Re: Bpost weeral eens ....
@Wim.Vanmaele : raar verhaal, het is maar wat je er van maakt...
1) dat het pakje 's anderendaags vanaf 11 uur in het postkantoor, hier 3 km verderop, ter beschikking zal zijn (maar gaat het daarom?)
2) Ik heb inderdaad pakje 's anderendaags afgehaald.
3) Ik dacht dat ik geschreven had dat ik naast de brievenbus zat, en de postbode al voorbij fietsend het briefje ingestoken had.
4) inderdaad pakje in zakformaat maar wegens dikte past niet in brievenbus.
Met de klantendienst ook geen probleem, behalve als ik 2 klachten heb voor één levering, waarin ik specifiek over de postbode klaag die ik in een flits zien voorbij rijden heb, en dan achteraf nog een enquête krijg om te vragen of hij wel vriendelijk was...
Maar zoals gezegd er zijn ergere dingen in de wereld
Overigens maak ik mij er ook niet druk over : er zijn ergere dingen in de wereld. Ik vraag mij alleen af waarom die postbode zijn werk niet correct doet : niet genoeg betaald, ruzie met zijn vrouw, ...
Ik heb ook geen probleem met lange levertijden (dit pakje was 10 dagen onderweg) maar wel met service -thuislevering - waar iemand (in dit geval leverancier) voor betaald en die dan niet geleverd word.
PS. Ik hoop dat je jouw pakje al ontvangen hebt van DPD: Ik vind dat eigenlijk ook maar een raar verhaal.
En dan nog een stupide enquête krijgen, na 2 klachten bij de klantendienst over een postbode die voorbij geflitst is, of hij wel vriendelijk.
Maar zoals gezegd, er zijn ergere dingen in de wereld.
@Wim.Vanmaele : raar verhaal, het is maar wat je er van maakt...
1) dat het pakje 's anderendaags vanaf 11 uur in het postkantoor, hier 3 km verderop, ter beschikking zal zijn (maar gaat het daarom?)
2) Ik heb inderdaad pakje 's anderendaags afgehaald.
3) Ik dacht dat ik geschreven had dat ik naast de brievenbus zat, en de postbode al voorbij fietsend het briefje ingestoken had.
4) inderdaad pakje in zakformaat maar wegens dikte past niet in brievenbus.
Met de klantendienst ook geen probleem, behalve als ik 2 klachten heb voor één levering, waarin ik specifiek over de postbode klaag die ik in een flits zien voorbij rijden heb, en dan achteraf nog een enquête krijg om te vragen of hij wel vriendelijk was...
Maar zoals gezegd er zijn ergere dingen in de wereld
Overigens maak ik mij er ook niet druk over : er zijn ergere dingen in de wereld. Ik vraag mij alleen af waarom die postbode zijn werk niet correct doet : niet genoeg betaald, ruzie met zijn vrouw, ...
Ik heb ook geen probleem met lange levertijden (dit pakje was 10 dagen onderweg) maar wel met service -thuislevering - waar iemand (in dit geval leverancier) voor betaald en die dan niet geleverd word.
PS. Ik hoop dat je jouw pakje al ontvangen hebt van DPD: Ik vind dat eigenlijk ook maar een raar verhaal.
En dan nog een stupide enquête krijgen, na 2 klachten bij de klantendienst over een postbode die voorbij geflitst is, of hij wel vriendelijk.
Maar zoals gezegd, er zijn ergere dingen in de wereld.
Comment