Binnenkort gaan we met een groep op uitstap naar Ieper en Diksmuide. Het gebeurt met een uitgebreide groep met een bus vanuit Gent. Ik heb een DVD over "De Groote Oorlog" overgezet op een stick om die op de bus te tonen aan de groep (in moderne bussen blijkt al geen DVD speler meer te zitten). Die Video bestaat nu uit 4 MP4 bestanden die op de laptop wel mooi achter alkaar afgespeeld worden. Ik had wel graag die 4 bestanden (elk rond 500 MB) samengevoegd tot 1 bestand maar dat lukt niet direct. Als er al een app het doet zijn de ondertitels verdwenen, of anders moet je relatief veel betalen voor eenmalig gebruik.
Vroeger had je een commando in CMD "copy /b bestand 1 + bestand 2" enz... en dat werkte prima maar sinds Windows 10 heeft MShet nodig gevonden om dat te disabelen.
Ik zou het ook liefst offline doen gezien anders de bijna 2 GB upload.
Ik zoek nu al twee dagen naar een bruikbare oplossing, al een stuk of tien programma's vruchteloos uitgetest, maar ik moet nu toch even hulp vragen of iemand een echt bruikbare freeware toepassing kent die ook de ondertiteling intact laat.
Dank om mee te denken.
Vroeger had je een commando in CMD "copy /b bestand 1 + bestand 2" enz... en dat werkte prima maar sinds Windows 10 heeft MShet nodig gevonden om dat te disabelen.
Ik zou het ook liefst offline doen gezien anders de bijna 2 GB upload.
Ik zoek nu al twee dagen naar een bruikbare oplossing, al een stuk of tien programma's vruchteloos uitgetest, maar ik moet nu toch even hulp vragen of iemand een echt bruikbare freeware toepassing kent die ook de ondertiteling intact laat.
Dank om mee te denken.
Comment