Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is een computer nog van enig nut ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is een computer nog van enig nut ?

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    En kijk: 10 minuten geleden stopt hier een bestelwagen met het pakje
    Dus eigenlijk veel gekwijk voor niets, pakje werd dus op de gebruikelijke manier geleverd. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Is een computer nog van enig nut ?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dus eigenlijk veel gekwijk voor niets, pakje werd dus op de gebruikelijke manier geleverd. [emoji23]
      Inderdaad, ondanks veel verkeerde mistige informatie vanuit UPS.
      Maar gij zult nog in geen duizend jaar zeggen dat ze me hier wel een paar keer op het verkeerde been gezet hebben.
      Herlees gans de tekst #15 eens...
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Is een computer nog van enig nut ?

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Maar gij zult nog in geen duizend jaar zeggen dat ze me hier wel een paar keer op het verkeerde been gezet hebben.
        Hoe wil je nu dat iemand daar een serieus antwoord op geeft als je per definitie voor jezelf in gedachte steekt dat alles slecht is?
        Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen u persoonlijk maar uw visie over heel wat zaken is toch redelijk negatief.
        Hier loopt soms ook iets fout, soms even vervelend op dat moment, maar het meeste loopt toch redelijk vlot.
        Meestal weet ik al rond welk uur ze gaan komen, alle koeriers komen steeds rond hetzelfde uur langs en meer dan een half uur scheelt dat meestal niet.
        Moet ik even weg, ook buiten dat tijdstip, dan hang ik uit zekerheid een briefje aan de bel of deur met info wat ze moeten doen mochten ze toch vroeger komen.
        Zelf wat inspelen op mogelijke situaties kan veel voorkomen. [emoji57]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Is een computer nog van enig nut ?

          Al drie dagen krijg ik melding;levering tussen 13h 15 en 17h15.
          Om 18h krijg ik dan de melding:sorry we hebben wat vertraging.
          Een half uur nadien wordt dat ;Wij zijn er helaas niet meer geraakt.
          Volg je track en trace.
          Gelukkig moet ik niet meer gaan werken,maar dat is toch vervelend.
          Afhaalpunt aanduiden:doe ik voor B-post.
          Maar dikwijls weet je zelf niet met welke courierdienst het gaat komen,en indien wel, is er niet altijd de mogelijkheid om een afhaalpunt aan te duiden.
          Dat is althans mijn ervaring.

          Comment


          • #20
            Re: Is een computer nog van enig nut ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik weet niet in welke winkels jullie kopen maar bij 95% van de Europese winkels krijgt men een tracking.
            Niettegenstaande het uur niet altijd juist is, men weet toch de leveringsdatum.
            Man man.... jij moet ook altijd iets zeggen, ook al zit je er naast. Als de tracking zegt dat ze vandaag gaan leveren tussen 7h30 en 18h, dan krijg je die email pas om 9h als je geluk hebt. En tracking is iets dat achteraf komt, nooit op voorhand. Je ziet waar je pakje GEWEEST is. Dus ja, je weet de afleverdatum. Maar TE LAAT om nog iets te regelen.

            Begin eens met te lezen wat er staat ipv altijd maar contraire te doen.

            Comment


            • #21
              Is een computer nog van enig nut ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Man man.... jij moet ook altijd iets zeggen, ook al zit je er naast. Als de tracking zegt dat ze vandaag gaan leveren tussen 7h30 en 18h, dan krijg je die email pas om 9h als je geluk hebt. En tracking is iets dat achteraf komt, nooit op voorhand. Je ziet waar je pakje GEWEEST is. Dus ja, je weet de afleverdatum. Maar TE LAAT om nog iets te regelen.

              Begin eens met te lezen wat er staat ipv altijd maar contraire te doen.
              Stop nu met zelf belachelijke zever te verkopen hé.
              Ik zit er helemaal niet naast en ik denk niet dat ik dit jaar op de vele tientallen pakjes van Europese verkopers eentje gehad heb zonder tracking of waarbij ik niet vooraf wist welke dag ze zouden komen.
              Elke tracking komt ook van zodra het pakket verzonden wordt, daar kan men een deftige schatting van maken wanneer het zal toekomen.

              Chinese verkopers is iets anders door grote afstanden, maar als er een echte tracking op zit, dan ziet men deze ook van zodra Bpost het verder behandelt.

              De dag zelf komt er bij sommige koeriers inderdaad ook een (reminder) melding, maar in de tracking weet men dat ook al minstens de dag voordien dat ze gaan komen.
              De tracking zelf was bij aanmaak van de verzending al aangemaakt, daar heb ik wel geen screenshot van.



              Ik vraag me af wat jullie uitspoken dat het bij jullie altijd fout loopt en bij anderen bijna altijd correct. [emoji848]

              Edit: Uiteraard belet dat niet dat een koerier er alsnog niet geraakt op het voorziene moment, maar dat kan overal eens voorvallen en staat buiten hetgeen hiervoor geschreven staat.
              Last edited by VerSeg; 14 december 2022, 20:56.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Is een computer nog van enig nut ?

                Verhaal gaat verder:
                Eerst zijn ze er niet geraakt.
                Kijk mijn track and trace na voor volgende levering.
                Blijkbaar volgens hen nu geleverd.Niets gezien of gehoord.
                Vroeger geen problemen met Post.Nl,maar nu maken ze het tovh wel een beetje bont.
                Vervolg:
                Deze morgen pakket gevonden,bevroren,verscholen tussen de struiken.Het is nochtans nog geen Pasen.
                Het andere pakket dat maandag moest geleverd worden,nog niet gezien.Op T&T vandaag :Hoera,zending is toegekomen in land van bestemming.(Komt uit Nedeland,zoals het andere pakket).Levering nog onbekend.
                We leven in hoop.
                Last edited by demuro; 15 december 2022, 10:29.

                Comment


                • #23
                  Re: Is een computer nog van enig nut ?

                  @Verseg: het grote probleem is, bij de eerder zeldzame keren dat er iets misloopt, het gewoonlijk grondig misloopt, want dat valt dan buiten de heilige procedure.
                  Bij mij nu prima opgelost, maar eerst ging men het vandaag leveren, dan ineens gisteren in de vooravond, verkeerd want onmiddelijk na de middag en dus even niet thuis. Dan ging het geleverd worden in het afhaalpunt en uiteindelijk brengen ze het thuis.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is een computer nog van enig nut ?

                    Gewoon geduld hebben: het pakketje komt zo. Wat maakt een dag nu uit en wanneer je haast hebt ga dan naar een fysieke winkel.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is een computer nog van enig nut ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Gewoon geduld hebben: het pakketje komt zo. Wat maakt een dag nu uit en wanneer je haast hebt ga dan naar een fysieke winkel.
                      Als het echt dringend is, dan rij ik altijd naar de winkel, maar daar is het ook mogelijk dat het product dat je wil kopen net uitverkocht is (een winkel is geen magazijn, de voorraad is daar niet oneindig).
                      Dan heb je dus nog altijd geen zekerheid dat je dat ding meteen kan meenemen naar huis.
                      Misschien hebben ze het dan nog wel in een andere winkel van dezelfde keten, maar dan is het best dat je dat daar dan laat reserveren (kan bij sommige winkels) voor je naar daar rijdt om het te gaan halen.
                      En als je dan zelf naar die winkel rijdt vertrek je best goed op tijd, want met het drukke verkeer (waar de pakjesdiensten zelf ook door moeten) zou je wel eens in een file kunnen terechtkomen waardoor ze de winkel net sluiten als je er aan komt gereden.

                      Wat de verschillende pakjesdiensten betreft, deze tijd van het jaar hebben die het allemaal heel erg druk, en ze proberen om zoveel mogelijk pakjes per dag afgeleverd te krijgen, maar als je dan als klant op het laatste deel van de route zit, dan is het altijd mogelijk dat ze er niet meer geraken. Meestal zie je dat al aankomen als ondertussen het uur van levering op de tracking wordt aangepast. De volgende dag komt je bestelling dan meestal wel aan.
                      Je moet inderdaad wat geduld hebben als je iets online bestelt, meestal komt het aan binnen de vooropgestelde periode, maar je krijgt geen garantie dat dat altijd zo zal zijn.
                      Volgens mij doen de meeste mensen die bij de pakjesdiensten werken wel hun best om alles zo snel mogelijk op het juiste adres te krijgen, maar deze tijd van het jaar zullen ze wel meer pakjes te verwerken krijgen dan wat ze kunnen verwerken.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment

                      Working...
                      X