In mijn gang heb ik al de ondervloer gelegd en binnenkort vinyl laminaat. Alles is dun, maar ik zie dat de voordeur, wc deur en badkamerdeur nu al stropt.
Mijn vriendin zegt aan een schrijnwerker vragen, maar is teveel een rompslomp.
De deurlijsten heb ik mooi wat kunnen inkorten met een multitool. De deuren zelf met een multitool inkorten zou scheef zijn zeker, en dan 2 tochtstrips over om dit te verbergen
Een andere optie zou zijn de scharnieren aanpassen.
Probleem is dat het van die hele oude deuren zijn. Ik las iets van met een inbussleutel, maar denk dat dit zelfs niet kan (70s deuren nog). Misschien rondellen ofzo tussensteken dat ze hoger komen
Gaan dan wel tegen de bovenste deurlijsten zitten.
Mijn schoonbroer had vroeger ooit een gat in een bovenste deurlijst van een andere deur gemaakt dat die hoger kan, maar is wel een raar zicht
Mijn vriendin zegt aan een schrijnwerker vragen, maar is teveel een rompslomp.
De deurlijsten heb ik mooi wat kunnen inkorten met een multitool. De deuren zelf met een multitool inkorten zou scheef zijn zeker, en dan 2 tochtstrips over om dit te verbergen
Een andere optie zou zijn de scharnieren aanpassen.
Probleem is dat het van die hele oude deuren zijn. Ik las iets van met een inbussleutel, maar denk dat dit zelfs niet kan (70s deuren nog). Misschien rondellen ofzo tussensteken dat ze hoger komen
Gaan dan wel tegen de bovenste deurlijsten zitten.
Mijn schoonbroer had vroeger ooit een gat in een bovenste deurlijst van een andere deur gemaakt dat die hoger kan, maar is wel een raar zicht
Comment