbaar.

" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Hier dan weer geen probleem.

Comment

Hier ook geen enkel spam bericht de laatste weken (Telenet).
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Bij Proximus plots ook enkele mails van de federale politie vanuit polen... Dat was lang geleden. Denk dat er ergens een mailserver gekraakt is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                        Bij Proximus plots ook enkele mails van de federale politie vanuit polen... Dat was lang geleden. Denk dat er ergens een mailserver gekraakt is.
                        Ja, die van Duvel brouwerij... waarmee ik niets wil zeggen
                        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Lijkt terug opgelost, reeds twee dagen terug spamvrij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            Het is ook een nieuwe vormstijl me dunkt. De (vermeende) e-mail adressen van de "afzenders" zijn niet expliciet zichtbaar.
                            Klopt Skitch, hier waren er ook af en toe bij waar het vak afzender volledig blanco was,
                            hoe ze het flikken is mij een raadsel.
                            Maar voorlopig lijkt alles terug onder controle.

Comment

Het adres dat het mailprogramma laat zien is niet hetzelfde veld als dat in de header. Als je dat wil zien moet je de header openen.

Comment

Na een paar dagen van rust, hier terug “vollen bak”

Comment

Working...
                                X