Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heel oude foto of tekening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heel oude foto of tekening

    Ik heb onlangs een heel oude foto of tekening gevonden. Heb wat opzoekingswerk gedaan op het net, maar niets over gevonden.
    Daar ik nu wel nieuwsgierig ben naar de fotograaf of tekenaar zou ik langs deze weg willen vragen of iemand hier iets meer over weet. Is dit een foto, een tekening of een foto waar op getekend is?
    De foto is zeker rond de 100 jaar oud.
    Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen eigenlijk, want zonder deze foto te zien zal het moeilijk zijn denk ik.
    Maar als er iemand hier wat verstand van heeft mag hij me altijd contacteren.

    Groetjes

  • #2
    Re: Heel oude foto of tekening

    Je kan bijvoorbeeld Tapatalk gebruiken op een tablet of smartphone en een foto posten is dan een paar seconden werk.
    Anders moet je de foto ergens online plaatsen en een link posten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Heel oude foto of tekening

      Hoezo, je kan geen foto plaatsen? Het staat hier VOL met foto's...

      Comment


      • #4
        Heel oude foto of tekening

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Hoezo, je kan geen foto plaatsen? Het staat hier VOL met foto's...
        Hier rechtstreeks zonder externe hulp bedoelt die vermoedelijk.
        Tonen kan, plaatsen niet.
        Of is dat misschien veranderd?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Heel oude foto of tekening

          Heb hier niets gevonden om rechtstreeks een foto te plaatsen, enkel als je een website hebt kan je foto's plaatsen Spanik.

          Comment


          • #6
            Re: Heel oude foto of tekening

            Oorspronkelijk geplaatst door robby2 Bekijk bericht
            Heb hier niets gevonden om rechtstreeks een foto te plaatsen, enkel als je een website hebt kan je foto's plaatsen Spanik.
            Klopt,

            Hier kan je enkel foto's plaatsen via een externe link, maar daar zijn voldoende opties voor.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Heel oude foto of tekening

              Moderator Note: Om foto’s te (leren) posten moet je op ons testforum zijn. Daar krijg je alle hulp die je nodig hebt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #8
                Heel oude foto of tekening

                Oorspronkelijk geplaatst door robby2 Bekijk bericht
                Heb hier niets gevonden om rechtstreeks een foto te plaatsen, enkel als je een website hebt kan je foto's plaatsen.
                Met Tapatalk heb je zelfs geen website nodig … foto toevoegen aan een bericht, bericht posten en foto verschijnt hier. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Heel oude foto of tekening

                  Heb al van alles geprobeerd, maar wil maar niet lukken. Iemand die deze foto's voor mij wil posten misschien?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heel oude foto of tekening

                    Bekijk deze video eens: https://www.youtube.com/watch?v=GBIFSE2H8vo
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heel oude foto of tekening

                      Oorspronkelijk geplaatst door robby2 Bekijk bericht
                      Ik heb onlangs een heel oude foto of tekening gevonden. Heb wat opzoekingswerk gedaan op het net, maar niets over gevonden.
                      Daar ik nu wel nieuwsgierig ben naar de fotograaf of tekenaar zou ik langs deze weg willen vragen of iemand hier iets meer over weet. Is dit een foto, een tekening of een foto waar op getekend is?
                      De foto is zeker rond de 100 jaar oud.
                      Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen eigenlijk, want zonder deze foto te zien zal het moeilijk zijn denk ik.
                      Maar als er iemand hier wat verstand van heeft mag hij me altijd contacteren.

                      Groetjes
                      Last edited by robby2; 15 december 2022, 10:33.

                      Comment


                      • #13
                        Re: Heel oude foto of tekening

                        Comment


                        • #14
                          Re: Heel oude foto of tekening

                          Comment


                          • #15
                            Re: Heel oude foto of tekening

                            Spijtig genoeg te weinig detail in de foto zelf om te kunnen beoordelen of tekening,of foto of beiden.
                            Ik heb hier ook zoiets liggen van een voorvader Moet ergerns eind 1800 zijn.Is een foto,maar toen durfden ze de foto wel wat inkleuren,en tekende ze de omtrek hier en daar wat bij met een zwart potlood,om wat meer contrast te bekomen.
                            Ja,PS bestond toen nog niet,maar de techniek wel.

                            Comment

                            Working...
                            X