Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Telenet

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Nog altijd geen antwoord gekregen, ofwel hebben ze het bericht nog altijd niet gelezen, ofwel is het vertikaal geklasseerd in de hoop dat ik toch niet ga reageren...
    Als dat dezelfde vraag is dat je ook telefonisch gesteld hebt, dan zou dat nog redelijk goed logisch zijn dat het geklasseerd werd wegens reeds behandeld.
    Maar ik heb uiteraard geen glazen bol waarmee ik kan zien wat er echt aan de hand is. [emoji6]

    Een ander voorbeeldje: achter onze tuin ligt een voetweg die men van verlichting gaat voorzien. Sinds november staan de palen er, bovenaan open en dus zonder lampen. Ik meld dit aan Fluvius.
    Na een volle maand (hoe is het mogelijk) een antwoord dat men het gaat doorgeven aan de betreffende dienst. Eén dag (jaja één dag) later een uitleg hoe de zaak in mekaar zit (de lampen moeten nog geleverd worden)
    Zoveelste bewijs: vrijwel al die eerste lijn helpdesks zijn gruwelijk onderbemand, eens die voorbij gaat het ineens supersnel.
    Wat heeft uw melding bij Fluvius eigenlijk met een eerste lijn helpdesk te maken? [emoji848]
    En op wat baseert ge u om te beslissen dat het blijven hangen is bij onderbemande een eerste lijn?

    Mijn persoonlijke ervaring met Fluvius valt anders wel goed mee.
    Ik geef hier bijna wekelijks defecte straatlampen door aan Fluvius, standaard wordt dit binnen de 10 werkdagen of zo hersteld en telkens krijg ik daar zowel via e-mail als SMS een bericht van wanneer het opgelost is.
    Logisch dat ze die herstellingen in een regio combineren, voor één defecte lamp kunnen ze moeilijk overal met spoed naartoe rijden.
    Ooit eens twee straten zonder licht gehad, gemeld en de dag nadien al hersteld.

    Ik herken u hierin precies een beetje ? [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: Telenet

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

      Wat heeft uw melding bij Fluvius eigenlijk met een eerste lijn helpdesk te maken? [emoji848]
      En op wat baseert ge u om te beslissen dat het blijven hangen is bij onderbemande een eerste lijn?
      Lijkt me nochtans logisch
      Ik meld hen een opmerking over een stagnerend werk. Na een volle maand eindelijk een antwoord dat de opmerking doorgespeeld is naar de juiste dienst en de dag daarop vanuit de tweede lijn al een verklaring voor de vertraging.

      Of moet ik er ook een cartoon bijvoegen ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #48
        Re: Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Lijkt me nochtans logisch
        Ik meld hen een opmerking over een stagnerend werk. Na een volle maand eindelijk een antwoord dat de opmerking doorgespeeld is naar de juiste dienst en de dag daarop vanuit de tweede lijn al een verklaring voor de vertraging.

        Of moet ik er ook een cartoon bijvoegen ?
        Maar jij besluit op basis van wat dat uw melding bij een “onderbemande eerstelijns helpdesk” terechtgekomen is? [emoji848]
        Denk je nu niet dat ze andere prioriteiten hebben? [emoji23]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #49
          Re: Telenet

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar jij besluit op basis van wat dat uw melding bij een “onderbemande eerstelijns helpdesk” terechtgekomen is? [emoji848]
          Denk je nu niet dat ze andere prioriteiten hebben? [emoji23]
          Juist man, hoe kan ik toch zo dom zijn. Zo'n supersnelle reactie.
          Gelukkig hadden ze vrijwel geen prioriteiten, anders had ik misschien een half jaar mogen wachten.
          Uw replieken worden echt aandoenlijk.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #50
            Re: Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Juist man, hoe kan ik toch zo dom zijn. Zo'n supersnelle reactie.
            Gelukkig hadden ze vrijwel geen prioriteiten, anders had ik misschien een half jaar mogen wachten.
            Uw replieken worden echt aandoenlijk.
            Verbaast me steeds minder dat die diensten overbelast worden als een paar mensen zo voor allerlei zottigheden contact opnemen. [emoji23]

            Wees nu eerlijk … denk je nu echt dat die dat dagelijks palen zetten niet weten hoe ze dat moeten doen? [emoji848]
            Toen ze hier op de E314 een heel stuk heraangelegd hebben, toen hebben er zo over een lengte van een paar kilometer palen gestaan zonder licht op.
            In Machelen op de Woluwelaan hebben ze zo ook maanden gestaan.

            Mekkeren is uiteraard een bezigheid als een ander en laat de tijd tijdens de vele dode momenten passeren. [emoji6]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

              Mekkeren is uiteraard een bezigheid als een ander en laat de tijd tijdens de vele dode momenten passeren.
              Ik heb met u te doen, u lijdt blijkbaar aan een "nete" fobie. Wat ik ook meld, reageren en weerleggen (tot in het oneindige) zul je als het door mij gepost is. Over de kern van de zaak ga je in een wijde boog omheen.

              Waarom geen enkele reactie op #14, 39, 45 ? Juist ja, die reacties komen niet van "nete"
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #52
                Telenet

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ik heb met u te doen, u lijdt blijkbaar aan een "nete" fobie. Wat ik ook meld, reageren en weerleggen (tot in het oneindige) zul je als het door mij gepost is. Over de kern van de zaak ga je in een wijde boog omheen.

                Waarom geen enkele reactie op #14, 39, 45 ? Juist ja, die reacties komen niet van "nete"
                Mijn reacties zijn NOOIT afhankelijk van wie het post maar van het onderwerp en de inhoud en dat heb ik u al meermaals laten weten.
                Mocht daar een andere naam staan, dan was mijn reactie niet anders.
                Uiteraard zijn de meeste reacties op wat u hier schrijft, u bent ook de enige dat zoveel klaagtopics start. [emoji57]
                De kern van de zaak ontwijk ik net niet, de enige kern van vele topics die u start is altijd hetzelfde … op allerlei fora klagen over diensten van providers, pensioendienst, overheid, Fluvius, parkings, winkels, ToW dat te laat start, boetes dat niet snel genoeg komen, …
                En geef toe, daar waar sommigen één keer een punt aankaarten heeft u blijkbaar bijna overal en vaak ergens problemen, bizar toch?
                Doet u dan tenminste ook de moeite om ook naar betrokken bedrijven en/of diensten een klacht te sturen met de vraag hun service te verbeteren? [emoji848]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #53
                  Re: Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Doet u dan tenminste ook de moeite om ook naar betrokken bedrijven en/of diensten een klacht te sturen met de vraag hun service te verbeteren? [emoji848]
                  Beste mop van het lopende jaar

                  Vermits #14, 39, 45 geen reactie behoeven heb ik dus gelijk. Dank u.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #54
                    Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Beste mop van het lopende jaar
                    Vermits #14, 39, 45 geen reactie behoeven heb ik dus gelijk. Dank u.
                    Wat voor een extreem belachelijke redenering. [emoji848]

                    En lees misschien #41 volledig in plaats van stukken over te slaan bij het lezen, dat is net de uitleg op #39 waar u enkel de besluiten in uw voordeel uit trekt en de rest negeert.
                    Een goed begin zou zijn mocht je overal dezelfde info typen en niet iets heel anders afhankelijk van de draai dat je er aan wil geven om alles erger te maken dan het is.
                    Had je in #34 eerlijk geweest en hier dezelfde info gegeven als wat je in een PB stuurde, dan zou je afgaan als een gieter.
                    Maar neen, dat laat je bewust grotendeels achterwege want anders kan je niet blijven klagen.
                    Je mag van mij gerust een andere mening hebben, maar je moet wel correct blijven.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Telenet

                      Vroeger heb ik enkele bedrijven feedback gegeven over dingen die al dan niet goed gegaan waren.
                      Vanuit bepaalde kennis en expertise die ik bezit.

                      Het ding is idd zo dat het hen geen kl.ten kan schelen.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                        Het ding is idd zo dat het hen geen kl.ten kan schelen.
                        En daar komen we aan de kern van de zaak. Alle bedrijven roepen van de daken dat ze hun klanten dienen, aux sérieux nemen, willen helpen. En dat klopt... tot het eenmaal klanten zijn en dan, dan kan het hun geen kl*ten meer schelen. Ze hebben je daar vast en het enige dat hun nog interesseert is hoeveel jij elke maand op tafel legt. En zelfs als je daarmee stopt, dan kan het hun ook niet schelen want ondertussen staan er 5 andere te dringen om klant te worden.

                        P.T. Barnum wist het al.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Telenet

                          Goh ja.
                          Weet je wat het is?

                          Als de verkoopcijfers beginnen te dalen en ze dan niet goed weten waarom.
                          Huren ze een peperdure expert in om uit te sturen voor analyse.
                          Het komt er op neer dat ook die mens van niets weet.

                          En zo gaan dit soort bedrijven op de fles.

                          Ergens zit er wel een logisch gevolg in.
                          Dat soort bedrijven heeft aan de leiding een idioot staan. Logisch dat het bedrijf dan de fles op gaat.

                          Comment


                          • #58
                            Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                            En daar komen we aan de kern van de zaak. Alle bedrijven roepen van de daken dat ze hun klanten dienen, aux sérieux nemen, willen helpen. En dat klopt... tot het eenmaal klanten zijn en dan, dan kan het hun geen kl*ten meer schelen. Ze hebben je daar vast en het enige dat hun nog interesseert is hoeveel jij elke maand op tafel legt. En zelfs als je daarmee stopt, dan kan het hun ook niet schelen want ondertussen staan er 5 andere te dringen om klant te worden.

                            P.T. Barnum wist het al.
                            Men moet ook niet veralgemenen hé. [emoji848]
                            Dat er bedrijven zijn waar ze aan alles hun voeten vegen kan best zijn, maar er zijn er ook wel voldoende waar men er alles aan doet om de klant de nodige service te bieden in de mate van het mogelijke.
                            Hoe meer klanten en personeel men heeft, hoe meer kans dat er eens iets door de mazen van het net glipt en hoe groter de impact als er eens iets uitvalt … maar dat betekent daarom per definitie niet dat er geen opvolging is.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Telenet

                              1) De saga duurt voort: na enkele weken belt een dame van Telenet eergisteren op. Ik was niet thuis, mijn vrouw vraagt die dame om gisteren in de voormiddag terug te bellen. Natuurlijk gisteren niks gehoord.

                              2) Als je naar "Mijn Telenet" gaat kijken is de "charter paraplu" wagenwijd opengetrokken: ("sorry" zelfs in het meervoud, een serieuse inspanning

                              Sorry voor de langere wachttijd!
                              Om klaar te zijn voor de technologie van morgen, schakelden we over naar een nieuw IT-systeem. Die switch loopt helaas niet zoals verwacht. De wachttijd bij onze klantendienst loopt daardoor op. Sorry daarvoor!


                              Een oplopende wachttijd bovenop een maandenlange melding van hetzelfde: is dat nu een opgetelde wachttijd of een wachttijd in het kwadraat ? Ik vrees het tweede.

                              Ik krijg al jaaaaaaren mijn factuur op de 2de van de maand, nu niks te zien. Maar ja, een goed werkend systeem moest absoluut vervangen worden hé
                              Last edited by nete; 4 februari 2023, 11:22.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #60
                                Re: Telenet

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Ik krijg al jaaaaaaren mijn factuur op de 2de van de maand, nu niks te zien. Maar ja, een goed werkend systeem moest absoluut vervangen worden hé
                                Sinds de laatste update van Outlook ook niets dan miserie op het werk. Blijkt dat die nu hopen email die vroeger allemaal netjes toekwam in de spam duwt. Binnenkort wordt het weer brieven schrijven als je wil dat iets toekomt.

                                Comment

                                Working...
                                X