Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Netflix en Telenet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Ja want als de kabel ergens uitvalt, dan blijft Orange werken?
    Da's wel even met tussenpozen gebeurd vorig jaar maar sindsdien genieten we van een vlekkeloze werking. Kost momenteel €72/mnd (optionele speedboost kost €15 extra) voor onbeperkt internet en 2 telefoons. Verder geen zever meer TV is toch alleen maar één aaneensluitende reclametrein en spampreventie in de mailboxen is ook crimineel slecht. Zo zitten er sinds april 474 phising berichten in de oude TN mailbox van mijn vrouw. Wie doet zijn klanten zoiets aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Die nieuwe kabel ligt hier bij ons en ik sta echt op het punt om over te stappen naar Proximus.
      Het enige die ons tegenhoud zijn onze mobiele apparaten want wij mogen altijd gratis en voor niks bellen in heel Europa.
      Jammer dat proximus dat niet heeft anders was het Telenet adieu en tot nooit meer.
      Bij Proximus fiber is ook niet alles koek en ei hoor Luc en als je hetzelfde wil als bij Telenet, is het ook pokkeduur.
      Simulaties zijn bedrieglijk en vertellen je bijlange niet wat het “echt” kost.
      Hier ligt sinds enkele weken fiber voor ons deur, dan krijg je natuurlijk een Proximus mannetje aan de deur,
      veel mooie praatjes, tot je zelf je eisen gaat voorstellen.
      Ik vroeg hem wat het zou kosten voor hetzelfde als wat ik nu heb bij Telenet, namelijk internet 1 Gigabit/sec onbeperkt, twee gsm onbeperkt data en bellen, vaste lijn onbeperkt en tv met tv box, plus een modem
      met firewall op de modem zelf en op alle toestellen bescherming.
      Dus compleet hetzelfde van wat ik nu bij Telenet OneUp krijg voor 139€ per maand.
      Zijn antwoord trok er niet op, hij vroeg enkel of ik dat wel nodig had en dat zij zo een compleet
      abonnement niet aanraden, wat dus mijn vraag niet was, kortom toch niet voor die prijs, het zou dus
      meer kosten.
      Ik denk dat ik nu rond de 30 jaar bij Telenet klant ben, en omzeggens nog nooit problemen gehad,
      en als er eens wat was, binnen de kortste tijd geholpen, zowel aan de telefoon als technisch.
      Netflix heb ik hier ook apart geactiveerd bij Netflix zelf en gaat maandelijks van mijn Visa af,
      moest ik dat dus eventueel willen opzeggen, dan heeft Telenet daar dus niets mee te maken, het komt enkel via hun kabel en hoe ze daar in overeen komen is mijn zorg niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

Als je denkt dat Proximus geen problemen heeft... Hier gaan ze naar fiber en geloof me, fiber is misschien snel maar de onderaannemers die Proximus daarvoor inzet dat zijn knoeiers die hun eigen elleboog niet kunnen vinden.
        Mol is nu al voorzien van Fiberklaar sinds verleden week en het zijn Polen die de kabels hebben gelegd en die werken zeker niet voor proximus maar voor Fiberklaar.
        Deze week zijn ze al an de cabines begonnen en dat in iets meer dan een maand en weet jij hoe groot Mol wel eigenlijk is?

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Fiberklaar is een zweedse onderaannemer die voor Proximus werkt...

Comment

Mol is nu al voorzien van Fiberklaar sinds verleden week en het zijn Polen die de kabels hebben gelegd en die werken zeker niet voor proximus maar voor Fiberklaar.
            Fiberklaar legt inderdaad voor Proximus de kabels.

fiber, glasvezel, Proximus, fiberklaar, lokeren, edegem, westerlo, herentals, mortsel, gentbrugge
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mijn vrouw en ik houden van films, zij cowboys in indianen, ik oorlog actie en thriller.
              Zeg je echtgenote dat ze ‘Godless’ op haar lijstje moet toevoegen, als ze deze reeks nog niet bekeken heeft. Een van de beste reeksen die ik tot nog toe op Netflix zag. Eén seizoen maar, dus geen eindeloos gerekt verhaal.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                Ik begrijp de hele heisa niet. Ik neem apart een abonnement bij Netflix en enkel internet-tv-mobile abonnement bij Telenet.
                Ik bekijk alles van Netflix op de ipad, iphone, tv via chromecast met afstandsbediening, geen enkel problemen : gewoon 2 verschillende providers : netflix en telenet. Bovendien bekijken we het overal waar we willen op onze ipad.

Maar allez, alles is dus opgelost, maar diegenen die proximus hebben en netflix willen weten dus dat je netflix gewoon apart kan kopen en bekijken (zonder telenet)

Vriendelijke groeten

Peter
                Peter, mijn probleem was tweeledig.
                In het begin had ik enkel Telenet en geen pluspacks.
                Later kwam Play Sport erbij en nog later via Netflix........ Netflix dus.
                Nog iets later verscheen Streamz gratis.
                En ineens moest ik aan Telenet betalen voor zowel Streamz en voor Netflix terwijl mijn abonnement bij Netflix gewoon doorliep.
                Ik heb dus een hele tijd twee maal betaald voor Netflix.
                Natuurlijk beschuldigen ze elkaar van een nalatigheid, maar het teveel betaald krijg ik niet terug.

Dus waarom rekende Telenet mij Streamz als Netflix aan?
                Dat ik Telenet ooit ga verlaten staat hier aals een paal boven water, wat mijn volgende provider zal worden weet ik nog niet.

Ik ben Telenet klant van het eerste uur en heb van die pipo's nog NOOIT iets gratis gekregen, nieuwe klanten kregen telkens iets, trouwe klanten niets.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Dus waarom rekende Telenet mij Streamz als Netflix aan?
                  Toevallig geen nieuwe diensten of een andere decoder geactiveerd met een periode gratis Streams en Netflix erbij?
                  Als je die gratis periode activeert, dan moet je dat ook terug opzeggen als je het niet wil.
                  Is maar een mogelijkheid hé, niet dat het daarom zo is in uw geval.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Nee Freddy, enfin ik toch niet, ik weet dat mijn echtgenote daar wijselijk afblijft anders hoort ez het donderen in Keulen bij klaarlichte hemel.

Comment

Ik ben Telenet klant van het eerste uur en heb van die pipo's nog NOOIT iets gratis gekregen, nieuwe klanten kregen telkens iets, trouwe klanten niets.
                      Ik moet wel zeggen dat dit de laatste jaren toch een beetje aan het veranderen is, vorig jaar de Samsung S22 Ultra met klantenkorting kunnen kopen, dat was toch 400€ korting (+gratis earbuds) zodat die telefoon nergens goedkoper aan te schaffen was. Dit jaar gratis upgrade van All-Internet (300Mbps) naar Gigaspeed (1000Mbps) al werd die actie voor mij persoonlijk vakkundig om zeep geholpen door de Telenet administratie die dit jaar in de knoop heeft gelegen.
                      Voor bepaalde koopjes zal je wel regelmatig de aanbiedingen zelf moeten opvolgen, er wordt niet altijd reclame voor gemaakt.
                      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Curieus wat het gaat geven nu Telenet volledig in handen komt van Liberty en ook nog van de beurs verdwijnt.
                        Hopelijk niet nadelig voor de Belgische werknemers en klanten.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X