probeer dan UPS.
Iets gekocht in Duitsland, ze sturen het met UPS. Voor mij ok. Nu ben ik die dag er niet, ook geen ramp er zit netjes een briefje in de bus. Daarop mijn voornaam en het adres van het pakketpunt waar het pak is de volgende werkdag.
Volgende werdag naar het punt (een tuincentrum een gemeente verder) en ja, dat is een pakketpunt. Maar het pakket is er niet. "Och ja, dat gebeurt soms dat het een dag later is dan op het briefje staat". Dus vandaag opnieuw naar daar na het werk. Nog niets. Ze zoeken op naam: niets. Dan het tracking nummer: opnieuw niets. "Tja misschien hebben ze het in het gazettenkot afgeleverd. Dat gebeurt wel eens als er betaald moet worden.". Maar ze geven het nummer van de klantendienst door.
Ik vermoed dat ik die man zijn vrijdagavond verpest heb.... Klopte kennelijk niets en er "is vanalles in het honderd gelopen, een hele hoop verwarring". Die heeft een hele tijd zitten zoeken en af en toe een vraag (of ik de ontvanger was, het adres, de gemeente, of het van duitsland kwam). Nu is dat het op een verkeerde plaats geleverd is. Maar ze gaan maandag het ophalen en dan terug bij mij leveren. Ze gaan maandag bellen om te zeggen wanneer ze het gaan leveren. Waarschijnlijk zit het dus ergens in een verkeerd afhaalpunt of depot.
Langs de ene kant een zootje, de kopie van de verzendnota heeft duidelijk het goeie adres. En het pakketpunt bestaat en is voor mij goed bereikbaar. Maar kom, ze doen toch de moeite om het recht te zetten.
De telefoon is een raar systeem. Er zijn de gekende nummertjes "druk 1 voor..." maar je kan ook zeggen wat je wil. Omdat ik voor geen meter vooruit geraakt zei ik gewoon "waarom kan je nu gewoon niet iemand spreken?". En die comuter langs de andere kant vroeg "wil u iemand van de klantendienst spreken?" Ik zei gewoon "ja graag" en werd doorverbonden. Ok, dan was het wel "wegens de drukte zijn al onze medewerkers in gesprek" maar dat duurde maar een 5-tal minuten. Eerste keer dat ik dat systeem tegenkom maar eigenlijk best efficiënt.
Iets gekocht in Duitsland, ze sturen het met UPS. Voor mij ok. Nu ben ik die dag er niet, ook geen ramp er zit netjes een briefje in de bus. Daarop mijn voornaam en het adres van het pakketpunt waar het pak is de volgende werkdag.
Volgende werdag naar het punt (een tuincentrum een gemeente verder) en ja, dat is een pakketpunt. Maar het pakket is er niet. "Och ja, dat gebeurt soms dat het een dag later is dan op het briefje staat". Dus vandaag opnieuw naar daar na het werk. Nog niets. Ze zoeken op naam: niets. Dan het tracking nummer: opnieuw niets. "Tja misschien hebben ze het in het gazettenkot afgeleverd. Dat gebeurt wel eens als er betaald moet worden.". Maar ze geven het nummer van de klantendienst door.
Ik vermoed dat ik die man zijn vrijdagavond verpest heb.... Klopte kennelijk niets en er "is vanalles in het honderd gelopen, een hele hoop verwarring". Die heeft een hele tijd zitten zoeken en af en toe een vraag (of ik de ontvanger was, het adres, de gemeente, of het van duitsland kwam). Nu is dat het op een verkeerde plaats geleverd is. Maar ze gaan maandag het ophalen en dan terug bij mij leveren. Ze gaan maandag bellen om te zeggen wanneer ze het gaan leveren. Waarschijnlijk zit het dus ergens in een verkeerd afhaalpunt of depot.
Langs de ene kant een zootje, de kopie van de verzendnota heeft duidelijk het goeie adres. En het pakketpunt bestaat en is voor mij goed bereikbaar. Maar kom, ze doen toch de moeite om het recht te zetten.
De telefoon is een raar systeem. Er zijn de gekende nummertjes "druk 1 voor..." maar je kan ook zeggen wat je wil. Omdat ik voor geen meter vooruit geraakt zei ik gewoon "waarom kan je nu gewoon niet iemand spreken?". En die comuter langs de andere kant vroeg "wil u iemand van de klantendienst spreken?" Ik zei gewoon "ja graag" en werd doorverbonden. Ok, dan was het wel "wegens de drukte zijn al onze medewerkers in gesprek" maar dat duurde maar een 5-tal minuten. Eerste keer dat ik dat systeem tegenkom maar eigenlijk best efficiënt.
Comment