Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe pc nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nieuwe pc nodig

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Als MSI geen garantie heeft op hun laptop hoe wil je dat Alternate er dan wel garantie op heeft?
    Omdat ze dat wettelijk verplicht zijn als eindverkoper.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      Re: Nieuwe pc nodig

      een mac kan een pc kan even goed.

      ik heb al gedoe gehad met een windows laptop en met een macbook pro. laten we zeggen dat ik minder gedoe gehad heb via mijn lokale pc bouwer dan in de apple winkel.

      men vorige volledig watergekoelde pc was even stil als mijn mac mini. Mijn huidige luchtgekoeld systeem maakt meer lawaai, maar niets dat stoort. Het enigste voordeel dat een pc heeft is dat je er alles mee kan, eens je het aan de praat krijgt. Het voordeel dat een mac heeft is dat alles normaal van de eerste keer werkt, maar enkel op de manier dat appel wil dat je het gebruikt. ik gebruik mijn computers naast grafisch dingen ook nog om op te gamen en dat gaat voor geen meter op een mac. zoals met alles, kies wat het beste bij je behoefte, budget, smaak past en luister niet te veel naar al wie beweert dat hun systeem superieur is aan het andere.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #48
        Re: Nieuwe pc nodig

        Wil je tegenwoordig iets onbreekbaars, koop dan een Toughbook. Ik heb er onlangs zo'n paar oude i5jes kunnen recupereren - daar mag je met een camion over rijden, of uw vrouw mag er met haar naalhakken overheen walsen. Dat ding geeft geen krimp. En dat is deftig beveiligd tegen spionage allerhande.
        Zalige dingetjes zijn dat! Wel onbetaalbaar voor de gewone sterveling.

        Comment


        • #49
          Re: Nieuwe pc nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
          Wil je tegenwoordig iets onbreekbaars, koop dan een Toughbook. Ik heb er onlangs zo'n paar oude i5jes kunnen recupereren - daar mag je met een camion over rijden, of uw vrouw mag er met haar naalhakken overheen walsen. Dat ding geeft geen krimp. En dat is deftig beveiligd tegen spionage allerhande.
          Zalige dingetjes zijn dat! Wel onbetaalbaar voor de gewone sterveling.
          Raar huishouden bij u … vrouw met naaldhakken over uw PC? [emoji848]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Nieuwe pc nodig

            Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
            Wil je tegenwoordig iets onbreekbaars, koop dan een Toughbook. Ik heb er onlangs zo'n paar oude i5jes kunnen recupereren - daar mag je met een camion over rijden, of uw vrouw mag er met haar naalhakken overheen walsen. Dat ding geeft geen krimp. En dat is deftig beveiligd tegen spionage allerhande.
            Zalige dingetjes zijn dat! Wel onbetaalbaar voor de gewone sterveling.
            Inderdaad stevige dingen maar de batterijen zijn op het ogenblik een ramp om vast te krijgen. We hebben een vracht van die dingen op het werk en nu is het echt hopen dat de batterijen het niet begeven.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Raar huishouden bij u … vrouw met naaldhakken over uw PC? [emoji848]
            Bij de ene loopt de kat met 4 poten over het toetsenbord, bij de andere een ander soort kat. (kom poesje, kom...)

            Comment

            Working...
            X