Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Volgende keer eens beter kijken? Op de muur tussen de kledingzaak en de drankenhandel hangt een grote messing plaat met daarop "Michael Horseman & Co sollicitors".
Inderdaad.
'k Heb dat niet opgemerkt.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Re: Phishing?
Zo'n telefoons beantwoord ik altijd met de begroeting : "Dag collega. Bel je vanuit het kantoor af vanaf thuis. Wacht. Ik zal even checken met mijn PC......"
Of iets in die aard. Maar ze moeten wachten tot na de check....
Hier kreeg ik met regelmaat telefoon van Proximus ivm. internet, toen ze vroegen
wat ik op dat moment betaalde zij ik dat ik dat niet wist.
Natuurlijk verbazing alom van hun kant en de vraag of ik er een laatste factuur
kon bijnemen…
Ik:die heb ik niet,
Zij:hoezo,
Ik: neem contact met het OCMW, die betalen alles voor mij…
Ik heb sindsdien nooit geen telefoon meer gekregen van Proximus,
blijkbaar hebben ze daar ook een negeer lijst
Comment