Re: Hallucinant
Aandoenlijk dat je echt altijd alles wil vergoelijken, terwijl iedereen weet dat vrijwel alle bedrijven diensten die niet puur geld binnenhalen, uitkleden.
Het heeft uiteindelijk van zondagnamiddag tot gisteren na 17 uur geduurd, dat is 75 uur. Voor een defect waar Telenet zelf de oorzaak van was.
Ik heb de oude modem in de doos gestopt van de nieuwe en meegenomen omdat ik, indien nodig, van thuis uit alle MAC adressen zou kunnen doorgeven.
In de mail die mijn broer ontving om desgewenst een modem te laten opsturen naar zijn adres staat er niets over wat er moet gebeuren met de oude modem. Ik zou hem graag eens uit elkaar halen om eens te zien wat er allemaal inzit.
Maar ik lees ergens dat je die oude modem moet binnengeven in een Telenet center. Maar dat kan blijkbaar niet zomaar, nee, er moet blijkbaar eerst een dossier aangemaakt worden en pas dan mag je die binnenbrengen.
Helaas is Telenet tegenwoordig telefonisch zo goed als onbereikbaar (krijg je trouwens al maanden als eerste zin na de verwelkoming te horen).
En herlees #5 eens goed: heb ik daar echt last van ? Nee, ik gebruik die voetweg zelden bij duisternis. Maar Fluvius maakt zich wel redelijk belachelijk hier in de buurt.
De tegenwoordige acute vorm van "proceduritis" tot in het oneindige is een pest in de maatschappij, even erg als de gruwelijke onderbezetting van vele helpdesks.
De medewerkers in het Telenetcenter (maar dat zijn mensen en geen procedures): super behulpzaam met kennis van zaken !!
De technieker die het uiteindelijk ter plaatse oploste: super vriendelijk en parate kennis !! (maar dat was een mens en geen procedure)
Als het goed is zal ik dat dus ook met plezier melden.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Het heeft uiteindelijk van zondagnamiddag tot gisteren na 17 uur geduurd, dat is 75 uur. Voor een defect waar Telenet zelf de oorzaak van was.
Ik heb de oude modem in de doos gestopt van de nieuwe en meegenomen omdat ik, indien nodig, van thuis uit alle MAC adressen zou kunnen doorgeven.
In de mail die mijn broer ontving om desgewenst een modem te laten opsturen naar zijn adres staat er niets over wat er moet gebeuren met de oude modem. Ik zou hem graag eens uit elkaar halen om eens te zien wat er allemaal inzit.
Maar ik lees ergens dat je die oude modem moet binnengeven in een Telenet center. Maar dat kan blijkbaar niet zomaar, nee, er moet blijkbaar eerst een dossier aangemaakt worden en pas dan mag je die binnenbrengen.
Helaas is Telenet tegenwoordig telefonisch zo goed als onbereikbaar (krijg je trouwens al maanden als eerste zin na de verwelkoming te horen).
En herlees #5 eens goed: heb ik daar echt last van ? Nee, ik gebruik die voetweg zelden bij duisternis. Maar Fluvius maakt zich wel redelijk belachelijk hier in de buurt.
De tegenwoordige acute vorm van "proceduritis" tot in het oneindige is een pest in de maatschappij, even erg als de gruwelijke onderbezetting van vele helpdesks.
De medewerkers in het Telenetcenter (maar dat zijn mensen en geen procedures): super behulpzaam met kennis van zaken !!
De technieker die het uiteindelijk ter plaatse oploste: super vriendelijk en parate kennis !! (maar dat was een mens en geen procedure)
Als het goed is zal ik dat dus ook met plezier melden.
Comment